Foutje..
maandag 16 augustus 2010 om 11:35
Ik heb al een tijd geen contact meer met een ex. Hij heeft inmiddels een andere vriendin.
In mijn ogen heeft hij me niet zo leuk behandeld. Maar ik had zijn nummer nog wel in mijn telefoon staan. Ik zag vandaag bij gekozen nummers staan dat ik hem een aantal dagen schijnbaar heb gebeld (op verkeerde toets gedrukt ofzo) geen idee.. Ik voel me nu echt een idioot. Het komt nu misschien net over alsof ik achter hem aan loop, of dat ik hem weer terug wil of iets dergelijks. Heb nu zijn nummer maar uit mijn mobiel gegooid mocht het weer gebeuren. Bah wat een afgang.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen (genante acties)?
In mijn ogen heeft hij me niet zo leuk behandeld. Maar ik had zijn nummer nog wel in mijn telefoon staan. Ik zag vandaag bij gekozen nummers staan dat ik hem een aantal dagen schijnbaar heb gebeld (op verkeerde toets gedrukt ofzo) geen idee.. Ik voel me nu echt een idioot. Het komt nu misschien net over alsof ik achter hem aan loop, of dat ik hem weer terug wil of iets dergelijks. Heb nu zijn nummer maar uit mijn mobiel gegooid mocht het weer gebeuren. Bah wat een afgang.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen (genante acties)?
maandag 16 augustus 2010 om 11:39
maandag 16 augustus 2010 om 11:58
Ik heb een keer een smsje naar een mannelijke collega gestuurd die voor mijn beste vriendin bedoeld was...
iets van:
Ik vind je lief! Vanavond even een hapje eten samen?
kreeg een berichtje terug:
Goh das nou leuk! Ja lijkt me gezellig....
Ik wist niet hoe snel ik hem moest bellen om uit te leggen dat ik de verkeerde naam had geselecteerd.. scheelde 2 letters aan het einde dus was me niet opgevallen!
iets van:
Ik vind je lief! Vanavond even een hapje eten samen?
kreeg een berichtje terug:
Goh das nou leuk! Ja lijkt me gezellig....
Ik wist niet hoe snel ik hem moest bellen om uit te leggen dat ik de verkeerde naam had geselecteerd.. scheelde 2 letters aan het einde dus was me niet opgevallen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 16 augustus 2010 om 12:29
Van mensen met wie ik geen actief contact meer onderhoud maar waarvan ik het nummer niet wil wissen verander ik de naam. Oude privécontacten krijgen een Z, oud collega's een Q. Zo voorkom je in ieder geval dit soort geneuzel .
Maar eh, als je zó heftig reageert op zo'n klein dingetje, waarom gooi je hem dan niet gewoon uit je telefoon?
Maar eh, als je zó heftig reageert op zo'n klein dingetje, waarom gooi je hem dan niet gewoon uit je telefoon?
maandag 16 augustus 2010 om 14:37
O meid je wil niet weten hoe vaak ik genante smsjes naar de verkeerde heb gestuurd.
Maar in relatie tot exen: alleen 1 keer toen hij me weer vreselijk kwaad gemaakt had... wilde even stoom afblazen tegen mn vriendin, maar stuurde mijn scheldkannonade naar de eikel zelf.
Nou ja , het schoot daarna wel sneller op.
Maar in relatie tot exen: alleen 1 keer toen hij me weer vreselijk kwaad gemaakt had... wilde even stoom afblazen tegen mn vriendin, maar stuurde mijn scheldkannonade naar de eikel zelf.
Nou ja , het schoot daarna wel sneller op.
maandag 16 augustus 2010 om 22:09
Grappig ziva en sapphire. Tja ik heb ook een keer een mail die bestemd was voor een collega naar de manager gestuurd per ongeluk. Mail was niet zakelijk ofzo; maar voor de gezelligheid.
En er stonden ook prive dingen in. Het stomme was ook de collega waar ik mee mailde zat tegenover me en de manager zat ook in de buurt. Hij vroeg dan ook; waarom mailen jullie met elkaar als jullie gewoon tegenover elkaar zitten?.
En er stonden ook prive dingen in. Het stomme was ook de collega waar ik mee mailde zat tegenover me en de manager zat ook in de buurt. Hij vroeg dan ook; waarom mailen jullie met elkaar als jullie gewoon tegenover elkaar zitten?.
zondag 5 september 2010 om 20:15
Persoonlijk zou ik wel een smsje sturen, zoiets van:
Ik begin aan mezelf te twijfelen. Volgens mijn factuurspecificatie van (provider) heb ik dan en dan met jou gebeld. Kan me er niks van herinneren. Misschien per ongeluk gegaan, haha. Nou bij deze dan: het was niet de bedoeling je te bellen. Groetjes
Ik begin aan mezelf te twijfelen. Volgens mijn factuurspecificatie van (provider) heb ik dan en dan met jou gebeld. Kan me er niks van herinneren. Misschien per ongeluk gegaan, haha. Nou bij deze dan: het was niet de bedoeling je te bellen. Groetjes