Help! Ik heb een eierkoker gekocht
maandag 16 augustus 2010 om 16:38
Bij Blokker nog wel. Samen met nog een aantal andere onzindingen zoals
- een doekje waarmee je ramen kunt schoonmaken zonder sop
- een blik met 60 kleurpotloden (om wàt te kleuren?)
- penselen (ik schilder niet eens)
- een soort eerste-hulp-bij-insectenbetenkit
- een soort pen waarmee je de jeuk uit de muggenbult haalt (ja, vast)
Mijn enige excuus is dat de schoenmaker die mijn tas zou repareren dicht is, en Blokker die er tegenover zit niet, en ach voor die ene euro.....
Moet ik me nu zorgen maken?
- een doekje waarmee je ramen kunt schoonmaken zonder sop
- een blik met 60 kleurpotloden (om wàt te kleuren?)
- penselen (ik schilder niet eens)
- een soort eerste-hulp-bij-insectenbetenkit
- een soort pen waarmee je de jeuk uit de muggenbult haalt (ja, vast)
Mijn enige excuus is dat de schoenmaker die mijn tas zou repareren dicht is, en Blokker die er tegenover zit niet, en ach voor die ene euro.....
Moet ik me nu zorgen maken?
Ik vind hier dingen van.

maandag 16 augustus 2010 om 17:15
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:04:
Een elektrische wimperkruller, Panta? Gebruik je hem?
Het is dat hij maar vijf euro was (of toch tien? ), maar het is natuurlijk een onding. Hij doet niks beters dan een gewone wimpertang, en die had ik al en gebruikte ik noooooit. Waarom dan zo'n elektriek geval aangeschaft??
Hij is trouwens wel leuk als spelletje, "raad eens wat dit is?"
Dat raden mannen dus echt nooit, he. Degene die het dichtstbij kwam, dacht dat het iets was om je wenkbrauwen te epileren
Een elektrische wimperkruller, Panta? Gebruik je hem?
Het is dat hij maar vijf euro was (of toch tien? ), maar het is natuurlijk een onding. Hij doet niks beters dan een gewone wimpertang, en die had ik al en gebruikte ik noooooit. Waarom dan zo'n elektriek geval aangeschaft??
Hij is trouwens wel leuk als spelletje, "raad eens wat dit is?"
Dat raden mannen dus echt nooit, he. Degene die het dichtstbij kwam, dacht dat het iets was om je wenkbrauwen te epileren
maandag 16 augustus 2010 om 17:15
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:10:
Een maand geleden heb ik het Smurfen vakantieboek gekocht en alle puzzels en raadsels opgelost en de kleurplaten ingekleurd. Maar op mijn leeftijd is dat niet meer kinderachtig maar excentriek . (Vind ik dan )
Fantastisch!
Ik ben ook zo iemand die zich nog prima kan vermaken met van dat bubbeltjesplastic kapot knijpen. Een voor een. En oh wee wie in de buurt komt er in 1x heel veel stuk knijpt...
En na jouw bekentenis durf ik ook best te bekennen dat ik een rol van dat spul heb gekocht..
Oh, en de O in de notulen inkleuren tijdens een saaie vergadering doet het ook goed. Gratus.
Een maand geleden heb ik het Smurfen vakantieboek gekocht en alle puzzels en raadsels opgelost en de kleurplaten ingekleurd. Maar op mijn leeftijd is dat niet meer kinderachtig maar excentriek . (Vind ik dan )
Fantastisch!
Ik ben ook zo iemand die zich nog prima kan vermaken met van dat bubbeltjesplastic kapot knijpen. Een voor een. En oh wee wie in de buurt komt er in 1x heel veel stuk knijpt...
En na jouw bekentenis durf ik ook best te bekennen dat ik een rol van dat spul heb gekocht..
Oh, en de O in de notulen inkleuren tijdens een saaie vergadering doet het ook goed. Gratus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

maandag 16 augustus 2010 om 17:16
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:00:
Echt IBI? Hij lijkt me erg handig. Ik ben bang dat ik door dit topic op ideeën wordt gebracht. Zou ik overwerkt zijn? Leek mij ook maar je moest alles al heel klein snijden voordat die het eindelijk pakte en schoonmaken was een kriem. Jammer he.
Echt IBI? Hij lijkt me erg handig. Ik ben bang dat ik door dit topic op ideeën wordt gebracht. Zou ik overwerkt zijn? Leek mij ook maar je moest alles al heel klein snijden voordat die het eindelijk pakte en schoonmaken was een kriem. Jammer he.
maandag 16 augustus 2010 om 17:16
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:10:
Oh was dat wat? Dan kan ik dat kopen voor mn dochter van drie
Eigenlijk heb je gewoon een veel goedkoper 'wreck this journal' boekje gehad.
Oh was dat wat? Dan kan ik dat kopen voor mn dochter van drie
Eigenlijk heb je gewoon een veel goedkoper 'wreck this journal' boekje gehad.
Het Viva forum is papaja.

maandag 16 augustus 2010 om 17:17
quote:himalaya schreef op 16 augustus 2010 @ 17:15:
[...]
Fantastisch!
Oh, en de O in de notulen inkleuren tijdens een saaie vergadering doet het ook goed. Gratus. haha dat doet mijn zus van 30 ook nog regelmatig! Kan allemaal hoor.
[...]
Fantastisch!
Oh, en de O in de notulen inkleuren tijdens een saaie vergadering doet het ook goed. Gratus. haha dat doet mijn zus van 30 ook nog regelmatig! Kan allemaal hoor.
maandag 16 augustus 2010 om 17:28
maandag 16 augustus 2010 om 17:30
Misschien kun je het nog inpakken en iemand anders cadeau doen? Heb je er in ieder geval nog lol van om te zien of het iemand anders lukt oprecht blij en dankbaar over te komen!
Wel een beetje pushen he met zinnen als:
- Ik heb stad en land afgezocht...
- Dit is echt wat voor jou! Ik moest meteen aan jouw denken toen ik het zag!
- Ik heb er wel diep voor in de buidel moeten tasten, maar dan heb je ook wat.
- Ik zag op Tellsell zo'n reclame hiervan en het is echt een geweldig ding.
- He joh, maak eens open, dan proberen we het meteen even uit! Zie je wel, werkt goed he?
Wel een beetje pushen he met zinnen als:
- Ik heb stad en land afgezocht...
- Dit is echt wat voor jou! Ik moest meteen aan jouw denken toen ik het zag!
- Ik heb er wel diep voor in de buidel moeten tasten, maar dan heb je ook wat.
- Ik zag op Tellsell zo'n reclame hiervan en het is echt een geweldig ding.
- He joh, maak eens open, dan proberen we het meteen even uit! Zie je wel, werkt goed he?
maandag 16 augustus 2010 om 17:38
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 augustus 2010 @ 17:22:
Ok, dan durf ik ook wel te bekennen dat ik laatst Jip en Janneke bellenblaas heb gekocht, zo'n heel grote, helemaal alleen voor mezelf. Maar goed, dat is nùttig.
Van de Heeemaaa
Je hebt ook bellenblaaszwaarden, wist je dat al?
Zwaaien met het zwaard zorgt dat er bellen uitkomen.
Ok, dan durf ik ook wel te bekennen dat ik laatst Jip en Janneke bellenblaas heb gekocht, zo'n heel grote, helemaal alleen voor mezelf. Maar goed, dat is nùttig.
Van de Heeemaaa
Je hebt ook bellenblaaszwaarden, wist je dat al?
Zwaaien met het zwaard zorgt dat er bellen uitkomen.
Het Viva forum is papaja.
maandag 16 augustus 2010 om 17:43
quote:pantalaimon schreef op 16 augustus 2010 @ 16:42:
Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.
Volia, u is niet gek, u heeft een business plan! briljant
Maar goed, je kunt nu ook een zaak beginnen in beschilderde eieren (want koker en penselen), en die beschilder je in een van muggen vergeven atelier (want anti-jeukpen) en etaleer je vervolgens achter je ramen (want nu schoon) met wervende teksten in 60 kleuren erbij.
Volia, u is niet gek, u heeft een business plan! briljant