Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Die goede tijden vraag stel ik uiteraard omdat ik de tabel weer eens bekeek nadat Age schreef dat ze die had aangepast. En omdat mijn rol hier met name op het gebied van de samenvattingen van een niet uitgezonden soap ligt maak ik me een beetje zorgen
quote:Drift schreef op 16 augustus 2010 @ 20:57:

Wanneer begint goede tijden weer?De site van goede tijden geeft mij het antwoord... 6 september.
Ik heb een foto gemaild

vanwege zorgen om jouw rol in dit topic

6 september is best snel weer gelukkig. Ik heb de laatste afleveringen gemist helaas, maar gelukkig had ik jouw samenvatting. Dan weten we 6 september eindelijk van wie het kind van Sjors is! Xna keek trouwens de laatste aflevering terug waardoor ik hoorde heo Sjors na ongeveer 5 minuten en 3 weeën een kind had. Daar was ik een beetje verbolgen over
Volgens mij was ik tijdens de laatste afleveringen op Werchter dus die heb ik niet gezien. Nou denk ik dat we dat hele kijken wel weer op kunnen pakken zonder die uitzendingen womdat het een en ander nogal voorspelbaar verloopt.

Dat kind van Sjors zag er zeker ook lekker fris en fruitig uit direct na de bevalling? Of hebben we het nog niet gezien omdat dat de cliffhangerT voor het nieuwe seizoen is en we nu in spanning zitten te wachten op een zeer blank kind met blond haar?

Ik ga die foto van jullie eens even bekijken
Heb nog geen mail maar hotmail is nog wel eens traag toch?
Overigens zou ik het tot 6 september ook iedere dag even over goede tijden kunnen hebben. Mijn fantasie is groot genoeg om zo nodige informatie over Meerdijk te kunnen verstrekken
Erwt, weet je zeker dat je die foto aan mij verstuurd hebt?
Ja, maar mijn mail doet stom. Overigens zou het ook kunnen zijn omdat die foto heel groot isqua bestand, maar ik snap niet hoe ik het kleiner moet maken

Iedere dagen even een Meerdijk-highlight lijkt me trouwens reuze-interessant

En nee, we hebben De Baby nog niet gezien... dat komt 6 september!
Ik heb nu een herkansing gedaan per mail
quote:Erwt schreef op 16 augustus 2010 @ 21:20:

Ja, maar mijn mail doet stom. Overigens zou het ook kunnen zijn omdat die foto heel groot isqua bestand, maar ik snap niet hoe ik het kleiner moet maken

Ik wacht het gewoon nog even rustig af...

Ik zal eens kijken of ik wat voorspellingen kan doen over het nieuwe goede tijden seizoen. Moet ik me wel eerst bedenken waar het ook alweer over ging. Buiten de baby van Sjors kan ik me dat namelijk niet meer zo goed herinneren

Weet jij het nog?
Mijn eerste voorspelling voor goede tijden is uiteraard dat de baby van Sjors Danny als vader heeft. Anders is het niet leuk natuurlijk. Daar krijgen Sjors en Bing natuurlijk gedoe over omdat Bing een beetje een opgefokt mannetje geworden is. Danny droomt in de tussentijd over een gezinnetje samen met Sjors.
Ik denk dat mijn mail wat moeite heeft met de grootsheid van de foto dan want ook de herkansing komt niet binnen.
Erwt, heugelijk nieuws!! De foto's zijn binnen!

Ziet er erg grappig uit!
Het zou nu gelukt moeten zijn, na een fikse ruzie met mijn mail!
Nou, je hebt je mail in ieder geval heel goed streng toegesproken
Ja, de baby móet van Danny zijn. Verder ging Isabella dood, ging Deks naar het buitenland (met of zonder Nina?), was Ronja al verdwenen, weet ik niet wat de familie Huijgens van plan is en ohja.... vlak voor Isabella dood ging bleek dat Maksiem de boel opgelicht had! Isabella dacht dat ze een docuemnt tekende waarmee ze de voogdij over Roodkapje aan Ludo overdroeg, maar neehoor... ze heeft het aan Maksiem overgedragen!
Oh, jij bent goed op de hoogte Erwt!

Nou, dan zal het wel zo zijn dat Deks terug moet komen uit het buitenland met Nina in zijn koffer om Maxime over te halen de voogdij bij nader inzien toch maar aan Ludo over te dragen om te voorkomen dat Roodkapje gevangen raakt in de tentakels van Maxime die dan natuurlijk met Ludo wil trouwen omdat ze dan pas echt de moeder van zijn kinderen kan zijn en zo Janine van haar troon verstoot die dan moet vluchten naar Barbamama op weet ik veel welk eiland.
Vooral Maksiem die met Ludo wil trouwens is een briljante vondst , hoewel ik niet weet of de makers zóver willen gaan dat ze broer en zus willen laten trouwen
Ja, dat vraag ik me ook een beetje af. Hoewel ik ze er stiekem van verdenk hier op het forum mee te lezen omdat er nogal eens goede ideeen geopperd worden
Na het eten was ik behoorlijk ingekakt maar nu ben ik weer aardig wakker Uiteraard...
Moet je maar geen Goede Tijden afleveringen gaan verzinnen, Drift

ik zit met een Leffe Blond en wat nootjes op een terrasje na anderhalf uur lopen, zalig. Voordeel van de gekraakte kaken is dat ik zo langzaam eet dat ik halfweg zo'n schaaltje genoeg heb
Gekraakte kaken klinkt ook wel heel eng

Wel lekker op terras. Hier is het heelmaal geen mooi weer. Niet heel koud, maar geen terrasweer.
Moos, dat klinkt wel goed! Lekker, Leffe Blond!

Hier inderdaad helemaal geen vervelend weer Hoewel ik natuurlijk gewoon op de bank zit en niet op een terras.
quote:Moosey schreef op 16 augustus 2010 @ 22:09:

Moet je maar geen Goede Tijden afleveringen gaan verzinnen, Drift

Als in het komende seizoen Ludo nu toch ineens gaat trouwen met Maxime weet ik het zeker hoor... Ze lezen mee
Ik had gisteren sinds héél lang een rosébiertje, was ook best lekker . Ik ben de drank aan het herontdekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven