3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
De poezen denken he wat ligt daar? Is dat om mee te spelen? En hij heeft nix door!

Ni zo lelijk doen chooc, hup, jaag ze weg!
Bianco en ik gingen vanavond eten in het Grote Bunderbos.... kwam ik een oude schoolvriendin tegen! Ongeveer 5 jaar geleden heb ik haar voor het laatst gezien, ook daar in het Grote Bunderbos

We hebben - weer - afgesproken dat we contact gaan houden! Was echt ff ouwerwets gezellig.
Bah nee Bi, ik rook niet binnen
quote:Bianca40 schreef op 16 augustus 2010 @ 21:46:

Roken in bed!Dat doe ik altijd al. Dus bij mij zou het niet-roken op bed zijn (hmmm klinkt wel gek eigenlijk...)
Wat leuk Bi! En ook zo toevallig!
Bi en dan wel echt snel doen anders komt er weer niks van (= mijn ervaring)
Ja was echt leuk Chooc... ze gaat me zoeken op hyves!

Moos... ik rook altijd en overal en het liefst 3 tegelijk... maar eigenlijk nooit in bed of op de slaapkamer.
Is ook vies eigenlijk Bi, maar slaapkamer is eigenlijk een soort 2e huiskamer en man deed het steeds, dus ben ik het ook gaan doen. Wel altijd raam open.
Zo en tas 2 is ook ingepakt! Wat kunnen vrouwen dat toch goed he
Slaapkamer 2e huiskamer?! *krijgt rare ideeën*
Roken is overal vies Moos... ik zou best graag willen stoppen, maar ik heb er echt de wilskracht niet voor.

Goedzo Choco... niet te snel zijn met inpakken, straks denkt ie nog dat je hem weg wilt hebben en zit je heel de nacht met een discussie
Ik rook me helemaal suf de laatste tijd, zou ik nerveus zijn?
nerveus, waarvoor MU?
Kweenie Friez
Toen ik nog geen kinderen had was mijn huis één grote asbak.
quote:chocolover schreef op 16 augustus 2010 @ 21:53:

Slaapkamer 2e huiskamer?! *krijgt rare ideeën*

Huh??

Is groot en staan behalve bed, wat (boeken)kasten (laag en hoog) zitje, tv, dvd, heel veel aan de muren, Heel gezellig hoor.
Aan slapen kom je er niet meer toe
Ik rook sowieso buiten, nu helemaal sinds het huis op Funda staat
jij had gewoon zand op de vloer, Floris??
Toen de oudste geboren werd rookte ik alleen nog beneden als zij op bed lag en sinds een jaar of 5 rook ik helemaal niet meer in huis.

Ik zou niet anders meer willen.
Hahaha Friez

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik bij ons thuis binnen mocht roken, tikte ik zo mijn as af op het tapijt
Heb ik zn tassen ingepakt, gaat ie zeuren dat ze te vol zijn. Vraag ik of ie een koffer wil? Nee nieuwe tassen En vervolgens zegt ie dat ik niks doe en alleen maar zit te forummen!!

Dus ik heb hem lekker verteld dat we hem uitlachen met zn allen hier. Stommerd.
quote:miss_understood schreef op 16 augustus 2010 @ 21:59:

Hahaha Friez

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik bij ons thuis binnen mocht roken, tikte ik zo mijn as af op het tapijt Haha, Aso!
Chooc

Das niet lief!

En forummen is haske belangrijk
Mocy

Ik was binnen roken niet gewend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven