Tactisch afwijzen

17-08-2010 00:23 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg benieuwd wat jullie van het volgende vinden. Afgelopen vrijdag een eerste date gehad met ene Gwen. Bedoeling was om gewoon een uurtje na het werk wat te gaan drinken en dat hebben we ook gedaan.

Na afloop van die date had ik nou niet echt de indruk de ware ontmoet te hebben, ofwel, de welbekende 'klik' was er niet. Geen drama in mijn ogen... part of the game, maar hoe je dat vervolgens afsluit kan op veel manieren.

Of het nou een geslaagde date is of niet, ik vind het wel fatsoenlijk om het correct af te sluiten. Gwen besloot echter om mij 2 dagen na de date maar gewoon te blocken en te deleten, zonder ook nog maar 1 woord te hebben gezegd.

Ik weet niet wat jullie hier van vinden maar ik vind het bot en ongemanierd, ook al wil ik best begrijpen dat een ander afwijzen van niemand een hobby is.

Toch ben ik erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen op dit gebied.
quote:Sweetsummer89 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:34:

Ze had het eerst onder woorden moeten brengen.

Beetje slap van dr.. Overigens vind ik het slap van jou dat je het niet direct hebt afgebroken.

Gwn simpelweg na de date een smsje; hey ****, dit wordt em niet he ;).. Twas leuk je t zien en ik hoop dat we vrienden blijven (of niet natuurlijk)

Super oplossing en ja, ik had ook meteen kunnen sms'en dat is waar, al vertrouwde ik er op dat ik haar nog eens zou spreken op next-lover.

PS... ik heet geen Erik en zij heet geen Gwen ;)
Wat is nu het (jouw) probleem? Wilde jij dan wel 'vrienden' met haar blijven? Toch ook niet, wel?
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:23:

Na afloop van die date had ik nou niet echt de indruk de ware ontmoet te hebben, ofwel, de welbekende 'klik' was er niet. Geen drama in mijn ogen... part of the game, maar hoe je dat vervolgens afsluit kan op veel manieren.

Daar heb je toch twee dagen de tijd voor gehad? Jij had niet de indruk de ware ontmoet te hebben en vond dat de klik er niet was.

Je had het kunnen zeggen bij afscheid nemen na de date, je had het bij thuiskomst kunnen mailen, je had het de dag erna kunnen mailen, twee dagen erna kunnen mailen.

Misschien gaf zij het nog wel het voordeel van de twijfel. Als je dan na twee dagen niks meer gehoord hebt trek je je conclusies: hij vond mij in ieder geval niet leuk genoeg.
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:39:

[...]

Super oplossing en ja, ik had ook meteen kunnen sms'en dat is waar, al vertrouwde ik er op dat ik haar nog eens zou spreken op next-lover.

PS... ik heet geen Erik en zij heet geen Gwen ;)Pfff ... wat mij betreft maakt het weinig verschil hoor, ik vind zowel een smsje als alle contacten blokkeren een vrij laffe actie waarmee mijn respect voor iemand op slag verdwenen zou zijn.
quote:Aubrey schreef op 17 augustus 2010 @ 00:39:

Wat is nu het (jouw) probleem? Wilde jij dan wel 'vrienden' met haar blijven? Toch ook niet, wel?Nee, ik wil geen vrienden blijven, maar ervaar een dergelijke vorm van negeren als een soort trap na. Voor hetzelfde geld dacht ik wel (bij wijze van) de vrouw van mn leven te hebben ontmoet, dan kan dit echt niet !
Je bent gepikeerd. En 'Gwen' is na twee dagen goed duidelijk.
Toen het egootje gekrenkt dat jij niet degene was die kon zeggen dat je het contact wilde verbreken?? Daar heb je 2 dagen de tijd voor gehad, nu heeft zij het contact verbroken
En ik ken ze nog wel wat erger hoor, de mannen dan in mijn geval. Na een date zeggen dat ze het zo gezellig vonden, nog het initiatief nemen tot zoenen, en vervolgens niets meer laten horen. En dan niet eens meer reageren op een mail of sms die je ze stuurt. Dat is pas bot en ongemanierd.
Misschien zag 'Gwen' de bui na twee dagen hangen?:

"Hoi Gwen"

'Hé Erik'

"Gwen, ik vond er niks aan en verbreek nou alle banden"

'O is goed hoor! Dag Erik'

"Dag Gwen"
@milo ik lees al je reacties en bespeur daar enige woede of zo, in ieder geval lijkt het alsof je er op uit bent alleen wat kolen op het vuur te gooien. Wat is er aan de hand ? Lucht je hart!
Vrienden blijven... Dat was je nog niet dus.

En als het de vrouw van je leven was, jij was niet de man van het hare dus.
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:42:

[...]

Nee, ik wil geen vrienden blijven, maar ervaar een dergelijke vorm van negeren als een soort trap na. Voor hetzelfde geld dacht ik wel (bij wijze van) de vrouw van mn leven te hebben ontmoet, dan kan dit echt niet ! Lighten up, het was niet zo. Kan jou het schelen, joh.
@ Erik, nee hoor lieverd.
Als jij de klik ook niet voelde is er niks aan de hand toch?

Next!
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:42:

[...]

Nee, ik wil geen vrienden blijven, maar ervaar een dergelijke vorm van negeren als een soort trap na. Voor hetzelfde geld dacht ik wel (bij wijze van) de vrouw van mn leven te hebben ontmoet, dan kan dit echt niet !Voor hetzelfde geld wel...maar het was niet zo, dus wat maakt het uit? Als het wel zo was geweest dan was het misschien ook anders gelopen.
Ik zie het punt niet.
Daar heb je een punt Letgo..

Maar als je het face 2 face niet durft... dan laat je haar in iedergeval niet wachten snap je?
quote:Sweetsummer89 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:54:

Daar heb je een punt Letgo..

Maar als je het face 2 face niet durft... dan laat je haar in iedergeval niet wachten snap je?Mee eens, ik had ook duidelijker moeten zijn.
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 00:56:

[...]

Mee eens, ik had ook duidelijker moeten zijn.En zij was je voor. Niks aan de hand toch?
quote:FlorisFlorijn schreef op 17 augustus 2010 @ 01:00:

[...]

En zij was je voor. Niks aan de hand toch?Ik vind van wel, jij schijnbaar niet.
quote:Erik78 schreef op 17 augustus 2010 @ 01:03:

[...]

Ik vind van wel, jij schijnbaar niet.Klopt. Jij liet toch ook 2 dagen niks horen? Vind je dat wel netjes?
Hoe vaak date jij, Erik? Het klinkt alsof jij er redelijk wat afwerkt. En dit is dan de eerste keer dat zoiets jou gebeurd?
Ik neem aan dat je bij zo'n site ook privéberichten kunt sturen.

Zo van: "Jammer maar helaas, veel geluk verder?"

Blijft mijn standpunt: Je bent gepikeerd terwijl je zelf niks deed.
quote:Aubrey schreef op 17 augustus 2010 @ 01:05:

Hoe vaak date jij, Erik? Het klinkt alsof jij er redelijk wat afwerkt. En dit is dan de eerste keer dat zoiets jou gebeurd?Wat bedoel je met "afwerken" ? Ik ben geen playerig type of zo, zou dolgraag weer eens verliefd willen worden. Helaas ben ik wel vaker afgewezen, maar nog nooit op zo'n manier. 't is duidelijk dat hier de meningen nogal uiteen lopen. Ik heb een periode gehad dat ik de bloemetjes graag buiten zette, maar die fase heb ik ruim een jaar geleden achter me gelaten. En juist nu ik zelf wat serieuzer ben, lijkt het ontzettend moelijk om een leuke vrouw te vinden.
Ik geloof niet in zoektochten, Erik. Je komt iemand IRL tegen en dan kan het gebeuren, of niet. Ik geloof niet in actief daten via sites, met profielen die toch niet kloppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven