Muziek op Iphone
zondag 15 augustus 2010 om 16:55
Hoi allemaal,
Ik heb sinds een half jaar een Iphone en gebruik deze ook voor al mijn muziek. Nooit problemen mee gehad. Nu wilde ik alle muziek er vanaf halen en nieuwe erop zetten. Alleen dat lukt niet. Wat ik ook doe; muziek bibliotheek op Itunes leeghalen, dan synchroniseren, het werkt niet. Al de muziek blijft op mijn Iphone staan. Weet iemand hoe ik deze er wel vanaf kan krijgen?
Heb trouwens Itunes ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb sinds een half jaar een Iphone en gebruik deze ook voor al mijn muziek. Nooit problemen mee gehad. Nu wilde ik alle muziek er vanaf halen en nieuwe erop zetten. Alleen dat lukt niet. Wat ik ook doe; muziek bibliotheek op Itunes leeghalen, dan synchroniseren, het werkt niet. Al de muziek blijft op mijn Iphone staan. Weet iemand hoe ik deze er wel vanaf kan krijgen?
Heb trouwens Itunes ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
zondag 15 augustus 2010 om 17:11
Ik denk dat het werkt als je in de eerste tab van je iPhone in iTunes (samenvatting) aanvinkt dat je de muziek handmatig wil beheren. Daarna kun je op het driehoekje voor je iPhone klikken en zie je de lijst met muziek. Ik vermoed dat je dan je muziek eraf kan gooien (ik wil het zelf net uitproberen, want als het inderdaad werkt moet ik alles weer terug zetten )