Meisjesnamentopic!
dinsdag 17 augustus 2010 om 08:44
Naski, yes Imke, doen....!!!!
(speelt helemaal niet mee dat mijn dochter zo heet en heel blij is met haar naam en wij ook nog steeds)
Je hoort hem niet zo veel en kunt hem toch goed uitspreken
Meike is op zich ook wel ok, maar ik denk altijd Meike...loop toch niet zo te z....slaat nergens op natuurlijk!!hah
(speelt helemaal niet mee dat mijn dochter zo heet en heel blij is met haar naam en wij ook nog steeds)
Je hoort hem niet zo veel en kunt hem toch goed uitspreken
Meike is op zich ook wel ok, maar ik denk altijd Meike...loop toch niet zo te z....slaat nergens op natuurlijk!!hah
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:07
Marthe vind ik ook wel mooi, maar dan vind ik Imke nog steeds mooier. Zal R. eens vragen wat hij vindt van Marthe.
Meike loop niet zo te zeike... Als ze dan echt heel vervelend is heb ik al een zinnetje
Maar zo valt er op iedere naam natuurlijk wel iets te rijmen.
Van Mayke of Maike vind ik het niet zo leuk dat mensen hoogstwaarschijnlijk dan Maaike gaan zeggen. We hebben een leerling op school die Mayke heet en zei vertelde ook dat dat vaak voorkomt. Dat weerhoudt me dan toch een beetje om die naam te kiezen.
Meike loop niet zo te zeike... Als ze dan echt heel vervelend is heb ik al een zinnetje
Maar zo valt er op iedere naam natuurlijk wel iets te rijmen.
Van Mayke of Maike vind ik het niet zo leuk dat mensen hoogstwaarschijnlijk dan Maaike gaan zeggen. We hebben een leerling op school die Mayke heet en zei vertelde ook dat dat vaak voorkomt. Dat weerhoudt me dan toch een beetje om die naam te kiezen.
dinsdag 17 augustus 2010 om 19:51
quote:Punkiedunkie schreef op 17 augustus 2010 @ 19:46:
En bij het goede topic, ik gooi ze er even in: graag jullie ongezouten mening:
Koeni
Renée
Tahne (spreek uit als Tannee)
Robin
Hilde
Nicky
Isha
Janneke
Gilles
Lunasu
Maria
SevarijnIk vind namen die ook voor een jongen kunnen altijd erg leuk. Daarom ga ik voor Renee en Robin.
En bij het goede topic, ik gooi ze er even in: graag jullie ongezouten mening:
Koeni
Renée
Tahne (spreek uit als Tannee)
Robin
Hilde
Nicky
Isha
Janneke
Gilles
Lunasu
Maria
SevarijnIk vind namen die ook voor een jongen kunnen altijd erg leuk. Daarom ga ik voor Renee en Robin.
dinsdag 17 augustus 2010 om 20:07