Lijf & Lijn alle pijlers

hardlopen

17-06-2010 16:27 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de allereerste opbouw tot voorbij de marathon. Ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren en natuurlijk ook gezellig kletsen over alles wat met hardlopen te maken heeft.
@ Dreamlogic; onze dochter zou graag naar het Castlefest gegaan zijn maar ik vond de elf fantasy fair al erg genoeg dus ze gaat volgend jaar zelf. ( mijn vader zei vroeger: de wereld loopt op zijn eindje...;O) ) Wat heb je voor een stand?

Zoonlief heeft een scheurtje in de meniscus. Hij wordt 28 september geopereerd. Onze dochter 21/9 aan een oorcorrectie dus we zitten er helemaal in. Ik baal wel dat de huisarts in mei niet wat rapper gereageerd heeft dan waren we nu al veel verder geweest, maar goed het is niet anders.

Bij mij dacht de huisarts trouwens meer aan een geiriteerde pees i.p.v een meniscus en adviseerde om naar mijn loophouding te kijken of evt.naar mijn schoenen.
Yarisa dat is inderdaad jammer dat het bij je zoon zo lang op het beloop is gelaten. Dat wordt een drukke maand september.

Wat betreft je knie heb ik overigens zelf altijd veel meer vertrouwen in de fysio dan de huisarts met dit soort problemen. Sla dus zelf altijd de fase huisarts gewoon over.

Drukke dagen achter de rug dus Dreamlogic. Hoe snel je conditie achteruit gaat is moeilijk te zeggen. Is ook wel afhanekelijk van hoe lang je al op een bepaald niveau zit denk ik. Maar heropbouw gaat in princiepe altijd een stuk sneller dan de eerste opbouw.

Ik begrijp een beetje uit je berichtjes dat het werk toch alle energie van je vergt en dat je het daardoor moeilijk op kunt brengen echt regelmaat in het lopen te brengen. Dat heeft dan weer natuurlijk tot gevolg dat je niet echt verder uitbouwt.

Als je het idee hebt strakjes in rustiger vaarwater terecht te komen dan zou je er voor kunnen kiezen een tijdje op dit niveau te blijven hangen. Hoef je wat minder en wat minder lange loopjes in te plannen. En dan ga je strakjes weer bewust uitbouwen.

Maar als je verwacht dat het gewoon druk blijft (pup vraagt strakjes ook de nodige aandacht) en je wil toch echt verder uitbouwen dan zou je het iedere week vooraf in moeten plannen. Nog handiger is het met vast dagen/tijden te werken. Maar ik begrijp dat je werk dat niet toelaat.

Maar indien vooraf gepland wat die week te gaan doen zal de verleiding een training te skippen of vooruit te schuiven groter zijn dan dat je het per dag bekijkt.

Mijn ervaring is ook al ben je nog zo moe, je krijgt er toch weer veel energie van als je wel gaat.

Kyon hopelijk slaat de kuur bij je man aan en wordt het niet een te langdradige kwestie.

Het klinkt als een heerlijk huis wat jullie op het oog hebben. Wij wonen ook heerlijk achteraf met een lekker lap grond en omringd door de paaardjes. Maar helaas wel een doorgaande weg voor de deur.(maar ja had die er niet gelegen dan had er waarschijnlijk wel een zodanig prijskaartje aan het huis gehangen dat het ons buget te boven zou zijn gegaan).

Vanaovnd mijn interval training gedaan. Was een stevig programma met 1000tjs en 1500tjes. Ik kan goed lopen maar heb toch constant wel het gevoel dat de veters van mijn rechter schoen te strak zitten. Het is na de training ook niet erger geworden. Maar het voelt toch niet helemaal save. Ga morgen toch maar eens bellen naar de fysio.
Vanmiddag dus toch maar de fysio gebeld. Kan morgen middag terecht. Ben benieuwd wat hij er van zegt. Nu lijkt alleen al het bellen op een of andere ,manier geneeskrachtig te zijn. Zojuist 14km gerend. En tijdens het lopen had ik wel weer dat afgebonden gevoel maar nu lijkt het zo goed als weg.

Nou laten we hopen dat ik morgen voor niets kom.

Vanavond hebben mijn man en 3 van de kinderen een hardloop wedstrijd. Ga dus suporteren.
Baukje: hoe herkenbaar, sinds ik bij de huisarts ben geweest heb ik mijn knie niet meer gevoeld??

Ik ben van de leg:ik ben vrijwilliger voor KiKa ( kinderenkankervrij) en volg het blog van Michelle. Michelle is 10 jaar en vecht al voor de derde keer tegen leukemie. In maart heeft ze beenmerg van haar zus gekregen maar er beter werd ze nog niet. Gisteren heeft haar moeder geblogd dat ze Michelle donderdag mee naar huis nemen...ze wordt niet meer beter...wat is het leven soms toch oneerlijk!

Misschien toch zo maar even in mijn uppie een stukje lopen, alleen met mijn gedachten...
Yarisa wat een triest verhaal.

Bij de zeeuwse kust marathon is het de bedoeling ook je te laten sponsoren tbv Kika. Wel op vrijwillige basis overigens. Maar ik vind het altijd een beetje hyporcriet om voor iets wat ik gewoon voor mijn lol ga doen bij een ander om geld te gaan leuren. moet de formulieren ook nog binnen krijgen maar weet zelf eigenlijk nog niet of ik er wel iets mee ga doen.

Heb vanmiddag mijn training al gedaan. Stevig op tempo gelopen. Ik dacht ik zal even mijn voet goed belasten voordat ik naar de fysio ga. Maar gelukkig is het niet de pees die de problemen geeft maar de zeunuw die er naast loopt.

Hij heeft de pees in alle bochten gevrongen en alle aanhechtingspunten afgelopen maar geen enkel zwak of pijnlijk punt. Waarschijnlijk is de zenuw toch gewoon te lang afgebonden geweest (door combinatie strakke veter en wat uitzetten van de voeten). Dat heeft een reactie van de zenuw veroorzaakt die waarschijnlijk maar langzaam zal verdwijnen.

Maar lopen kan geen kwaad. Zelfs pijn is in deze geen signaal om te stoppen want hoe meer beweging , hoe meer doorbloeding, hoe sneller de zenuw zich zal herstellen. Dat wetende is al een hele geruststelling en daardoor zal het afgebonden gevoel waarschijnlijk ook als minder hinderlijk ervaren worden omdat ik me er nu niet meer op ga concentreren. Ben weer helemaal happy. Zag al mijn plannen al in duigen vallen.
@Baukje, wat is er op tegen om met iets wat je goed beheerst je in te zetten voor een medemens? In dit geval kinderen. Per jaar krijgen er `maar` 500 kids kanker maar het zal er maar een van jou zijn...voor de pharmaceutische industrie is het een te kleine groep om serieus geld in te stoppen maar het geld moet er wel komen...Ik dank God op mijn blote knieen dat mijn kids gezond zijn, zeker na zo`n bericht als van Michelle.Ben daarna wel weer heel gemotiveerd wat de beren verkoop betreft en andere manieren om geld in te zamelen...
Baukje, wat heerlijk voor je dat het niet de pees is. Kan mij zo goed voorstellen dat je al alles in het water zag vallen.

Yarisa, dat is zeker een triest verhaal. Ik kan er ook altijd door geraakt worden als ik zo iets lees. Bah, kinderen zouden geen kanker mogen krijgen.

Vanmorgen om kwart over 5 mijn tempoloopje gelopen. En dat ging me toch lekker! Ben helemaal blij ervan. Had woensdag eigenlijk deze training moeten lopen maar toen kwam het niet uit, en dan voelt de training van vandaag wel extra lekker. Vooral omdat ik zo goed gelopen heb. Zag trouwens dat ik echt een 0,5 km/u sneller gemiddeld was dan bij een normaal temporondje. Dus mijn gevoel klopt helemaal met de cijfertjes.

Morgen weer naar de sportschool voor de rest van mijn lijf. En dan nog 1 weekje werken en heb ik vakantie.

Het huis dat wij op het oog hebben blijkt tegenstrijdige voorschriften ten opzichte van het bestemmingsplan te hebben om het beroep van mijn man aan huis uit te voeren. Dus ik heb dit voor gelegd bij de gemeente en om een uitspraak gevraagd. Want afhankelijk van die uitkomst kopen wij dit huis of niet. Anders moeten we weer verder zoeken.
Yarisa het is meer dat ik bij andere mensen voor geld ga leuren voor iets wat ik leuk vind om te doen. Als ik zelf een opoffering zou doen dan zou ik niet lopen en de tijd die ik aan de trainingen besteed beter kunnen gaat werken en dat geld schenken. Snap je hem.

En ik heb regelmatig met sponsor lopen meegedaan hoor. Zo dit jaar ook weer die sponsor estafette tbv het verbeter instituut. Daar was het inschrijfgeld hoog want dat was de sponsering. Maar dan sponser ik mezelf wel. Alleen toen kwam mijn baas er bij toeval achter en heeft me alsnog gesponserd dus kon ik mooi extra geld meenemen.

Bovendien wordt ik ook wel een beetje moe van dat alle hardloopevenementen in verband gebracht worden met goede doelen.

Leuk dat de jeugd moet gaan sporten om gezond te blijven maar als de inschrijfgelden zo hoog worden door de sponseringen dat je daardoor maar niet alle kinderen mee laat doen dan is men hun doel ver voorbij geschoten.

En de dam tot dam loop waar een groot gedeelte van de startbewijzen wordt opgekocht door goede doelen zodat een loper na een paar uur al niet meer zelf in kan schrijven voor het normale tarief vind ik ook een merkwaardige ontwikkeling.

Heb me zelf verder voorgenomen om op vaste maandelijkse basis nog maar een goed doel te steunen. Dat is unicef. Verder beperk ik me tot collecte bussen, verplicht extra inschrijfgeld en het sponsoren van de enorme hoeveelheid neefjes en nichttjes, buurtkinderen voor allelei acties (en omdat ik van dat eindeloos gebedel aan geld door bekenden een beetje moe wordt had ik al voordat ik kinderen had voorgenomen dat mijn kinderen bij buren en familie niet mogen gaan leuren om geld).

He wat goed kyon dat je zo'n vooruitgang ziet. zou je nieuwe trainingsmethode nu al zijn vruchten afwerpen.
Het lijkt er wel op:)

Ik deed eerst altijd 3 duurloopjes (waarvan 1 soms fartlek) en dan 1 intensieve intervaltraining. Deze combinatie werkt schijnbaar niet voor mij. En nu lijkt de andere methodiek toch aan te slaan.

Ik doe nu het intervallen minder intensief, maar daarom wel nog een training met tempoblokken afgewisseld met rustige dribbelpauzes en dan nog een bosloop (fartlek/heuvel) en dan een rustige duurloop. Deze combinatie van 4 trainingen schijnt resultaat op te leveren. Daarnaast vind ik het ook leuk om zo afwisselend te trainen. En dat vind ik wel zo belangrijk!
Mooi toch kyon dat je nu een manier van trainen gevonden hebt die zijn vruchten afwerpt. Ik denk dat variatie en niet te snel trainen hoe dan ook vooral belangrijk blijven.

Ik heb een rustige lange duurloop, een tempo duurloop (zonder puazes maar met verschillende tempo blokken), intensieve interval en extensieve interval. En nu als 5de training een rustige duurloop erbij.

De extensieve interval is in het bos en is eens in de zovele weken een echte vaartspel. De duurloop en de tempo duurloop is ook bijna altijd grotendeels in het bos met vaak speelse elementen erbij. En vanaf nu ga ik eens in de zoveel weken de rustige duurloop niet in D1 maar als LSD lopen. Morgen er eentje gepland van 25km. Loop dan met een trainingsloop mee van een andere vereniging dus mijn rustige tempo wordt dan gegarandeerd. Het is namelijk toch nog best moeilijk om echt onder je eingen rustige duurloop tempo te blijven lopen.

Vanmorgen een tempo duurloop van 95min.

Vandaag was om 12 uur de inschrijving voor de 60 van Texel geopend en het is me gelukt om in te schrijven! Heb gelijk ook een weekend texel geboekt van vrijdag tot maandag. Heb al helemaal voorpret. Maar het gaat dus nog een hele tijd duren.

Me eerst maar eens zorgen gaan maken ovor de trail van volgende week. Kreeg gisteren de laatste informatie met noodnummers, inleveren van borstnummer en indien dit niet geberud zoekacties die ingezet worden, parcours die met krijtstrepen wordt aangegeven maar men gaat er vanuit dat iedereen het parcours kent???? Nou ik heb de route nauwekeurig bestudeerd in google, zo ver mogelijk vergroot maar het enigste wat ik zie zijn bomen zonder zichtbaar pad ertussen. Er zijn nog maar 41 mensen voor die 30km ingeschreven, er zijn maar twee verzorgingsposten. Dus ik moet er maar gewoon van uitgaan dat ik urenlang in mijn uppie door midden van de ardennen ronddwaal op zoek naar pijlen met verder alleen de Ourthe als houvast.
Vanmorgen weer heerlijk gelopen. Heel gezellig met zo'n clubje mensen die je nog niet helemaal kent. Maar we hebben 2 1/2 uur gehad om elkaar te leren kennen. Echt in een heel rustig tempo en dat was toch wel heel duidelijk in mijn hartslag terug te zien. Weer ruim 26km gelopen en niet echt last gehad van mijn voet.

Zojusit nog naar het zwembad geweest dus weer voldoende beweging gehad voor vandaag. (alhoewel de hond wil er toch echt nog wel een keertje op uit)
hier ben ik weer! Net terug van een maand Azie en een maand geen meter hardlopen.. ik trek de schoenen zo maar even aan, even kijken hoe het gaat. Zal vanavond eens een beetje bijlezen.
He fiekes je bent er weer. Vertel, vertel hoe was Azie. En natuurlijk hoe is je rondje gegaan.

Denk dat een maandje rust niet verkeerd is geweest. Hoop dat je weer helemaal fris kunt beginnen.
Dank voor het welkom! Ik ben geloof ik te druk geweest met sporten afgelopen week om hier even weer te posten.

Twee keer hardlopen en twee keer sportschool. Tsja er meote nhier nog aardig wat kilo's af.......

Baukje wat voor trail ga je lopen? Klinkt heel avontuurlijk!

En heb je je pas bij een loopgroep aangesloten? Leuk! heb ik ook een tijd gedaan. Wie weet over een tijdje weer, is wel een extra stimulans en bovenal gezellig.

Yarisa, wat dankbaar werk om vrijwilleger te zijn van een organisatie als kika. maar erg triest als je wordt geconfronteerd met zoiets. Zeker als je zelf kids hebt komt het nog meer dicht bij je te staan.

Morgen ga ik even een intervaltraining

Kyon, hoe doe je dat kwart voer vijf opstaan! Pfff, ik ben een echt avondmens en loop s avonds altijd stukken beter. Liefst zo laat mogelijk.

Morgen ga ik even een intervaltraining doen, vind ik eigenlijk niet zoveel aan, doe mij maar een duurloopje maar goed is ook erg goed voor het afvallen. Dus we gaan ervoor!

Succes met hardlopen deze week!
Ik kom er nauwelijks aan toe.

Vorige week donderdag een loopje kunnen doen.

De eerste 25 minuten gingen redelijk soepel, maar daarna toch even gepauzeerd. Ik merk dat ik toch met bijna de helft teruggevallen ben. Ik heb nl.ook een aantal keer 35 of 40 minuten achtereen gelopen. Weliswaar niet snel, maar het lukte wel. Ik hoop snel weer in wat rustiger vaarwater terecht te komen.

We zijn zondag bij ons pupje wezen kijken. Volgens de fokker gaat het een flinke jongen worden en het gaat erg goed met hem.

Hier een foto!! 2,5 week!

En ik hoop dat-ie lekker met me kan gaan hardlopen als-ie groot is ;)

Oja en welkom terug Fiekes!
Dreamlogic, wat een schatje en een lieve foto.

Wat betreft het hardlopen: gewoon weer rustig aan beginnen. Niet te snel willen lopen en iedere week er weer 5 minuten aan toevoegen. Niet te snel opgeven als je het gevoel hebt dat het niet gaat. Tempo terug en proberen vol te houden, je moet soms even door de 'grens' heen.

Welkom terug Fiekes. Ben ook benieuwd naar je verhalen over Azie. Nog aparte dingen meegemaakt?

Hynsteblomke, om kwart voor 5 opstaan is niet zo vroeg als je op tijd naar bed gaat. Ik lig er vaak tussen half 10 en 10 uur in. Dus dan heb ik voldoende nachtrust gehad en ben zelfs vaak voor de wekker wakker. Ik ben ook een ochtendmens, dus dat zal zeker schelen :-)

Baukje, ik hoop toch wel dat het parcour goed is aangegeven bij de cross. Zou toch wat zijn als je op een gegeven moment niet weet welk pad je moet nemen? Zal toch wel duidelijk met linten of krijtstrepen op de bomen zijn aangegeven. Gewoon op vertrouwen en nogmaals navragen. Kun je niet mailen?

Ik heb afgelopen zaterdag ook met de loopgroep (van de sportschool) meegelopen. En vond het ook hartstikke leuk. Is toch wel anders dan alleen lopen. Daarna de bodypumples gevolgd en dus zondag mijn rustdag genomen. En dat kwam gelukkig heel goed uit, want hier is het echt de hele dag met bakken uit de lucht komen vallen.

Gisteren mijn lange duurloop gehad. En dat is voor mij 1 uur hardlopen Lekker rustig bij heerlijk weer gelopen.

Later vanmiddag of morgenvroeg de intervaltraining. Even kijken hoe het uitkomt.
Hynsterblomke ik ga deze trail doen: http://www.sport-events.be/ned2/archives/100

Ikheb de eerste twee jaar voor mezelf gelopen en sinsdien al 2 1/2 jaar bij een atletiek vereniging. Alleen heb ik afgelopen zondag een uitstapje gemaakt naar een andere loopvereniging. En ik ben van plan om daar vaker te gaan trainen. Kan nooit kwaad je horizon af en toe te verbreden. Maar bij mijn eigen clubpje ga ik neit weg hoor. Zijn we met acht gezinsleden lid van en het is daar reuze gezellig en een prima begeleiding.

Jammer dreamlogic dat het niet zo lekker ging,maar goed je weet zelf waar het door komt dus maar even neit te hoge verwachtingen hebt. ikdnek ook dat het misschien ook wel een beetje in je hoofd zit. omdat je denkt niet voldoende getraind te hebben denk je vooraf al dat het zwaar zou kunnen worden. En geef je gemakkelijker toe aan bepaalde signalen van je lichaam. Althasn zo werkt het bij mij soms.

Op een of andere manier krij ik de foto niet te zien. (snif snif wil ook jullie puppie zien!)

Kyon ik ga er maar vanuit hoor dat het parcours wel goed aangegeven staat. Maar het is vaak geen kwestie van het verkeerde pad kiezen. Op vele stukken zijn er helemaal geen paden. Wat dat betreft is het een echte trail. Bij de vorige trail waren er overigens wel mensen van de organisatie bij de wat moeilijker punten. En op de hele zware punten en bij de oversteek van de ourthe zullen er vast wel een fotograaf staan.

Ik denk dat ze toch een beetje de mensen af willen schrikken zodat niet iedereen zomaar aan zo'n tocht begint.

Maar bij de vorige trail is een clubgenoot met me meegelopen en daar hebben we op een gegeven moment een heel stuk hand in hand moeten lopen om elkaar overeind te houden.

Ga vanmiddag intervallen want vanavond hebben twee van de kinderen een wedstrijd. nu eerst de centjes verdienen.
Wow Baukje! Heb net de link bezocht. Wat een uitdaging. Ben echt benieuwd naar je verslag volgende week!
Kyon, ik zelf ook. De hoogte meters zullen er wel aardig inhakken denk ik.

Kan nu de foto van de pup wel zien dreamlogic. Wat een schatje.

Vanmiddag een stevige interval training gedaan. Gewoon op de weg, maar met de garmin is dat prima te doen.

Vanavond naar een wedstrijd geweest. Twee van mijn zoontjes deden mee. Ze zijn 1st en 3de gewroden bij de jeugdloop.

Verder mijn clubgenoten aangemoedigd.
Proficiat met de prestatie van je zoontjes. Zij hebben duidelijk het looptalent van jou gekregen

Vanochtend mijn intervaltraining gedaan. Ben ongesteld geworden en heb dan altijd wat lichte zeurende pijn in mijn onderrug. En op de een of andere manier voelt dan juist een intervaltraining lekker. Ben wel heel blij met mijn sporthorloge (Polar rs300) want het was echt stikdonker toen ik ging lopen. En nu kan ik mooi op de piepjes van mijn horloge lopen. Die geeft perfect aan als ik te snel of te langzaam loop. En ook als ik weer van zone moet veranderen. Dat is echt niet te doen anders in het donker. Alleen zag ik net op mijn schema dat de hersteltijd tussen de intervallen niet 2 maar 1 minuut had moeten zijn. Dus ik heb iets langer rust gehad ertussendoor, maar daardoor ook weer iets langer getraind. Dus het is wel goed.
Hallo allemaal!!!!

Heb vanmorgen weer mijn eerste rondje gelopen en dat ging nog niet echt geweldig. En ik ben een beetje ziek terug gekomen uit marokko, en het gaat hier redelijk omhoog en omlaag. Marokko was een leuke ervaring, maar we gingen voor de kinderen nog een weekje voor de kust, maar dat was verschrikkelijk smerig, de zee is daar een grote stinkende, plastic brij. Ook ons andere vervoermiddel is intussen kapot, dus we zitten nu al op de paardencamping in frankrijk. Maar de kinderen vinden het hier helemaal geweldig, dus als ik hier weer wat meer kan lopen, dan zijn we allemaal weer content.

Fiekes, fijne vakantie gehad!!

Baukje, klinkt weer geweldig, die trail, hopelijk ga je niet de weg kwijtraken. Kun je de route niet downloaden op je garmin?

Dat zou toch ook moeten Kunnen?

Dreamlogic, vervelend dat het zo druk is, maar inderdaad soms je zelf er even over heen zetten en je voelt jezelf toch weer iets beter,als je de verwachting niet te hoog maakt.

Kyon, vind dat jij wel heel vroeg op staat voor je rondje!!! Respect. Ik ben eigenlijk ook een avondmens, maar ik loop het meeste s`morgens en dat valt niet altijd mee.
In tegenstelling tot gisteren vanochtend juist zware benen. Hierdoor maar een kort rondje gelopen 1 x 30 D2 ipv 2 x 20 min D2. Morgen rustdag en zaterdag weer met de hardloopgroep van de sportschool meetrainen.

Lauwe, wat vervelend dat je wat ziek bent thuisgekomen van je vakantie. Dat verklaart natuurlijk ook dat het lopen niet echt lekker ging. Komt vanzelf wel weer goed.

En wat betreft het vroege opstaan van mij, als je vroeg naar bed gaat is het niet zo erg. Als ik niet hardloop in de ochtend moet ik ook om kwart voor 6 op. Ben er dus wel aan gewend.

Ik kan juist mijzelf nooit overhalen om laat in de middag of 's avonds te gaan hardlopen. Dat heb ik vaak genoeg geprobeerd en het resultaat was 9 van de 10 keer dat ik niet ging. Dus dit werkt prima voor mij
Lauwe ik begrijp toch goed dat jullie nog steeds op vakantie zijn,maar nu op een andere locatie. Maar half ziek heuvel op / heuvel af lopen dan kan het ook niet gewelidg gaan he. Hoop dat je weer snel opgeknapt ben zodat jullie nog een leuke laatste week (?) hebben.

Lauwe volgens mijzou het wel moeten kunnen die route van google earth te downloaden op mijn garmin. Alleen geen idee hoe het moet. En buiten dat vraag ik me af of ik er echt veel aan zou hebben want het is op je horloge maar een kruimelspoor die je te zien krijgt. En bij vele kleine paadjes bij elkaar zul je het ook niet echt nauwkeurig kunnen volgen.

Maar ik ben toch niet het enigste met dit probleem dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed aangegeven staat.

Ik ga op zaterdag ook wel eens heel vroeg lopen als we plannen voor die dag hebben. Maar het probleem bij mij is dat mijn gewrichten 's ochtends nog niet goed gesmeerd zijn. Dsu dan loop ik het eerste half uur niet lekker en eignelijk kan ik dat dan alleen bij een rustig duurloopje.

Ga zo meteen nog een 3 kwartier wedstrijd voorbereiding doen. Volgens mijn clubgenoot wat er vorig weekend heel veel regen gevallen in de ardennen en heb ik mijn cross schoenen nodig. Mijn camelbak vul ik vanavond al en de gels , mobieltje (met noodnummers) en id heb ik er al in zitten. Zou ik nog meer mee moeten nemen tijdens het lopen?

Heb het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden. Komt weer lekker uit hoor. grr was ik maar een man.

En hoe gaat het met jullie allemaal.Sommigen al een hele tijd niet meer gezien. Nog steeds allemaal op vakantie?
Zo heb het er weer op zitten. Is iets langer geworden dan 3 kwartier. Maar ik had niuewe paden ontdekt. Nou ja nieuw- nieuw voor mij dan. En nog wel eentje met een heuvel en datmaar 14min van huis. Woon ik hier al jaren, kom ik nu pas op het idee om te krijken waar dat ene paadje naar toe gaat.

Het is overigens heel plakkerig weer om te lopen. Zonnetje komt er niet echt door. Maar tjee was is het vochtig buiten. Echt vies en die daasvliegen bleven allemaal aan mijn lijf plakken.

Zo vol van mijn wedstrijd voor morgen dat ik helemaal vergeten ben om te melden dat mijn twee oudsten morgen een veel belangirjker wedstrijd hebben. Dan doen ze mee met de c spelen in amsterdam. Is eigenlijk een NK maar dan alleen voor de catagorie c junior. Ze doen allebei de 800m. Mijn man gaat met ze mee. Wel een beetje lullig dat ik hun belangrijkste wedstrijd mis. Maar toen ik me inschreef was het nog onduidelijk of de 800m op zaterdag of zondag gelopen zou worden dus heb ik de gok toch maar genomen.
Baukje, alvast heel veel sucses morgen!!!! Ja, geloof meteen dat het niet heel duidelijk is maar als het echt niet goed aangegeven staat, heb je misschien toch nog een beetje een richtlijn.

Je hebt gelijk we zijn nog steeds op vakantie, we zitten de de uitlopers van de pyrenenen, daarom gaat het hier nog redelijk omhoog en omlaag. Gisteren niet gelopen, maar naar de masseur geweest en dat was heel lekker en die heeft ook iets` aan mijn buik gedaan, maar nu gaat het wel een stuk beter. Morgen wil ik op tijd opstaan, om weer een rondje te gaan doen, want vandaag is het wel erg warm geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven