T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik moest hem googlen, das erg! Ik zat aan TBM te denken.

TMI may refer to:

Three Mile Island Nuclear Generating Station, a nuclear power station in Pennsylvania, U.S.

Three Mile Island accident, a common term for a 1979 accident at the station

Three Mile Island accident health effects, about impacts of the accident

Three Mile Island: A Nuclear Crisis in Historical Perspective, a 2004 book by J. Samuel Walker, an analysis of the 1979 accident

Three Mile Island: Thirty Minutes to Meltdown, another book

TMI 25 Years Later: The Three Mile Island Nuclear Power Plant Accident and Its Impact, another book

[edit]Geography

The Marshall Islands

TMI -- The Episcopal School of Texas, formerly Texas Military Institute, a preparatory school affiliated with the Episcopal Church

Ross School of Business, aka Tauber Manufacturing Institute or TMI, graduate program collaboration between the Business and Engineering Schools at the University of Michigan, Ann Arbor

Teen Missions International, an interdenominational mission organization based in Florida

The Monroe Institute, a nonprofit education and research organization devoted to the exploration of human consciousness

Thinking Machines Inc. (TMI), a supercomputer manufacturer

[edit]In science

Transmarginal inhibition, a mental response to extreme stresses or pain

Trimethylindium - the most preferred metalorganic indium source for the MOCVD of Compound Semiconductors

[edit]Transport

Ton-mile or tmi, a unit of freight transportation quantity

[edit]Entertainment

TMi (Too Much Information), a Saturday morning show on CBBC

Too Much Information, a 1981 song by The Police on their album Ghost in the Machine

"Too Much Information", a 1993 song by Duran Duran

TMI Mudlib (TMI or TMI-2), online game software named for "The Mud Institute"

Tales of Monkey Island, a 2009 episodic video game series
Ik dacht dat je dat wel wist Vish.

Zoooo ik heb een bord zoetigheid van de Iraanse buren gekregen. Tanden liggen morgen vast op mijn kussen, maar het is wel erg lekker
Jij ouwe sepperd, ik had ook Iran op de stoep staan met allerhande maar had geen zin om open te doen.
Ik wil ook Iraanse buren

Suikerfeest?
Ooit wisten Erwt en ik precies wanneer dat was..
Ik weet het nog steeds, het is namelijk pas net begonnen. Volgens mij vier dagen geleden

De tijd dat ik zelfs solidair meedeed... díe tijd is wel voorbij
Nou, inderdaad. Dat doe ik lekker nooit meer

Wat goed van jou zeg. Ik wist wel dat het bezig was, en dat zonder TV

Wat doen die Iraniers dan? Gewoon t vastbreken na zonsondergang met jullie delen of zo? Of is er een speciaal Iraans feestgebeuren aan de gang?
Nou, inderdaad. Dat doe ik lekker nooit meer

Wat goed van jou zeg. Ik wist wel dat het bezig was, en dat zonder TV

Wat doen die Iraniers dan? Gewoon t vastbreken na zonsondergang met jullie delen of zo? Of is er een speciaal Iraans feestgebeuren aan de gang?
Nee, lekker nooit meer inderdaad . Ik wist het trouwens toevallig omdat ik een blog van Meryem zag die blogt over de ramadan.
Oehh suikerfeest binnenkort dat wil ik wel meevieren hoor! X-Dg

Ze hadden hun 10 planten en 1 vis weer levend teruggekregen, daar kwamen ze even voor langs denk ik.
Heb je echt meegedaan, Erwt? Wat heerlijk dat je nu Xan hebt en gewoon om 9.26 's morgens een chocoladereep zou kunnen pakken om helemaal in één keer op te eten!
Of een beschuitje met gestampte muisjes om 9.36
Oh, wat lekker! Heb ze meteen op mijn boodschappenlijstje gezet. Dat is lang geleden!

Of een verse kop koffie om 9.42
Wij gaan de regen in om 9.50

Laterzzzzzzzzzzzzzzz
Met enig nut? Een leuk doel? Of gewoon om nat te worden? Omdat het kan?
Nou mijn Iraniers zijn geen moslim
Net terug van CB. Mevrouw leek in shock toen ik zei dat ik niet aan vitamine D deed
quote:Kezz schreef op 17 augustus 2010 @ 09:26:

Heb je echt meegedaan, Erwt? Wat heerlijk dat je nu Xan hebt en gewoon om 9.26 's morgens een chocoladereep zou kunnen pakken om helemaal in één keer op te eten!

Of drie bokkenpootjes om 10.50 uur

Solidair van mij he?

Vond het overigens best heel leuk om mee te doen, bijzonder gevoel
Star
Ik doe er ook niet aan. Als ze genoeg buiten komen helemaal niet nodig.
ik vond Ramadannen ook wel leuk, en goed te doen. Meer moeite met niet drinken dan met niet eten.
Aanrader!!!

Trusten maaisjes
Ziet er leuk uit! Zou het voor Vito ook al leuk zijn? Die is nog nooit in de bioscoop geweest!
Het was Nemo's eerste keer en hij vond het geweldig. Weet niet of 3d echt al lekker is als ze nog kleiner zijn. Die bril is veel te groot en die moet wel opblijven anders word je hartstikke misselijk.

Maar het verhaal is leuk en de plaatjes ook. Wel heel spannend op z'n tijd. Ik schrok ook een paar keer
Misschien dan dus kiezen voor niet-3D-versie?

En ben je de schrik intussen al te boven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven