T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Arme Sadie. Heel Sadiestiesch

Jee, levensgevaarlijk, die zou sticks

*gaat fotos kijken*
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik heb toch een iets andere nick, dus weg loepje. Los van hele knopjesgate best een fijn idee, op zijn tijd, mbt de herkenbaarheid der dingen. Ik ben nog steeds herkenbaar als Inad, alleen moet je nu harder zoeken waar ik de laatste 5 jaar zoal gepost heb
Ja jemig zeg... Vissensnoetje dan maar?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zeg doen
Ik moet eerst even een emailadres aanmaken en dan ga ik vanavond er eens voor zitten, Vissenbek of Viswijf kan ook nog. Tssssssk vind ik ook een mooie.
Volgens mij kun je sowieso niet 5 jaar terugkijken in de berichtenhistorie. Want zolang bestaa het forum nog niet in deze nieuwe vorm en ergens staat me bij alle oude berichten en topics met het oude forum mee zijn verdwenen. Toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Drie jaar en 12 dagen dus, volgens mijn profiel. Terwijl ik hier al zes jaar rondhang. (Jemig dat is ook al lang!)
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb gekeken en inderdaad niet 5 jaar, maar wel ruim drie. Maar dan kun je dus wel vrij veel heel gemakkelijk achterhalen. En als je er echt naar moet zoeken op het forum duurt het veeeeeeeeeel langer en je weet niet waar iemand precies gepost heeft. Ik vind het wel fijn zo en ga het gewoon een keer in de zoveel tijd doen.
Wow, er wordt hier flink gedubbelnickt! Ik ga jullie allemaal aangeven!
Peas on earth!
Inad waarom nou toch? Tssssssk, ik dacht dat jij niet voor de hysterie zou vallen
Inad, je post van 11.37 op het andere topic over wat voor een lijst je kan maken. Is dat erg dan? Ik waan mezelf niet zo interessant dat iemand mijn 43620 berichten door gaat spitten
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat jij jezelf wel interessant vindt

Mail trouwens
Zie antwoord daar en geen hysterie. Wilde t al veel langer doen maar te lui voor.

Ik ga mail even checken
*zit zich af te vragen wat voor TopSecret informatie mensen van me zouden kunnen vinden*
Peas on earth!
Nou, hoeveel hechtingen je hebt enzo. STel je voor dat je baas dat te weten komt!
Loretta is De Mol. Punt.
En waarom krijg ik nooit mail?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb ook geen mail hoor, zullen wíj mailen

Ohja, mijn topsecret-hechtingen
Peas on earth!
Erwt, volgens mij kun je bij jou zo ziekenhuis achterhalen (door keer gesprek tussen jou en Zusje) en als je dan ook nog geboortedatum weet. Nouja, het kan allemaal sowieso en het is ook niet erg en zo, maar ik vind geen nadelen kleven aan een keer een iets andere nick en dan niet drie jaar loepje info en vind het dus alleen maar handig en wel fijn
Yes! Erwt wil met me mailen!

Als je iemand echt gaat volgen op het forum kun je soms inderdaad door verschillende feitjes bij elkaar op te tellen, best ver komen. Op die manier heb ik dus twee mensen herkend hier op het forum. Niet dat ik dat nou ga twitteren (waarom zou ik in godesnaam twitteren?) maar het zou dus wel kunnen. Wellicht hebben mensen mij ook herkend. Dat ontloepen eens in de zoveel tijd, daar zit eigenlijk best wat in. Eens even over nadenken. Ik zet niet zoveel privé info hier op het forum, maar heb dat vroegah wel meer gedaan dan nu...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb er over nagedacht!
Ik zie het Kezzzzzz
Tsssk!

*gaat nu toch een beetje twijfelen*
Peas on earth!
Inad, druk aan het bakken, voorbereiden, inpakken en slingers zoeken enzo? Of wordt het een Inadje?
Bukken allemaal, ik heb een stokkie gevangen en die gooi ik weer heel hard weg.
Ik wil em niet hebben, Vish

Kess, ik bak dit jaar niets zelf. Te lui voor

Net kado ingepakt en nu slingers ophangen en ballonen en zo. Vanmiddag al huis schoongemaakt en opgeruimd

Oh en beterschap Vish *duikt snel weg*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven