Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Er is nu net iets op 3FM over fruitvliegjes

Die komen dus úit voedsel. Als er een stukje kaas achter je koelkast is gevallen kunnen ze daar uiteindelijk ook al uit ontstaan ofzo.

Dit is trouwens wel een geval van klok en klepel, want ik luister met een half oor

Fijn dat je ook van mij houdt Drift!

'Life' is een serie van de BBC die op Animal Planet werd uitgezonden. 'Life in the undergrowth', 'the life of mammals' etc.

Ik raak daar helemaal zen van als ik dat kijk En de liefde voor deze serie is dus 1 van de dingen die ik P deel!
Over P gesproken... hij belde net al dat hij klaar is met werken. Dus ik stap zo ook op de fiets met mijn quiche om samen met hem te eten
Veel plezier bij P Age! En smakelijk eten alvast!

Mijn lijstje tot nu toe:

O: twee witte boterhammen met humus

L: kopje mosterdsoep en drie bruine boterhammen met kaas

T: handje hazelnoten in chocolade

A: Thais, beetje van mezelf en een beetje uit een potje Courgette, champignons, boontjes, cashewnoten, schepje Thai kruidenpaste, basmantirijst en een gebakken eitje erbij.

Koffie en water gedronken.

Straks nog een perzik (gisteren mislukt en ze moeten op) en nog wat te drinken natuurlijk.
Drift, ik ben blij dat je m'n nieuwe naam kunt waarderen

En inderdaad, het leek mij ook logisch

Het grappige was dat ik deze al een hele tijd geleden geregistreerd had, maar vergeten was wat mijn gebruikersnaam en wachtwoord nu precies was. Na een heleboel pogingen (Pode, Erwtje, Erwt, Prinsesopheterwtje, etc) kreeg ik eindelijk een mailtje met m'n wachtwoord en gebruikersnaam

Lijstje:

- O: yoghurt met cruesli, beker jus d'orange

- T: 2 rijstwafels

- L: 2 boterhammen met kaas

- T: kokosmakroon

- A: pasta met veel groenten en basilicumsaus, beetje geraspte kaas

Verder: thee en water
Haaaaai!

Zo, eerste werkdag er weer op!

Ik doe zeker mee, had gelijk bij thuiskomst mijn gewicht gemeld, maar 78 is wel heel optimistisch

Het was iets van 78,7 ofzo. Maar goed, dan zal ik er de eerste weken nog niet onder komen, dat geeft ook niet. Als ik maar goed blijf doen!

Erwt, je nick! hihi. Valt niet eens op he?

Ik had Fniel aangemaakt:

Klik hier

Niet om te wisselen, maar voor iemand anders hem pakte
Oh, dus eigenlijk had je 'em al een tijdje

Ik heb geen verandering nodig, vind ik. Ik heb eens even bekeken wat ik zoal geschreven heb de afgelopen jaren en misschien is het zo dat ik herkenbaar ben voor mensen die me kennen maar als het goed is zal dat niet zo zijn voor mensen die me niet zo kennen of zouden zoeken

Erwtje, heb je die kokosmakroon er ook weer afgewandeld?
Vinyl! Ach, dan kan die nick tenminste niet gejat worden toch?

Hoe ging je eerste werkdag? Buiten dat je 'em dus overleefd hebt?
Ja, lekker! Ik heb veel gekletst, verhalen verteld, foto's laten zien, mijn mail doorgeworsteld en opdrachten gedelegeerd naar anderen. Ik zeg: geslaagde dag!
Jeetje Vinyl, dat doe je dan beter dan ik
quote:Drift schreef op 16 augustus 2010 @ 20:03:

Jeetje Vinyl, dat doe je dan beter dan ik

Ai....ja... ik ben ook bang dat het niet zo blijft. Maar het is leuk geprobeerd, toch?

Jij nu ook in de relaxmodus?
quote:Drift schreef op 16 augustus 2010 @ 19:57:

Erwtje, heb je die kokosmakroon er ook weer afgewandeld?

Lichaamsbeweging van vandaag:

- heel vaak de trap op en neer vanwege Doperwtje

- naar supermarkt en blokje om met Doperwtje in draagzak (dus extra belasting )

Fniel

Klinkt als een relaxte werkdag
Leuk Age, ik wil in elk geval Earth nog ns kopen, die vind ik ook zo mooi!

Ik zit al een tijdje op de rand van m'n bed met m'n laptop mezelf moed in te spreken om nou echt nog even een uurtje te gaan werken. Moetmoetmoet, want morgenavond een repetitie voor een nieuw project, en dan moet ik wel wat geluid hebben. Maar nu ik het type, bedenk ik me al dat dat ook morgen nog wel kan... Misschien heb ik meer zin om nog even op de fiets te springen naar mijn dichtstbijzijndste stukje mooie natuur alhier..

Drift, ja, in mijn achterhoofd wist ik wel dat FRUIT en FRUITvliegjes wel iets met elkaar te maken hadden Maar ik ruim al dagen al het eetbaars meteen op, vaat meteen in de vaatwasser, er staan meerdere fruitvliegjes-death-traps van kommetjes wijn met een drup zeepsop waar ze zich naar hartelust in kunnen verzuipen en ik ben de hele tijd de oppervlakken aan het poetsten waar ze zich het liefst ophouden. Heb nu ook nog van die nare vliegenvangers opgehangen. Oh, en de vuilnisbak staat buiten. Dus het zou toch echt een keertje op moeten houden volgens mij...
Moos, dat klinkt als een soort militaire operatie!
fruitvliegjesdeathtraps
Ik zit ook in de relaxmodus Vinyl. Hoef verder ook niet echt meer iets bijzonders vandaag.

Erwt, dat lijkt me voldoende lichaamsbeweging. Vindt Doperwtje het leuk om naar buiten te gaan?
quote:Drift schreef op 16 augustus 2010 @ 20:11:

Erwt, dat lijkt me voldoende lichaamsbeweging. Vindt Doperwtje het leuk om naar buiten te gaan?Meestal wel. Vandaag is alleen een dag dat hij níets leuk vindt, behalve... tegen z'n moeder aangeplakt zitten . Mijn doelijstje vandaag ligt dus in de prullenbak en is vervangen door: Doperwtje knuffelen . Die draagzak is dan wel ideaal, daar houdt hij het dan een flinke tijd in vol
Oh, ik kan me voorstellen dat zo'n draagzak dan wel prettig is Erwt. Dan heb je je handen tenminste nog een beetje vrij. En ach, dat geknuffel zal zo'n ramp niet zijn toch? Of heb je 'em inmiddels aan Xan gegeven?
Xan heeft even waargenomen inderdaad , maar constateerde toch ook dat het echt om Doperwtje-wil-z'n-moeder lijkt te gaan... hij ligt nu dus weer op m'n buik om zich heen te kijken. Ach, dat is dan klaarblijkelijk even nodig

Zo'n draagzak is inderdaad fijn. Merk dat het lichamelijk wel belastend is voor m'n knieën (zelfde knieprobleem als jij), maar het is gemakkelijk om m'n handen vrij te hebben
Geeft een beetje vervelende zeurende pijn aan je knieen dan of niet? Da's wel lastig... Wel gezellig zo'n baby op je buik. Knap trouwens dat je dan kan forummen

Ik zit inmiddels aan mijn laatste stukje chocolade uit Italie
Erwt, kijk jij tv? En zo ja, wat? Ik vind er zo verdacht weinig op de laatste tijd. Nou niet bepaald een probleem van wereldformaat want dan zet ik de tv gewoon uit maar wie weet mis ik een of ander briljant trash-tv programma
Ik moet eigenlijk een foto maken van mijn huidige forumhouding want dat is echt té grappig
Het is echt trashtvkomkommertijd
Wacht, Xan maakt een foto
quote:Erwt schreef op 16 augustus 2010 @ 20:55:

Het is echt trashtvkomkommertijd

Ja, tsssss be-la-che-lijk

Dan zit er niets anders op dan een boek te lezen in combinatie met een beetje op het forum rondhangen

Wanneer begint goede tijden weer?
quote:Erwt schreef op 16 augustus 2010 @ 20:56:

Wacht, Xan maakt een foto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven