Loterij

16-08-2010 09:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brieven in de bus met 156 miljoen en ik ben geen lid.

Krijg nu toch wel zoiets van straks wint de hele straat behalve ik?



Vraag me nu af toch eens lid te worden van een loterij, maar ging alles lezen en dacht toen van welke?



Postcodeloterij krijg je de lotnummers op de afschriften?

Staatsloterij?

Los lot kopen?



Wie is er lid, waarvan en waarom? Of misschien helemaal niet omdat je toch nooit wint?
kon het op hun site niet vinden, maar wel dit:

Ik woon in het buitenland. Kan ik toch meespelen in de Postcode Loterij?





Wanneer u een Nederlands rekeningnummer heeft, kunt u ook vanuit het buitenland meespelen in de Nationale Postcode Loterij. U kunt met iedere willekeurige Nederlandse postcode meespelen.

Wanneer u lid wilt worden, kunt u ons een e-mailbericht sturen met daarin uw naam, postadres, uw Nederlandse rekeningnummer en het gewenste aantal lotnummers. Geeft u alstublieft ook aan met welke Nederlandse postcode(s) u wilt meespelen.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou het toch kunnen inderdaad. Vraag me dan af wat het probleem met mijn kennissen was...
ja, de pc-loterij probeert natuurlijk onder het uitkeren van een grote prijs uit te komen.
Alle reacties Link kopieren
staatsloterij denk ik dus aan, die is ook gemakkelijk in de omgang begreep ik.

Dat de loten worden opgestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hier ooit de postcodeloterij opgezegd, 2 maanden later viel de kanjer........

Was best zuur!
Alle reacties Link kopieren
ben sinds vandaag lid van de giro, ben benieuwd!!!
Alle reacties Link kopieren
En al wat gewonnen Jenk



Ik ben nog geen lid, maar het kriebelt wel



Ben wel benieuwd nog steeds wie waarvan lid is en waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven