Barcelona. placa d'espanya
zondag 15 augustus 2010 om 00:30
dinsdag 17 augustus 2010 om 00:37
Even een berichtje vanuit Barcelona Ik heb me niet goed ingelezen, ben nogal plots weggegaan en totaal geen tijd gehad om dingen uit te zoeken. Tweede bekentenis is dat ik 8 jaar terug al een week in Barca ben geweest met de middelbare school en toen liep iedereen als makke schapen achter elkaar aan:) Nouja tot zover de confessions, ik heb niks schokkends meer te melden
Ik ben nu een beetje een muts omdat de persoon met wie ik weg ben half overspannen is. Grapjes bij aankomst en het hotel niet kunnen vinden vond ik dan ook niet helemaal geslaagd Maar we hebben het naar ons zin en het is allemaal goed gekomen! Nou zijn we ook een beetje cultuurbarbaren, ik ben 8 jaar terug overal al in geweest en de persoon met wie ik weg ben hoeft niet per se alles te zien dus als we een rij van een kilometer zien genieten wij braaf van de buitenkant om even later weer verder te lopen.
Ik ben nu een beetje een muts omdat de persoon met wie ik weg ben half overspannen is. Grapjes bij aankomst en het hotel niet kunnen vinden vond ik dan ook niet helemaal geslaagd Maar we hebben het naar ons zin en het is allemaal goed gekomen! Nou zijn we ook een beetje cultuurbarbaren, ik ben 8 jaar terug overal al in geweest en de persoon met wie ik weg ben hoeft niet per se alles te zien dus als we een rij van een kilometer zien genieten wij braaf van de buitenkant om even later weer verder te lopen.
dinsdag 17 augustus 2010 om 20:45
Net terug van een weekje Barcelona met vriend en 2 kids. Wij zaten in een hotel aan zee, super maar niet makkelijk qua openbaar vervoer. Meestal namen we dus de taxi, met z'n vieren was dat prima te doen. Voor 10 euro (2,50 pp) reisden we van het ene naar het andere uiteinde van de stad. Niet duur en zeer betrouwbaar, bovendien zie je nog iets van de stad itt de metro.
Veel plezier!
Veel plezier!
woensdag 18 augustus 2010 om 12:38
haha nee misschien niet nee Ik vind het ook ontzettend leuk om op plekken te komen waar andere toeristen niet zo snel komen. Proberen dus ook alles te lopen zodat we lekker veel kunnen zien en sfeer kunnen proeven.
Op mijn eigen manier vermaak ik me prima Ik denk wel dat als ik hier niet al 8 jaar terug was geweest wel echt in de rij voor casa mila ed was gaan staan maar voor mijn reisgenoot hoeft het niet zo en ik hoef het niet per se 2 keer te zien. Ga wel zo naar parc guel, heerlijk en een mooie wandeling er naar toe.
Jenniferb: fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Ik neem ook de metro bijna niet zodat je lekker veel van de omgeving kan zien.
Op mijn eigen manier vermaak ik me prima Ik denk wel dat als ik hier niet al 8 jaar terug was geweest wel echt in de rij voor casa mila ed was gaan staan maar voor mijn reisgenoot hoeft het niet zo en ik hoef het niet per se 2 keer te zien. Ga wel zo naar parc guel, heerlijk en een mooie wandeling er naar toe.
Jenniferb: fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Ik neem ook de metro bijna niet zodat je lekker veel van de omgeving kan zien.