Help! Ik heb een eierkoker gekocht

16-08-2010 16:38 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij Blokker nog wel. Samen met nog een aantal andere onzindingen zoals

- een doekje waarmee je ramen kunt schoonmaken zonder sop

- een blik met 60 kleurpotloden (om wàt te kleuren?)

- penselen (ik schilder niet eens)

- een soort eerste-hulp-bij-insectenbetenkit

- een soort pen waarmee je de jeuk uit de muggenbult haalt (ja, vast)

Mijn enige excuus is dat de schoenmaker die mijn tas zou repareren dicht is, en Blokker die er tegenover zit niet, en ach voor die ene euro.....

Moet ik me nu zorgen maken?
Ik vind hier dingen van.
Ik denk dat de eieren zich meer zorgen moeten maken.
volgens mij heb je je vraag al beantwoord
Het gras aan de overkant is niet groen.
Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.

Volia, u is niet gek, u heeft een business plan!
Dat insectengebeuren, heeft dat ook zo'n vacuümpompje? Zo ja: briljante aankoop. Zo nee: jammer, maar nog steeds de moeite van het proberen waard.

En ik vind de eierkoker briljant... hoewel het natuurlijk in een pannetje prima kan, krijg ik altijd precies mijn eitjes zoals ik ze wil hebben... heerlijk.
Het doekje zonder sop vind ik het ergst... De rest zou ik ook nog wel kunnen kopen
een eierkoker is best handig, zo'n muggenbult fan is echt onzin :-) (ja, ik heb er ook 1, schaam schaam)
Oh en mijn punt is dus: neuh, no worries, behalve als je hier een dagelijkse gewoonte van maakt. Dan wel.
Nee hoor, geen enkele reden tot ongerustheid!

Ben wel heel erg benieuwd of dat ramen poets doekje werkt, wil je dat even proberen ??
Haha...daarom laat ik mijn man nooit bij dat soort winkels in de buurt komen. Die komt ook gegarandeerd altijd thuis met een tas vol dat soort dingen plús het hele tellsell-namaakassortiment .
Ik maak me zorgen, ik heb namelijk geen eierkoker.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:pantalaimon schreef op 16 augustus 2010 @ 16:42:

Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.

Volia, u is niet gek, u heeft een business plan!
Ohhh 1 euro ? ik moet ook eeen eierkoker hebben, die van mij zijn nooit goed morgen ff naar de blokker.

OT: nee hoor geen zorgen maken, zo'n zuigding voor angelprikkers kan handig zijn...
Mijn persoonlijke ervaring annex jeugdtrauma: cavia's en apparaten met een snoer gaan niet samen.

Rust zacht lieve Teiger...
Het is nog veel erger. Ik heb me met moeite kunnen bedwingen een enorme doos schilderen-op-nummer mee te nemen. Ik was gelukkig op de fiets en 25 euro was me echt te gortig. Voor die prijs kan ik genoeg dingen kopen die wèl leuk zijn om aan de muur te hangen....als ik plaats aan de muur zou hebben gehad.

Wat bezielt mij
Ik vind hier dingen van.
Een eierkoker is toch wel het summum van suf. Of zijn er ergere dingen?
Ik vind hier dingen van.
Haha klinkt echt als iets wat ik had kunnen doen. Eierkoker heb ik ook maar gebruik dat kreng nooit. En ik moest en zou hem hebben he.

Dat insektenspul kan best nog wel eens handig zijn. Die penselen snap ik dan weer niet. Wil je gaan schilderen of had je er een ander idee bij wellicht?

Naar je ervaringen met dat doekje ben ik ook wel benieuwd. Al is het maar voor de spiegel in de badkamer en mijn glazen scherm daar.
Mwah, ik weet niet of je de Action kent? Wat voor onzinnige meuk ik daar allemaal heb gekocht....

Nee, je hoeft je geen zorgen te maken

Eierkoker is inderdaad wel suf
O wacht, ik heb een vlek op mijn raam. Ik ga het doekje NU uitproberen.....
Ik vind hier dingen van.
Ja hoor, er zijn ergere dingen. Ik heb een elektrische wimperkruller
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 16:52:

Een eierkoker is toch wel het summum van suf. Of zijn er ergere dingen?

Ik heb zelf deze weggemikt met mijn verhuizing. Die aankoop was pas suf.

Echt IBI? Hij lijkt me erg handig. Ik ben bang dat ik door dit topic op ideeën wordt gebracht. Zou ik overwerkt zijn?
Ik vind hier dingen van.
Ik wil ook een eierkoker! Kan suf zijn, maar het is nog suffer als je eiersalade moet maken van zachtgekookte eieren omdat het weer eens mislukt is. En dan wil ik lekker een zachtgekookt eitje en hou ik dezelfde tijd aan, dan is het ei ineens hard.
cavia, je wilt niet weten wat voor suffe dingen manlief naar huis sleept :-)

vond een eierkoker eerst ook maar onzin, maar het kost minder stroom en de eieren worden ook beter als in de pan, want daar krijg ik wel harde eieren mee, maa middelzachte, no way.

dat schilderen op nummer is dan weer wel iets om je zorgen over te maken :-I)
precies Pure, om die reden dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven