lekker cola

dinsdag 17 augustus 2010 om 12:38
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:44
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:48

dinsdag 17 augustus 2010 om 12:48
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:50

dinsdag 17 augustus 2010 om 12:54

dinsdag 17 augustus 2010 om 12:59
quote:allanggeenmeisjemeer schreef op 17 augustus 2010 @ 12:55:
[...]
Ik de eerste keer ook! En ik vind slavinkjes echt niet lekker! Ik twijfelde al over de spelling ,het is niet eens een woord volgens mij, maar aangezien ik nog in denial ben wilde ik het woord niet groter maken dan strikt noodzakelijk
[...]
Ik de eerste keer ook! En ik vind slavinkjes echt niet lekker! Ik twijfelde al over de spelling ,het is niet eens een woord volgens mij, maar aangezien ik nog in denial ben wilde ik het woord niet groter maken dan strikt noodzakelijk
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:00
Coca cola light inderdaad. Op werk verwen ik mezelf elke middag met zo'n 0,5 liter flesje. En dan 's avonds thuis meestal ook nog wel een flinke bel. Liefst met ijsblokjes (helaas hebben we die op werk niet).
Dat aspartaam niet goed is, geloof ik meteen. Maar nu hoorde ik laatst dat je er dik van wordt omdat je lichaam de belletjes opslaat als vet??? Klonk mij als broodje aap, maar ik hoor het van verschillende kanten. Weet iemand hoe dat zit (en uiteraard kan ik het ook even Googelen - goed idee wel, laat ik dat meteen even doen)?
Dat aspartaam niet goed is, geloof ik meteen. Maar nu hoorde ik laatst dat je er dik van wordt omdat je lichaam de belletjes opslaat als vet??? Klonk mij als broodje aap, maar ik hoor het van verschillende kanten. Weet iemand hoe dat zit (en uiteraard kan ik het ook even Googelen - goed idee wel, laat ik dat meteen even doen)?