Help! Ik heb een eierkoker gekocht

16-08-2010 16:38 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij Blokker nog wel. Samen met nog een aantal andere onzindingen zoals

- een doekje waarmee je ramen kunt schoonmaken zonder sop

- een blik met 60 kleurpotloden (om wàt te kleuren?)

- penselen (ik schilder niet eens)

- een soort eerste-hulp-bij-insectenbetenkit

- een soort pen waarmee je de jeuk uit de muggenbult haalt (ja, vast)

Mijn enige excuus is dat de schoenmaker die mijn tas zou repareren dicht is, en Blokker die er tegenover zit niet, en ach voor die ene euro.....

Moet ik me nu zorgen maken?
Ik vind hier dingen van.
Een elektrische wimperkruller, Panta? Gebruik je hem?
Ik vind hier dingen van.
Een maand geleden heb ik het Smurfen vakantieboek gekocht en alle puzzels en raadsels opgelost en de kleurplaten ingekleurd. Maar op mijn leeftijd is dat niet meer kinderachtig maar excentriek . (Vind ik dan )
Ik vind hier dingen van.
De vlek op mijn raam is inderdaad weg, maar hij is niet streeploos hoor, zoals de verpakking beloofde.
Ik vind hier dingen van.
een eierkoker is niet suf Sabel

echnie echnie echnie..

Juist heel cool en handig!!

En bijna onmisbaar in mijn keuken (en ik ben heul hip )
Hey bij mij zit de Blokker ook tegenover de schoenmaker. Deze zat er vroeger naast maar is verhuisd (schoenmaker).

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, nooit op maandag naar de schoenmaker
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:04:

Een elektrische wimperkruller, Panta? Gebruik je hem?

Het is dat hij maar vijf euro was (of toch tien? ), maar het is natuurlijk een onding. Hij doet niks beters dan een gewone wimpertang, en die had ik al en gebruikte ik noooooit. Waarom dan zo'n elektriek geval aangeschaft??

Hij is trouwens wel leuk als spelletje, "raad eens wat dit is?"

Dat raden mannen dus echt nooit, he. Degene die het dichtstbij kwam, dacht dat het iets was om je wenkbrauwen te epileren
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:10:

Een maand geleden heb ik het Smurfen vakantieboek gekocht en alle puzzels en raadsels opgelost en de kleurplaten ingekleurd. Maar op mijn leeftijd is dat niet meer kinderachtig maar excentriek . (Vind ik dan )

Fantastisch!

Ik ben ook zo iemand die zich nog prima kan vermaken met van dat bubbeltjesplastic kapot knijpen. Een voor een. En oh wee wie in de buurt komt er in 1x heel veel stuk knijpt...

En na jouw bekentenis durf ik ook best te bekennen dat ik een rol van dat spul heb gekocht..

Oh, en de O in de notulen inkleuren tijdens een saaie vergadering doet het ook goed. Gratus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:00:

Echt IBI? Hij lijkt me erg handig. Ik ben bang dat ik door dit topic op ideeën wordt gebracht. Zou ik overwerkt zijn? Leek mij ook maar je moest alles al heel klein snijden voordat die het eindelijk pakte en schoonmaken was een kriem. Jammer he.
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:10:

Oh was dat wat? Dan kan ik dat kopen voor mn dochter van drie

Eigenlijk heb je gewoon een veel goedkoper 'wreck this journal' boekje gehad.
Het Viva forum is papaja.
quote:himalaya schreef op 16 augustus 2010 @ 17:15:

[...]

Fantastisch!

Ik ben ook zo iemand die zich nog prima kan vermaken met van dat bubbeltjesplastic kapot knijpen. Een voor een. En oh wee wie in de buurt komt er in 1x heel veel stuk knijpt...

En na jouw bekentenis durf ik ook best te bekennen dat ik een rol van dat spul heb gekocht..

Oh, en de O in de notulen inkleuren tijdens een saaie vergadering doet het ook goed. Gratus. haha dat doet mijn zus van 30 ook nog regelmatig! Kan allemaal hoor.
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:12:

De vlek op mijn raam is inderdaad weg, maar hij is niet streeploos hoor, zoals de verpakking beloofde.

Weg illusie!! Snik...

Ik wilde zo graag zo'n doekje hebben!
helaas pikt mijn dochter van 5.5 nu de bubbeltjes plastic maar ik vind het ook geweldig
Vermakelijk topic dit

Voor een volgende keer: dit is ook handig:

Ok, dan durf ik ook wel te bekennen dat ik laatst Jip en Janneke bellenblaas heb gekocht, zo'n heel grote, helemaal alleen voor mezelf. Maar goed, dat is nùttig.
Ik vind hier dingen van.
Wat moet het voorstellen Duploo?
Ik vind hier dingen van.
Dat is een sushi roller! Krijg jij met je matje vast niet zo strak gerold al die keren dat je sushi gaat rollen!
Dat muggending is een stempel, zie ik nu.

Stamp-It druk het speeksel (de bult) naar een dieper gelegen huidlaag waarna het lichaam antistoffen aanmaakt en gelijk een einde maakt aan de jeuk.

En wie trapt daar met beide voeten in? Juist
Ik vind hier dingen van.
Misschien kun je het nog inpakken en iemand anders cadeau doen? Heb je er in ieder geval nog lol van om te zien of het iemand anders lukt oprecht blij en dankbaar over te komen!

Wel een beetje pushen he met zinnen als:

- Ik heb stad en land afgezocht...

- Dit is echt wat voor jou! Ik moest meteen aan jouw denken toen ik het zag!

- Ik heb er wel diep voor in de buidel moeten tasten, maar dan heb je ook wat.

- Ik zag op Tellsell zo'n reclame hiervan en het is echt een geweldig ding.

- He joh, maak eens open, dan proberen we het meteen even uit! Zie je wel, werkt goed he?
Goed plan Duploo

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die af en toe met meuk thuiskomt.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:22:

Ok, dan durf ik ook wel te bekennen dat ik laatst Jip en Janneke bellenblaas heb gekocht, zo'n heel grote, helemaal alleen voor mezelf. Maar goed, dat is nùttig.

Van de Heeemaaa

Je hebt ook bellenblaaszwaarden, wist je dat al?

Zwaaien met het zwaard zorgt dat er bellen uitkomen.
Hema is soms ook best een gevaarlijke winkel. Kom ik met allemaal smeerseltjes en make-upjes thuis die ik nooit gebruik. Of zo'n schuimplastic ding dat je tussen je tenen moet doen bij het nagels lakken.
Ik vind hier dingen van.
quote:pantalaimon schreef op 16 augustus 2010 @ 16:42:

Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.

Volia, u is niet gek, u heeft een business plan! briljant
Ook van die nuttige dingen
PMS? Zwanger? Vervroegde overgang? Dit lijkt iig iets hormonaals...
quote:NymphadoraTonks schreef op 16 augustus 2010 @ 17:44:

Ook van die nuttige dingen
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven