heb ik weer...

13-08-2010 22:07 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Ben ook benieuwd naar positieve ervaringen. Heb ook niet al te beste herinneringen aan het plots rustig aan doen... Als je het van in het begin rustig aan doet, ok, maar zo ineens... Komt meer over als niet durven zeggen dat het min of meer gedaan is. En dat je dan maar moet wachten tot hij het misschien weer helemaal ziet zitten.
@zonnebrilletje.

Hmm ik kan je niet helpen, zit in de zelfde situatie. Laten maar hopen dat het niet dezelfde man is :-)
Te weinig info. Wat wordt er verstaan onder 'rustig aan doen'?
Accepteer dat hij het rustig aan wil doen en geef hem de ruimte. Het is toch geen afwijzing! Als hij echt voor je wil gaan, dan komt het wel goed.
Persoonlijk geen goede ervaringen mee... Meestal werkt het gewoon niet als de een de ander leuk vindt... Jij gaat op je tenen lopen en hij... tsja hij loopt liever achteruit :S
Kun je er, als je goed nadenkt, misschien iets bij voorstellen dat hij het snel vindt gaan? Heb je hem bijv gevraagd naar welke kindernamen hij leuk vindt.. of je volgend jaar mee gaat naar je ouders hun 25jarige huwelijksfeest.. dat je het leuk zou vinden om familiefoto's te maken? Dat soort dingen?
@zonnebril, kijk maar eens bij mijn topic, komt het overeen?

Moet ik op hem wachten of niet? Heet het
Wat bedoelt hij met "rustig aan doen"?
Bij rustig aan denk ik altijd : meneer wil rustig aan richting de uitgang....
Ik geef hem nu de ruimte, met niks voorstellen en af en toe een smsje denk ik.. zonder smsen bloed het dood ben ik bang... tis allemaal nog zo pril...

euhm rustig aan doen in de vorm van nog niet direct weer afspreken maar nog wel contact houden... zover ik het begrepen heb...

@ikhebeenhekel.... haha laten we het hopen van niet, is die van jou ook zo leuk?
Mijn vriend wil(de) het ook rustig aan doen. Hij is in het verleden nog wel eens plotseling gedumpt in relaties en was bang dat het nu hetzelfde zou gebeuren.

Hij was bang zijn hart te geven en vervolgens weer gedumpt te worden. HIj vond (en dat vond ik wel een mooi compliment) dat wat wij hebben, te mooi om waar te zijn en was daardoor wel voorzichtig.

Daarnaast heb ik ook een dochter uit een vorige relatie. Hij wil eerst dat wij een stabiele relatie hebben voordat mijn dochter in zijn/ons leven wordt verweven.

In het begin vond ik dat wel lastig, maar nu 'achteraf' vind ik het wel een verstandige keuze.

Het gaat hardstikke leuk tussen ons. En morgen gaan we met zn drietjes naar een pretpark
Net als Wuiles vraag ik me af wat je bedoelt met rustig aan doen.

Hoe ging het, en hoe gaat het nu?
Je bent nu al bang dat het dood gaat bloeden.
quote:Hangmat schreef op 13 augustus 2010 @ 22:20:

Bij rustig aan denk ik altijd : meneer wil rustig aan richting de uitgang....Hahaha mooi gezegd Hangmat, ik ben het er helemaal mee eens. Die mannen toch.... waarom zeggen ze zelden ik wil dat het allemaal wat sneller gaat? Apart soort is het toch mannen...maar ja ook heel leuk...
Ja, ik zou hem zeker vragen naar kindernamen en huwelijksfeesten! Hij zal je niet kunnen weerstaan.
quote:Murdoch schreef op 13 augustus 2010 @ 22:27:

Ja, ik zou hem zeker vragen naar kindernamen en huwelijksfeesten! Hij zal je niet kunnen weerstaan.

Murdoch, mag ik vragen waar dit nou weer op slaat?

ik ben niet gauw onder de indruk van iemand, nu dat wel zo is baal ik er gewoon van dat het zo gaat, vind het raar dat je zo snel je, je conclusies trekt dat ik zo beklemmend zou zijn
@hebeenhekelaan... nee tis niet dezelfde wel hoop ik voor je dat t goed komt!
@zonnebrilletje gelukkig maar :-). Ja ik weet niet wat ik hoop zo onderhand, wij zitten nu sinds drie weken in het 'rustig aan doen' na drie maanden gewoon doen wat ons hart ons ingaf. Ik zou verstandig moeten zijn en gewoon rustig afwachten, maar ben een ongeduldig mens! :-)
@hebeenhekel, hoe verloopt dat rustig aan doen voor jou dan? Hebben jullie elkaar al drie weken niet meer gezien dan?
quote:emmab schreef op 13 augustus 2010 @ 22:55:

@hebeenhekel, hoe verloopt dat rustig aan doen voor jou dan? Hebben jullie elkaar al drie weken niet meer gezien dan?

Hij vertelde het aan de telefoon dik drie weken geleden. Hij gaf aan dat hij mij nog wel af en toe wilde zien. Ik ging twee dagen later op vakantie maar voor die tijd nog een face to face gesprek gehad en daarna hadden we 1 week helemaal geen contact (ik had wel een sms gestuurd maar kreeg er geen terug). Toen ik terug was, belde hij en hebben we alleen gesproken aan de telefoon over het hoe en waarom. Niets afgesproken. Toen weer een week stil. Toen vorige week belde hij of ik een keer wilde afspreken. Ik vroeg of er al wat verandert was, hij gaf aan dat hij nog steeds afstand wilde en er nog niets verandert was. Toen heb ik gezegd dan spreek ik niets af. En sindsdien nog 1 keer gebeld, dat is nu een dag of vier terug.

Zijn woorden blijven hetzelfde alleen zijn daden zijn radicaal verandert.
Lastig geval..............

Meestal betekent bij ons mannen rustig

aandoen dat we er geen zin meer in hebben

maar dat nog niet durven uitspreken.

Als dit al 3 weken duurt zou ik maar

rustig rond gaan kijken naar iets anders

leuks dat wel tijd voor je heeft.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 13 augustus 2010 @ 23:32:

Fijn om het van een man zelf te horen wat dan eigenlijk bedoeld wordt. Net wat wij vrouwen dan denken. Jammer dat mannen daar dan niet rechtuit in zijn. Bespaart ons kopzorgen, en wachten op iets dat niet meer komt. En dan wordt ons vrouwen verweten, dat wij veel teveel nadenken...

Dan is het inderdaad beter om het van begin af aan gewoon rustig aan te doen, zoals bij iemand hierboven.
quote:hollebollegijs schreef op 13 augustus 2010 @ 23:32:

Ja dat zei ik ook tegen hem dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. Ik echt veel liever gewoon hoor dat hij niet meer wil en dat ik dat ook geen probleem vind. Maar goed hij zegt. Als dat zo was had ik het wel gezegd, ik wil jou, maar moet even pas op de plaats maken.

ik vind het wel best zo. Ik ga denk ik idd maar eens kijken naar iemand anders die wel tijd heeft :-). maar dat zou voor degene weer niet echt aardig zijn. Maar vooruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven