Help! Ik heb een eierkoker gekocht
maandag 16 augustus 2010 om 16:38
Bij Blokker nog wel. Samen met nog een aantal andere onzindingen zoals
- een doekje waarmee je ramen kunt schoonmaken zonder sop
- een blik met 60 kleurpotloden (om wàt te kleuren?)
- penselen (ik schilder niet eens)
- een soort eerste-hulp-bij-insectenbetenkit
- een soort pen waarmee je de jeuk uit de muggenbult haalt (ja, vast)
Mijn enige excuus is dat de schoenmaker die mijn tas zou repareren dicht is, en Blokker die er tegenover zit niet, en ach voor die ene euro.....
Moet ik me nu zorgen maken?
- een doekje waarmee je ramen kunt schoonmaken zonder sop
- een blik met 60 kleurpotloden (om wàt te kleuren?)
- penselen (ik schilder niet eens)
- een soort eerste-hulp-bij-insectenbetenkit
- een soort pen waarmee je de jeuk uit de muggenbult haalt (ja, vast)
Mijn enige excuus is dat de schoenmaker die mijn tas zou repareren dicht is, en Blokker die er tegenover zit niet, en ach voor die ene euro.....
Moet ik me nu zorgen maken?
Ik vind hier dingen van.
maandag 16 augustus 2010 om 16:42
Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.
Volia, u is niet gek, u heeft een business plan!
maandag 16 augustus 2010 om 16:42
Dat insectengebeuren, heeft dat ook zo'n vacuümpompje? Zo ja: briljante aankoop. Zo nee: jammer, maar nog steeds de moeite van het proberen waard.
En ik vind de eierkoker briljant... hoewel het natuurlijk in een pannetje prima kan, krijg ik altijd precies mijn eitjes zoals ik ze wil hebben... heerlijk.
En ik vind de eierkoker briljant... hoewel het natuurlijk in een pannetje prima kan, krijg ik altijd precies mijn eitjes zoals ik ze wil hebben... heerlijk.
maandag 16 augustus 2010 om 16:44
maandag 16 augustus 2010 om 16:45
quote:pantalaimon schreef op 16 augustus 2010 @ 16:42:
Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.
maandag 16 augustus 2010 om 16:51
Het is nog veel erger. Ik heb me met moeite kunnen bedwingen een enorme doos schilderen-op-nummer mee te nemen. Ik was gelukkig op de fiets en 25 euro was me echt te gortig. Voor die prijs kan ik genoeg dingen kopen die wèl leuk zijn om aan de muur te hangen....als ik plaats aan de muur zou hebben gehad.
Wat bezielt mij
Wat bezielt mij
Ik vind hier dingen van.

maandag 16 augustus 2010 om 16:54
Haha klinkt echt als iets wat ik had kunnen doen. Eierkoker heb ik ook maar gebruik dat kreng nooit. En ik moest en zou hem hebben he.
Dat insektenspul kan best nog wel eens handig zijn. Die penselen snap ik dan weer niet. Wil je gaan schilderen of had je er een ander idee bij wellicht?
Naar je ervaringen met dat doekje ben ik ook wel benieuwd. Al is het maar voor de spiegel in de badkamer en mijn glazen scherm daar.
Dat insektenspul kan best nog wel eens handig zijn. Die penselen snap ik dan weer niet. Wil je gaan schilderen of had je er een ander idee bij wellicht?
Naar je ervaringen met dat doekje ben ik ook wel benieuwd. Al is het maar voor de spiegel in de badkamer en mijn glazen scherm daar.

maandag 16 augustus 2010 om 17:02
maandag 16 augustus 2010 om 17:03
cavia, je wilt niet weten wat voor suffe dingen manlief naar huis sleept 
vond een eierkoker eerst ook maar onzin, maar het kost minder stroom en de eieren worden ook beter als in de pan, want daar krijg ik wel harde eieren mee, maa middelzachte, no way.
dat schilderen op nummer is dan weer wel iets om je zorgen over te maken :-I)

vond een eierkoker eerst ook maar onzin, maar het kost minder stroom en de eieren worden ook beter als in de pan, want daar krijg ik wel harde eieren mee, maa middelzachte, no way.
dat schilderen op nummer is dan weer wel iets om je zorgen over te maken :-I)