Afvallen met...
vrijdag 4 juni 2010 om 12:16
De Terugveer Theorie!
Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.
Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!
'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.
Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!
'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
maandag 16 augustus 2010 om 20:59
maandag 16 augustus 2010 om 21:05
Ik heb een foto gemaild
vanwege zorgen om jouw rol in dit topic
6 september is best snel weer gelukkig. Ik heb de laatste afleveringen gemist helaas, maar gelukkig had ik jouw samenvatting. Dan weten we 6 september eindelijk van wie het kind van Sjors is! Xna keek trouwens de laatste aflevering terug waardoor ik hoorde heo Sjors na ongeveer 5 minuten en 3 weeën een kind had. Daar was ik een beetje verbolgen over
vanwege zorgen om jouw rol in dit topic
6 september is best snel weer gelukkig. Ik heb de laatste afleveringen gemist helaas, maar gelukkig had ik jouw samenvatting. Dan weten we 6 september eindelijk van wie het kind van Sjors is! Xna keek trouwens de laatste aflevering terug waardoor ik hoorde heo Sjors na ongeveer 5 minuten en 3 weeën een kind had. Daar was ik een beetje verbolgen over
maandag 16 augustus 2010 om 21:09
Volgens mij was ik tijdens de laatste afleveringen op Werchter dus die heb ik niet gezien. Nou denk ik dat we dat hele kijken wel weer op kunnen pakken zonder die uitzendingen womdat het een en ander nogal voorspelbaar verloopt.
Dat kind van Sjors zag er zeker ook lekker fris en fruitig uit direct na de bevalling? Of hebben we het nog niet gezien omdat dat de cliffhangerT voor het nieuwe seizoen is en we nu in spanning zitten te wachten op een zeer blank kind met blond haar?
Ik ga die foto van jullie eens even bekijken
Dat kind van Sjors zag er zeker ook lekker fris en fruitig uit direct na de bevalling? Of hebben we het nog niet gezien omdat dat de cliffhangerT voor het nieuwe seizoen is en we nu in spanning zitten te wachten op een zeer blank kind met blond haar?
Ik ga die foto van jullie eens even bekijken
maandag 16 augustus 2010 om 21:20
maandag 16 augustus 2010 om 21:23
quote:Erwt schreef op 16 augustus 2010 @ 21:20:
Ja, maar mijn mail doet stom. Overigens zou het ook kunnen zijn omdat die foto heel groot isqua bestand, maar ik snap niet hoe ik het kleiner moet maken
Ik wacht het gewoon nog even rustig af...
Ik zal eens kijken of ik wat voorspellingen kan doen over het nieuwe goede tijden seizoen. Moet ik me wel eerst bedenken waar het ook alweer over ging. Buiten de baby van Sjors kan ik me dat namelijk niet meer zo goed herinneren
Weet jij het nog?
Ja, maar mijn mail doet stom. Overigens zou het ook kunnen zijn omdat die foto heel groot isqua bestand, maar ik snap niet hoe ik het kleiner moet maken
Ik wacht het gewoon nog even rustig af...
Ik zal eens kijken of ik wat voorspellingen kan doen over het nieuwe goede tijden seizoen. Moet ik me wel eerst bedenken waar het ook alweer over ging. Buiten de baby van Sjors kan ik me dat namelijk niet meer zo goed herinneren
Weet jij het nog?
maandag 16 augustus 2010 om 21:24
Mijn eerste voorspelling voor goede tijden is uiteraard dat de baby van Sjors Danny als vader heeft. Anders is het niet leuk natuurlijk. Daar krijgen Sjors en Bing natuurlijk gedoe over omdat Bing een beetje een opgefokt mannetje geworden is. Danny droomt in de tussentijd over een gezinnetje samen met Sjors.
maandag 16 augustus 2010 om 21:42
Ja, de baby móet van Danny zijn. Verder ging Isabella dood, ging Deks naar het buitenland (met of zonder Nina?), was Ronja al verdwenen, weet ik niet wat de familie Huijgens van plan is en ohja.... vlak voor Isabella dood ging bleek dat Maksiem de boel opgelicht had! Isabella dacht dat ze een docuemnt tekende waarmee ze de voogdij over Roodkapje aan Ludo overdroeg, maar neehoor... ze heeft het aan Maksiem overgedragen!
maandag 16 augustus 2010 om 21:54
Oh, jij bent goed op de hoogte Erwt!
Nou, dan zal het wel zo zijn dat Deks terug moet komen uit het buitenland met Nina in zijn koffer om Maxime over te halen de voogdij bij nader inzien toch maar aan Ludo over te dragen om te voorkomen dat Roodkapje gevangen raakt in de tentakels van Maxime die dan natuurlijk met Ludo wil trouwen omdat ze dan pas echt de moeder van zijn kinderen kan zijn en zo Janine van haar troon verstoot die dan moet vluchten naar Barbamama op weet ik veel welk eiland.
Nou, dan zal het wel zo zijn dat Deks terug moet komen uit het buitenland met Nina in zijn koffer om Maxime over te halen de voogdij bij nader inzien toch maar aan Ludo over te dragen om te voorkomen dat Roodkapje gevangen raakt in de tentakels van Maxime die dan natuurlijk met Ludo wil trouwen omdat ze dan pas echt de moeder van zijn kinderen kan zijn en zo Janine van haar troon verstoot die dan moet vluchten naar Barbamama op weet ik veel welk eiland.
maandag 16 augustus 2010 om 22:09