Ik ben zo blij!
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:01
Ik ben blij. Blij, blij, blij!
Met het forum nog wel!
Ik heb vandaag van forumster gmkp een enoooorme doos met de post gekregen. Inhoud; ZESTIEN broeken, die alle zestien preciés mijn maat zijn, een shirtje wat me leuk staat, twee sjaals (waarvan één door mijn schoonmoeder geconfisqueerd) een blouse die mijn schoonmoeder ook geconfisqueerd heeft en een vest.
Helemaal voor niks!
Dus een heeeeeeeeele dikke knuffel voor gmkp, en nou ja, verder wilde ik gewoon even laten weten dat ik dus blij ben! Jeuj!
Met het forum nog wel!
Ik heb vandaag van forumster gmkp een enoooorme doos met de post gekregen. Inhoud; ZESTIEN broeken, die alle zestien preciés mijn maat zijn, een shirtje wat me leuk staat, twee sjaals (waarvan één door mijn schoonmoeder geconfisqueerd) een blouse die mijn schoonmoeder ook geconfisqueerd heeft en een vest.
Helemaal voor niks!
Dus een heeeeeeeeele dikke knuffel voor gmkp, en nou ja, verder wilde ik gewoon even laten weten dat ik dus blij ben! Jeuj!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:19
quote:Star schreef op 17 augustus 2010 @ 22:15:
Ook spijkerbroeken trouwens?
Ik heb er in Duitsland één gekocht!!!
Wat blijkt, ze maken al die gewone merken gewoon tot 42 inch breedte ofzo. Alleen die oetlullen hier verkopen het niet.
Lee, Levi's, allemaal gewoon verkrijgbaar. Ik heb nu een Mustang-spijkerbroek. Was ik ook al gelukkig mee!
Dus als je ooit nog een spijkerbroek wilt; op de Hauptmarkt in Trier
Ook spijkerbroeken trouwens?
Ik heb er in Duitsland één gekocht!!!
Wat blijkt, ze maken al die gewone merken gewoon tot 42 inch breedte ofzo. Alleen die oetlullen hier verkopen het niet.
Lee, Levi's, allemaal gewoon verkrijgbaar. Ik heb nu een Mustang-spijkerbroek. Was ik ook al gelukkig mee!
Dus als je ooit nog een spijkerbroek wilt; op de Hauptmarkt in Trier
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:36
Ksenija, mag een mens alleen blij zijn met gekregen kleding als hij verder niets heeft?
Ik heb een normale baan en kan best kleding kopen, maar lang zo veel niet.
En trouwens, ik ben denk ik nog meer zo ongelofelijk gelukkig blij vanwege het gebaar dan vanwege de kleding op zich. Het is gewoon zo superlief!
Ik heb een normale baan en kan best kleding kopen, maar lang zo veel niet.
En trouwens, ik ben denk ik nog meer zo ongelofelijk gelukkig blij vanwege het gebaar dan vanwege de kleding op zich. Het is gewoon zo superlief!
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:38
quote:Ksenija schreef op 17 augustus 2010 @ 22:35:
[...]
Je zou denken dat de collega's er wel een bijdrage in hadden kunnen geven. Maar wie weet wat voor werkplek het is
Jij weet niet wat voor goddelijk lichaam Marels heeft Ksenija.......
Enne, ik vind je vrij zuur, misschien vrolijkt een kadootje jou ook wel op?!
[...]
Je zou denken dat de collega's er wel een bijdrage in hadden kunnen geven. Maar wie weet wat voor werkplek het is
Jij weet niet wat voor goddelijk lichaam Marels heeft Ksenija.......
Enne, ik vind je vrij zuur, misschien vrolijkt een kadootje jou ook wel op?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:13
quote:gmkp schreef op 17 augustus 2010 @ 23:08:
Tranen over de wangen en een bibberend lachje erbij.
Fijn dat ik ook iemand heel erg blij heb kunnen maken
hartstikke lief van je gmkp!
En dit wou ik marels altijd nog zeggen: ik zie elke dag een kat hier in de straat en ik denk altijd..hé daar heb je marels weer haha precies dezelfde als jouw avator
Tranen over de wangen en een bibberend lachje erbij.
Fijn dat ik ook iemand heel erg blij heb kunnen maken
hartstikke lief van je gmkp!
En dit wou ik marels altijd nog zeggen: ik zie elke dag een kat hier in de straat en ik denk altijd..hé daar heb je marels weer haha precies dezelfde als jouw avator