Geld & Recht alle pijlers

Aanklagen of toch niet.

12-08-2010 23:22 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn post gewist,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Madhe schreef op 16 augustus 2010 @ 00:19:

[...]

Dan was het vast heel belangrijk.

Ga in Amerika wonen en klaag de boel aan, of loop niet te zieken over onbenulligheden. Kies maar..
anoniem_110859 wijzigde dit bericht op 16-08-2010 21:34
Reden: niet waard om op te reageren eigenlijk!
% gewijzigd
God kwam handen tekort, daarom schiep hij moeders.
quote:traincha2 schreef op 16 augustus 2010 @ 19:51:

[...]

Tenzij TO getuigen heeft, die haar beweringen kunnen onderbouwen.

Die zijn er,

En ben inmiddels naar een advocaat gestapt, en we hebben zeker een zaak.

Nu is het , doen we het of niet.

Daar zijn we nog niet over uit.

Ik had mijn topic verwijderd ,dit ivm de knopjes,

niet om te zeuren,stangen, etteren ect ect
quote:traincha2 schreef op 16 augustus 2010 @ 16:26:

Jammer dat TO haar post heeft weggehaald. TO, was er een testament?

Nee, helaas niet.

Mijn vader heeft aan meerdere "getuigen"aangegeven na zijn overlijden te willen worden verstrooid.

Ook ik en mijn zusjes zijn in het bezit van een brief van zijn vrouw,waarin zei beschrijft wat de laaste wens van mijn vader was.

De brief hebben wij gekregen NA zijn overlijden,zijn wens was dus niet gewijzigd.

Toch heeft zei een ander besluit genomen.

Daar zijn wij als zijn kinderen, erg verdrietig over.

Wij hebben geprobeerd om antwoorden te krijgen , maar zijn vrouw geeft voor ons niet thuis.

Met een eventueel kort geding,willen wij enkel antwoorden verkrijgen,niet meer en niet minder.

Ik weet dat wij onze vader er niet mee terug krijgen ect ect.

En voor ons is het het laatste stukje, om te verwerken en om verder te gaan.
Als jullie op meerdere manieren contact met de vrouw van jullie vader hebben geprobeerd te zoeken en ze geeft consequent niet thuis, dan zou ik inderdaad proberen die antwoorden via de rechter te krijgen. Je vader krijg je er niet mee terug, maar ik denk wel dat er een stukje rust bij jullie komt en wellicht ook vrede met de gehele situatie.
quote:Sandoppi schreef op 16 augustus 2010 @ 21:26:

[...]

Die zijn er,

En ben inmiddels naar een advocaat gestapt, en we hebben zeker een zaak.

Nu is het , doen we het of niet.

Daar zijn we nog niet over uit.

Ik had mijn topic verwijderd ,dit ivm de knopjes,

niet om te zeuren,stangen, etteren ect ectDoen!
dubbel
quote:feeks schreef op 16 augustus 2010 @ 20:22:

[...]

En dan nog kan hij tegen zijn echtgenote op het laatste moment gezegd hebben dat hij niet uitgestrooid wilde wordenDat kan, maar TO heeft blijkbaar een en ander op schrift.
quote:traincha2 schreef op 16 augustus 2010 @ 22:17:

Als jullie op meerdere manieren contact met de vrouw van jullie vader hebben geprobeerd te zoeken en ze geeft consequent niet thuis, dan zou ik inderdaad proberen die antwoorden via de rechter te krijgen. Je vader krijg je er niet mee terug, maar ik denk wel dat er een stukje rust bij jullie komt en wellicht ook vrede met de gehele situatie.

Ja,dat is ook het enigste wat we willen,wat antwoorden.

We hebben het op een normale manier geprobeerd,en helaas is dat niet gelukt,dus nu via de rechter.
quote:Madhe schreef op 16 augustus 2010 @ 00:20:

[...]

Ohhh het gaat over waar iemand begraven wil worden?

Ja klaag de boel aan, ga manipuleren, stampvoeten, en ga je wil opdringen, maar doe het vooral niet zoals degene die overleden was wilde.

Je weet niet eens waar het over gaat, maar maakt wel zo'n opmerking. Doe eens normaal zeg!

Je weet niet eens waarom ze haar tekst heeft gewist.
Of ja, je weet wel waar het over gaat en je weet waarom ze de tekst heet gewist lees ik nu. En dan nog zo'n lullige opmerking maken.

Waarom wil jij iemand bewust kwetsen Madhe?
quote:fleurtje schreef op 16 augustus 2010 @ 22:19:

[...]

Doen!

Ben er nog niet over uit,en ook al heb ik mijn topic deels laten verdwijnen,ik heb zeker wat aan jou post gehad.

Het heeft me zeker aan het denken gezet,ook vandaag naar de HA geweest,en heb een verwijsbrief meegekregen voor een Psycholoog.
quote:Merelin schreef op 16 augustus 2010 @ 22:26:

Of ja, je weet wel waar het over gaat en je weet waarom ze de tekst heet gewist lees ik nu. En dan nog zo'n lullige opmerking maken.

Ik snap dat ook niet,je kan best een mening hebben.

Maar het heeft me best geraakt dat madhe het een onbenulligheidje noemt.
quote:Sandoppi schreef op 16 augustus 2010 @ 21:30:

[...]

Nee, helaas niet.

Mijn vader heeft aan meerdere "getuigen"aangegeven na zijn overlijden te willen worden verstrooid.

Ook ik en mijn zusjes zijn in het bezit van een brief van zijn vrouw,waarin zei beschrijft wat de laaste wens van mijn vader was.

De brief hebben wij gekregen NA zijn overlijden,zijn wens was dus niet gewijzigd.

Toch heeft zei een ander besluit genomen.

Daar zijn wij als zijn kinderen, erg verdrietig over.

Wij hebben geprobeerd om antwoorden te krijgen , maar zijn vrouw geeft voor ons niet thuis.

Met een eventueel kort geding,willen wij enkel antwoorden verkrijgen,niet meer en niet minder.

Ik weet dat wij onze vader er niet mee terug krijgen ect ect.

En voor ons is het het laatste stukje, om te verwerken en om verder te gaan.

Als je bewijzen hebt kun je stappen ondernemen.

Je bent er erg mee bezig lees ik, als het jou een goed gevoel geeft moet je er werk van maken. En niet opgeven, want het zal niet makkelijk worden.

Ik vind het echt heel ontroerend om te lezen dat je vasthoudt en doorzet.

Jouw vader mag trots op jullie zijn!
Oh wat goed zeg!

Maar wat ik schreef, was op basis van het feit dat ik dacht dat je absoluut geen zaak zou hebben. Nu je naar een advocaat bent geweest en hij juist zegt van wél, kan ik alleen maar denken: ga ervoor! Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.
quote:fleurtje schreef op 16 augustus 2010 @ 22:33:

Oh wat goed zeg!

Maar wat ik schreef, was op basis van het feit dat ik dacht dat je absoluut geen zaak zou hebben. Nu je naar een advocaat bent geweest en hij juist zegt van wél, kan ik alleen maar denken: ga ervoor! Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.

Ja, dat hoop ik

En dan hoop ik ook echt,dat het een stukje rust mag brengen.

Al ben ik mij er zeer van bewust,dat ik daar zelf ook heel hard aan moet gaan werken.
quote:Merelin schreef op 16 augustus 2010 @ 22:26:

Als je bij de tijden kijkt dan zal het je opvallen dat ze de uitleg van het verwijderen pas ná mijn post heeft gegeven

Niet teveel aannames doen, hoe meer aannames hoe vaker je mis kunt zitten. Heb ik ook wel eens.
quote:Madhe schreef op 16 augustus 2010 @ 22:37:

[...]

Als je bij de tijden kijkt dan zal het je opvallen dat ze de uitleg van het verwijderen pas ná mijn post heeft gegeven

Niet teveel aannames doen, hoe meer aannames hoe vaker je mis kunt zitten. Heb ik ook wel eens.

Nee hoor, jij maakte die lullige opmerkingen nadat To had geschreven dat ze de openingspost had verwijderd i.v.m. die knopjes.

Even goed lezen he.
Ik had mijn post weggehaald, door dat knopjes gedoe.

Achteraf heel erg stom,maar me mee laten slepen door emoties,

Harstikke stom,want mis mn oude nick ,hahahah.
quote:Merelin schreef op 16 augustus 2010 @ 22:39:

[...]

Nee hoor, jij maakte die lullige opmerkingen nadat To had geschreven dat ze de openingspost had verwijderd i.v.m. die knopjes.

Even goed lezen he.Dat stond in een reactie van Sandoppi, ik lees niet altijd alle reacties als ik op een topic reageer. Als ze onder haar naam Diaantje had gepost had ik ook die reactie wel gelezen.
Maar aan de andere kant, zijn echtgenote wil blijkbaar een tastbare plaats waar zij heen kan gaan. Ik ben benieuwd wat sterker weegt voor de rechtbank, zijn echtgenote die beslissingsbevoegd is of zijn kinderen die dat niet waren..
quote:feeks schreef op 16 augustus 2010 @ 22:53:

Maar aan de andere kant, zijn echtgenote wil blijkbaar een tastbare plaats waar zij heen kan gaan. Ik ben benieuwd wat sterker weegt voor de rechtbank, zijn echtgenote die beslissingsbevoegd is of zijn kinderen die dat niet waren..

Neem in gedachten, dat ze nog maar 4 jaar getrouwd waren.

Wat niet wil zeggen,dat ze niks te vertellen heeft.
Madhe, wat is er met jou aan de hand? Ik vind jou reacties hier nogal eeeh.... on-madheiaans, zeg maar.
quote:Sandoppi schreef op 16 augustus 2010 @ 22:57:

[...]

Neem in gedachten, dat ze nog maar 4 jaar getrouwd waren.

Wat niet wil zeggen,dat ze niks te vertellen heeft.Kenden ze elkaar ook pas kort voor het trouwen?? Kijk, als ze al jaren een relatie hadden vind ik het anders dan dat ze 4 jaar een relatie hadden, dan zou bij mij de rechten van de kinderen belangrijker zijn dan die van haar.
quote:Madhe schreef op 16 augustus 2010 @ 22:48:

[...]

Dat stond in een reactie van Sandoppi, ik lees niet altijd alle reacties als ik op een topic reageer. Als ze onder haar naam Diaantje had gepost had ik ook die reactie wel gelezen.

Ja hoor en dan ook niet toegeven dat je er naast zit hè.

Hoe wist je dan NA jouw post wel dat diaantje en sandoppi dezelfde waren?

Jij kwetst mensen bewust zo te lezen. Raar. Echt raar.
quote:feeks schreef op 16 augustus 2010 @ 23:08:

[...]

Kenden ze elkaar ook pas kort voor het trouwen?? Kijk, als ze al jaren een relatie hadden vind ik het anders dan dat ze 4 jaar een relatie hadden, dan zou bij mij de rechten van de kinderen belangrijker zijn dan die van haar.

Ze kenden elkaar een half jaar toen ze trouwden.

Dus alles bij elkaar , 4,5 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven