Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
quote:Drift schreef op 15 augustus 2010 @ 13:58:

Ja, als je weer werkt zal het inderdaad makkelijker zijn om een beetje op tijd in bed te liggen.

20 november duurt nog even inderdaad, maar ach... het kan maar klaar zijn.

Ja, week of 13 denk ik nog, maar inderdaad, een bedje staat toch anders maar giga in de weg als het in delen ergens staat.

Rest van het kamertje zullen ze later wel een keer aanpakken denk ik. Nu eerst verhuizen en de boel op orde krijgen daar!
Wanneer is je schoonzus uitgerekend Fniel? En hoe sta je er nu tegenover (ivm je eigen kinderwens)?

Ik heb trouwens mijn zusje jouw blog doorgemaild. Zij gaat over 2 weken op vakantie naar NY. Ze was al aan het lezen zei ze!
quote:Drift schreef op 15 augustus 2010 @ 14:01:

Misschien moeten we over de combi date maar even gaan mailen dan? Lijkt me handiger

Erwt, had je een mojito uit een flesje gisteren of zelf gemaakt? En als 'ie uit de fles was, is dat lekker? Heb laatst staan twijfelen in de winkel dat te kopen maar heb ook nog een e-nor-me hoeveelheid wijn in huis en bedacht dat eerst maar op te drinken

Dit was uit een fles. Had ik van Xan gekregen als nu-mag-je-weer-drinken-kadootje na de bevalling . Was best heel lekker eigenlijk, hoewel ik na 9 maanden wellicht ook niet zo kieskeurig ben

Ik heb ook zo'n zelfmaakset, maar da's toch wel veel gedoe
Peas on earth!
Ohh had ik al verteld dat we nog een weekje naar Zeeland gaan?
Peas on earth!
Leuk Age!

Overigens heeft ze mss meer aan de Hyves blogs van eerdere jaren? Die gaan ook allebei over NY!

Ze is 20 november uitgerekend.

En mijn wens: ik heb hem even stop gezet. Tot ik 34 word heb ik besloten en ga dit jaar een vent vinden
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 augustus 2010 @ 14:08:

Ohh had ik al verteld dat we nog een weekje naar Zeeland gaan? Wat tof!! Wanneer?
Ah, ik was alweer mosterd. Treinde door een stuk NL zonder bereik...

20 november is al bijna, time flies!

En Drift, dinsdag de 24e it is! En ik kan heus nog wel over iets anders praten dan alleen P

Als we een combi-date gaan doen dan doe ik mee! Mail is idd handiger
Gaat je lukken Fniel! Ik was ook vastbesloten om de jaarwisseling niet meer alleen door te brengen, en dat is gelukt! (of lijkt te lukken )

Nu heb ik een vent, en wat voor 1!

Vrijdag na die borrel hebben we nog tot 3u 's nachts in bed liggen praten, goed gesprek over hoe het was dat in direct in China was, waar we nu staan en waar we naar toe gaan. Hij zei: "als dit het niet is, dan vraag ik me af wat wel."

(in de zin van dat dit perfect is, en dat het eigenlijk niet perfecter kan)
Fniel, jij moet ook op Facebook. Dan krijg je al eerder mee dat Moos is gevallen, dat ik thuis ben uit China en dat Erwt en Xan een weekje naar Zeeland gaan
Oooh, wat een romantische uitspraken!!

En Facebook... ik heb er eigenlijk niet zo zin in... Hyves gebruik ik ook amper, ik ben gewoon helemaal Twitter.....

Maar mss ooit nog eens!

Zeeland had ik wel ergens gezien dat er plannen waren trouwens, maar nog niet zo concreet...
Erwt, wat leuk van Zeeland! Dus toch niet naar Het Buitenland?

Facebook heb ik ook geen zin in. Ik gebruik mijn hyves ook vrijwel niet en denk er zelfs over mijn account weer op te heffen. Ik wil niet zo heel graag gevonden kunnen worden op het wereld wijde web

Goed te weten dat mojito uit een fles wel te pruimen is, misschien toch maar eens aanschaffen dan. Zelf doen vind ik echt te veel gedoe ook denk ik. Al kan ik me het 'wat maakt mij het uit als er maar alcohol in zit' gevoel ook wel voorstellen Erwt
En Age, 24e noteer ik NU in mijn agenda want die was ik even kwijt maar inmiddels weer gevonden.
Wij doen alleen maar romantische uitspraken Fniel

En P en ik hebben elkaar goed leren kennen op de Facebook-chat, en zo is het bij een vriendin van mij ook gegaan met haar vriend. Dus jij moet echt wel op FB!

Ik ga Hyves denk ik verwijderen. Is alleen nog om te spieken, maar nu Erwt op FB zit kan ik daar ook foto's van Doperwtje kijken!
Misschien moet je de 24e bij mij komen eten Drift, want ik heb wodka uit Moskou meegenomen (als er maar alcohol inzit toch?)

Zeg Age, ik doelde op Erwt met mij als er maar alcohol in zit. Ik ben namelijk uiterst kieskeurig op alcoholisch gebied
Ah, dan moet Erwt maar komen eten!

Alhoewel... Dit is wel DE echte wodka!

En 24e staat ook in mijn agenda
Maar ik ontmoet al zoveel mannen op Twitter. En dat is voor mijn gevoel veel interactiever!
Misschien kun je voor Erwt wodkasoep maken dan?
Wodkasoep!!

Nouhou Fniel! *bedenkt nieuwe manieren om Fniel aan FB te krijgen*
Ja maar, ja maar... dan moet ik nóg wat gaan bijhouden... daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in....
Vroeger maakte ik trouwens wel eens wodka-jelly-pudding

Anyway, almost arriving... Tot later!
FB werkt goed via iPhone, en je kunt je tweeta doorlinken. Dus als je twittert, dan verschijnt het ook op FB
quote:AgentL schreef op 15 augustus 2010 @ 14:37:

Vroeger maakte ik trouwens wel eens wodka-jelly-pudding

Oh, dat wil ik wel eens proberen

Of is dat afvaltechnisch gezien niet zo goed?
quote:AgentL schreef op 15 augustus 2010 @ 14:38:

FB werkt goed via iPhone, en je kunt je tweeta doorlinken. Dus als je twittert, dan verschijnt het ook op FB Dat wil ik dus niet. Dat heb ik met Hyves gehad, maar ik Twitter veel te veel,en wil niet al die tweets op andere sociale media hebben. Superirritant. Leuk als het er 2 per dag zijn, maar nu niet....
Ha, ik vind het wel leuk dat we er allemaal weer zijn (alsof ik weg was *zei zij die geen leven emer heeft* )

Wodkasoep?! *spitst oren*

Over twee weken gaan we weg (27 augustus) en idnerdaad: toch niet naar Het Buitenland. Ik probeer daar overigens zo min mogelijk nadruk op te leggen, want ineens was Zeeland 'wel okee' toen ik een geschikt huisje had gevonden

Ik vind Facebook wel grappig. Heb eigenlijk geen zin om allebei bij te houden, dus denk dat ik één van de twee wel ga opheffen. Twitter vind ik niet leuk of daarvoor maak ik misschien te weinig mee

Leuk, we gaan even mailen! Nu zit ik even boven (want even Doperwtje in de smiezen houden), maar straks mail ik even vanaf mijn laptop.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven