Verliefd, beste vriend e
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:09
Ik ben dus verliefd op de beste vriend van mijn ex.
Ik weet dat hij ook gevoelens heeft voor mij.
Mijn ex heeft zelf de relatie verbroken..
En contact met zijn vriend is pas later ontstaan nadat het dus al uit was.. We hebben gevraagd aan hem of het oke was als wij elkaar spraken, dit was prima en maakte absoluut niet uit
Nu komt mijn ex er ineens mee dat het wel uit maakt.
Een aantal weken nadat het dus goedgekeurd was..
Moet ik dit nu wel of niet respecteren? En zijn beste vriend?
We hebben het tenslotte gevraagd en zijn daarna pas meer contact gaan hebben. Als mijn ex had aangegeven dat het niet goed was dan hadden wij het contact verbroken enkele weken terug.. Nu voel ik me daartoe niet meer geroepen eigenlijk
Ik weet dat hij ook gevoelens heeft voor mij.
Mijn ex heeft zelf de relatie verbroken..
En contact met zijn vriend is pas later ontstaan nadat het dus al uit was.. We hebben gevraagd aan hem of het oke was als wij elkaar spraken, dit was prima en maakte absoluut niet uit
Nu komt mijn ex er ineens mee dat het wel uit maakt.
Een aantal weken nadat het dus goedgekeurd was..
Moet ik dit nu wel of niet respecteren? En zijn beste vriend?
We hebben het tenslotte gevraagd en zijn daarna pas meer contact gaan hebben. Als mijn ex had aangegeven dat het niet goed was dan hadden wij het contact verbroken enkele weken terug.. Nu voel ik me daartoe niet meer geroepen eigenlijk
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:18
Ik kan je deze voorspelling doen:
50% zal zeggen dat doe je niet t.o.v je ex
50% zegt dat een ex een ex is.
En aan het eind van het liedje ben je niet veel wijzer en kom je tot de conclusie dat je aan deze topic niks hebt.
Dus jullie moeten zelf beslissen............wat je toch al moet doen.
50% zal zeggen dat doe je niet t.o.v je ex
50% zegt dat een ex een ex is.
En aan het eind van het liedje ben je niet veel wijzer en kom je tot de conclusie dat je aan deze topic niks hebt.
Dus jullie moeten zelf beslissen............wat je toch al moet doen.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
vrijdag 13 augustus 2010 om 19:54
quote:Primabella schreef op 13 augustus 2010 @ 19:51:
Wow volgens mij heb je een slecht moment gekozen om je topic te plaatsen. Iedereen is bezig met knoppen en onderduiken
Hoezo vindt hij nu ineens wel dat het uitmaakt? Waren jullie wel duidelijk tegen hem over jullie contact?Zullen we een nieuwe topic openen met de titel: Help ik ga niet vreemd, ben ik wel normaal?
Wow volgens mij heb je een slecht moment gekozen om je topic te plaatsen. Iedereen is bezig met knoppen en onderduiken
Hoezo vindt hij nu ineens wel dat het uitmaakt? Waren jullie wel duidelijk tegen hem over jullie contact?Zullen we een nieuwe topic openen met de titel: Help ik ga niet vreemd, ben ik wel normaal?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
vrijdag 13 augustus 2010 om 22:49
Ik ben ook van mening dat een ex een ex is. Leuk hoeft ie niet te vinden wat jij doet, maar dat is niet boeiend, want je deelt er je leven niet mee.
Als jij tijd wil doorbrengen met zijn beste vriend doe je dat. Hij is niet in de positie om daar wel of geen toestemming voor te geven. Dus, wat arrasje zegt.. doe wat jij wil.
Als jij tijd wil doorbrengen met zijn beste vriend doe je dat. Hij is niet in de positie om daar wel of geen toestemming voor te geven. Dus, wat arrasje zegt.. doe wat jij wil.
vrijdag 13 augustus 2010 om 23:57
Eens met de laatste 2 postings: Ex = Exit
Je hebt het ook niet achter de rug van EX gedaan.
Waarom vindt hij het ineens een issue?
Wees wel eerlijk in het vermelden dat jullie gevoelens voor elkaar hebben.
Maar het is jouw beslissing. Jij gaat verder met je leven, hij ook.
Je hebt het ook niet achter de rug van EX gedaan.
Waarom vindt hij het ineens een issue?
Wees wel eerlijk in het vermelden dat jullie gevoelens voor elkaar hebben.
Maar het is jouw beslissing. Jij gaat verder met je leven, hij ook.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.