lekker cola

17-08-2010 12:34 78 berichten
Ondanks dat ik weet dat het niet goed voor me is, ben ik zooooo gek op een groot glas cola light en neem deze ook met grote regelmaat.

Ben nieuwsgierig of jullie ook van die (kleine) verslavinkjes hebben met eten en drinken waar je maar niet af kan komen?
Alle reacties Link kopieren
Omg!!! Ik dacht net ik ga een lekker groot glas cola met ijsblokjes pakken!!! Kom ik hier is dit het 1e topic! Klaar nu moet ik zeker weten 1 pakken. Doei

Ow ja verslaving duidelijk, ook cola en sushi en koekjes en lychee en .........heb je even?
Yep, coca cola light (geen ander merk).

Ik ben wel geminderd, maar stoppen lukt me niet.

*schenkt nog een groot glas in*
jep, waterijs (van die dubbellikkers). Daarvan neem ik er zo 4 per dag (en dan houd ik me in!).
Tuc original

Raak Multivrucht limonade

chocolade. *zou bijna een 'duh' erachteraan willen gooien.
Ik kan er wel zonder, maar liever niet; cola light. Ook van Coca Cola, geen ander merk idd, want dat vind ik nergens naar smaken..

Verder geen vaste dingen, maar ik kan moeilijk niet tussen de maaltijden door niet snaaien.. Meer een gewoonte dan een verslaving gelukkig.
Coco cola light! Heerlijk!!!
Pepsi Max --> verslaafd!

Optimel Lemon, ook al zo lekker
Chocomel mokka... Bij vlagen haal ik een pak en dan is ie ook in één keer op.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
JA inderdaad alleen de echte, soms bestel je cola in een restaurant of terras en dan krijg je zo een klein flesje van de concurrent. Ieuwww !!

Maar dan ben ik wel weer blij, dat het maar een klein flesje was. En ja ik drink het dan toch op want liever iets dan helemaal geen cola .
Mietjes!

Coca Cola light drinken de echte die-hards drinken Coca Cola regular.
Stressed is just desserts spelled backwards
Coca cola light!!!!!
Jaaaaaa, cola light caffeine vrij.

Ben nu bezig met een afkickpoging want volgens mijn arts breng ik mezelf bekant om zeep met een liter per dag (volgens hem verandert mijn lever in plastic door het aspartaam). Gaat maar moeilijk, vind het te lekker!
Jaaaa coca cola regular!
zachte zoete drop..

als ik eenmaal begin....
En dan in het weekend baco-light of nog beter mailibu-cola light!

Is het echt pas dinsdag?
whahaha ik las slavinkjes
Jaaaa coca cola light en het liefst uit een blikje, want dan is het extra koud!!

Oja en drop moeten we in huis hebben.(trouwens pure chocolade ook). Niet dat ik het vaak eet, maar het idee dat als ik een dropje wil dat ik dan niet misgrijp!
coca cola light break
Pepsi, met suiker graag!

Moccaijs

Overrijpe meloen

Thee met een scheutje bruine rum

Brownies

EarlGrey thee

Koffie

Mango's

Heksendrop

Soep

etc.etc.etc.
quote:Kipstra schreef op 17 augustus 2010 @ 12:54:

whahaha ik las slavinkjes Ik de eerste keer ook! En ik vind slavinkjes echt niet lekker!
quote:Maleficent schreef op 17 augustus 2010 @ 12:49:

Mietjes!

Coca Cola light drinken de echte die-hards drinken Coca Cola regular. Check!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jaaa coca cola light.. drink ik ook altijd, vooral met het warme weer. Geen calorieen en ook nog lekker..wat wil je nog meer? :D En eten; ben verslaafd aan witte chocola met stukjes en aan slagroom..helaas niet gezond maar jammieee :P
quote:allanggeenmeisjemeer schreef op 17 augustus 2010 @ 12:55:

[...]

Ik de eerste keer ook! En ik vind slavinkjes echt niet lekker! Ik twijfelde al over de spelling ,het is niet eens een woord volgens mij, maar aangezien ik nog in denial ben wilde ik het woord niet groter maken dan strikt noodzakelijk
Coca cola light inderdaad. Op werk verwen ik mezelf elke middag met zo'n 0,5 liter flesje. En dan 's avonds thuis meestal ook nog wel een flinke bel. Liefst met ijsblokjes (helaas hebben we die op werk niet).

Dat aspartaam niet goed is, geloof ik meteen. Maar nu hoorde ik laatst dat je er dik van wordt omdat je lichaam de belletjes opslaat als vet??? Klonk mij als broodje aap, maar ik hoor het van verschillende kanten. Weet iemand hoe dat zit (en uiteraard kan ik het ook even Googelen - goed idee wel, laat ik dat meteen even doen)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven