tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Wie wil er eigenlijk allemaal een (katten/vlinder) tattoo? Misschien kunnen we groepskorting regelen
ratteke, ik vind dat je gelijk hebt ons fantje is gewoon een mooie zwaan

het is vakantie dus ik mag alcohol, eens kijken of dit wat is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Francisca_ schreef op 15 augustus 2010 @ 21:18:

Niks geen ontspanning hier, hersens kraken!Waarop/over?
ik wil een tribal en dan het liefste diegene die ik het laatst poste
sorry maar deze moet er ook ff bij:

quote:Ratteke schreef op 15 augustus 2010 @ 21:19:

Wie wil er eigenlijk allemaal een (katten/vlinder) tattoo? Misschien kunnen we groepskorting regelen Count me in!!!
Was ik net aan het doen Rat Had ik eerder moeten doen want ik had ze onder gevonden naam opgeslagen

Het Viva forum is papaja.
die laatste foto vind ik echt gaaf nymph
zo er zit genoeg alcohol in, of ik het lekker vind is een tweede
quote:Ratteke schreef op 15 augustus 2010 @ 21:20:

[...]

Waarop/over?

Al die nieuwe Nicks

Ik denk, als Vriend het ook mooi vindt, dat ik voor de vogeltjes ga.
Ja Tonk, die simpele lijntjes vind ik het mooiste
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 15 augustus 2010 @ 21:06:

Fran, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Je bent lief, ik zal binnenkort meer reageren, ik zit nu uit te leggen thuis waarom ik traantjes in mijn ogen heb.
Its

Zo, R heeft ook het bed gevonden

Oh hellup hoezo in de war met namen, tuurlijk Vroon! Sorry meiden.

Over het Olifantje; ik kijk al jaren wat neer op mijzelf, eigenlijk altijd al wel een beetje. Vroeger, zelfs voordat ik "mollig" was al wel eens gepest en mijn paps zei altijd: "ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen" en ik heb me hieraan opgetrokken en ben de gek gaan aansteken met mijzelf. Pesten ging over in plagen en ik werd zelfs veel vrijer en kreeg een bubs vrienden. Ik moet zelf altijd aan dit gezegde denken als ik mensen als Jack Spijkerman enzo zie grappen, zullen die vroeger ook gepest zijn en ook humor als wapen zijn gaan gebruiken? Ik zou graag "mooier" willen zijn, slanker, hipper, etc. maar mijn humor (galgen humor) heeft mij door heel veel moeilijke situaties heen geholpen.

W.b.t. het olifantje, ik vind olifantjes ook heel lief een zwaan is mooi maar misschien ook wel arrogant??? Maar jullie zijn allemaal hartstikke lief!
Optimist tot in de kist!
Slof die grasmaaier

Vind je deze twee lijntjeskatten wat?
Dan word je gewoon een achternaam Swan Ol

En pssst. Zwanen waren vroeger misschien lelijke eendjes, jij hebt dat stadium al vér achter je gelaten.
Fantje, ik heb het ook gedaan hoor, met mijn 145 kg. Ik maakte zelf de kutopmerkingen maar, deed minder pijn en ik had de lachers op mijn hand
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 augustus 2010 @ 21:30:

Slof die grasmaaier

Vind je deze twee lijntjeskatten wat?

Ja, die vind ik ontzettend lief en leuk en zoals ik al zei: ALS ik het zou doen, zou ik voor zoiets gaan. Ik heb nog nooit iets om tattoos gegeven, maar nu ik dit zo zie......GRR en dat is JULLIE schuld

Wanneer gaan we
ik denk dat iedereen dat wel eens doet. Ik doe het ook wel eens als ik weer iets "stoms"doe. Dan het maar beter zelf toegeven

overigens Nymp over dat fietssleuteltje. Daarvoor heb ik dus key holders naast de kapstok geplaatst. Daar stop ik ze altijd in zodat ik ze niet uit de koelkast, wasmachine of diepvries hoef te vissen
Lief Olifantje, als jij je goed voelt bij deze nick moet je 'm natuurlijk lekker zo laten hoor!!!

Maar ik herken wel wat je schrijft. Meende zoiets ook een beetje opgepikt te hebben in de periode dat ik je lees, en daarom viel het me ook op.

Mijn vorige nick was een verkleinwoord van m'n eigenlijke naam. Als kind was ik ook mollig, en werd ik ook gepest. Degene die me bij dat verkleinwoordje noemde kreeg steevast de wind van voren. Zo heette ik niet en zo wilde ik ook niet genoemd worden!

Met de jaren, en met m'n verhuizing naar de andere kant van het land, sloop een iets minder verkleinde verbastering van mijn naam er stiekem toch in. En die was al bezet bij het kiezen van een nick, dus toch dat ene verkleinwoord maar genomen. Maar net zoals ik me vroeger al niet zo voelde, voel ik me nog steeds niet zo. Voor mìj voelt het denigrerend, ook al koos ik 'm zelf.

M'n huidige nick is m'n bijnaam die m'n vader me vroeger gaf. Dierbare herinneringen heb ik daar aan. En de vroegere omroep Veronica vond ik ook helemaal geweldig. Het zangduo The Veronicas hebben 'n heel aanstekelijk nummer wat me veel energie geeft. De dame op m'n avatar is een zweedse die Veronica heet en ook muziek maakt.

Ik zal nog best een poosje moeten wennen aan m'n eigen nieuwe nick, maar voel me er goed bij. Heeft voor mij positieve associaties, een goed gevoel. Een Veronica is voor mìj iemand die positief in het leven staat, actief, vrolijk en doortastend. En daar komt nomen est omen weer om de hoek kijken: dat zijn dingen die ik voor mezelf ook wil.

En nou hou ik op met zwaar op de hand zijn. Ik ga tattooplaatjes kijken
Mooi vroon

Ik heb nu gewoon mijn tweede naam gebruikt
had ik al gezegd dat ik jullie allemaal geweldig vind

(en nee dat is niet de goedkope alcohol)
Veronicas Mooi omschreven en leuk om te weten dat je huidige nick een echte betekenis voor je heeft!
Fijn groepje hebben we :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven