tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Môgge (nou ja...)

Zo hé, het hoooooooooooost hier!!

Haha TH, loop je nou alsof je een drol in je broek hebt?

Tonks, wat maf van je veel te hoge vooropleiding, soms is er ook geen pijl op te trekken hè...

Zo, ik ga mezelf eens even onder de douche schoppen en dan mijn nagels weer eens bijwerken, is hard nodig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Katten vrouwtje, heel veel sterkte......

Ik heb me even een beetje bijgelezen aan de andere kant, ik heb thuis geen snel genoeg internet, en op het werk niet altijd even veel tijd om te forummen, het gaat soms ook best snel hier, dus heb besloten om me vooral aan de andere kant een beetje bezig te houden, en hier kom ik dan langs als ik meer tijd, of een gefixte laptop heb......maar dan weten jullie dat....
zo...koffie,cola en tosti zitten erin.

Nu weeres wat doen hier.

Ik ga zo eerst mijn haar in de verf zetten en dan de was en stofzuigen...

Pfff..geen zin..
KV, heel veel sterkte hoor!

Tonks; Wat stom!

Zwaait naar miss Loki, jammer maar tot snel!
*Ploft naar binnen*

Echt he? Ik vorigeweek bloed laten prikken, bellen voor uitslag, krijg ik een bandje. Op vakantie tot 5 september. Grmbl. Voor vragen die niet kunnen wachten tot na 5 september, moet ik de HAP bellen. Ik bellen, bandje: Wij zijn alleen telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen na 18u.

Ik een HA bellen hier uit het deaurp. Bandje: Wegens collegiaal overleg zijn wij niet bereikbaar vandaag

Andere HA bellen. Weeeeer een bandje: De assistente is medische handelingen aan het uitvoeren en pas vanmiddag weer bereikbaar.
Nou, dat schiet écht niet op. Je zal maar wat hebben... is er gewoon niemand te bereiken.

Net bij de bedrijfsarts geweest. Had ik ook beter kunnen overslaan. Heb 5 minuten binnen gezeten, verteld hoe het gaat, schoonvader overleden, oh dan doen we het een andere keer wel. En ik maak ook geen verslag van dit gesprek. Zit ik voor jan met de korte achternaam te hyperen in de auto.

Maar de zon schijnt eindelijk! En met een beetje mazzel morgen ook. Vanochtend weer dikke regen hier. Wat een schijtweer is het.

Straks weer ff naar de Action, de sokken die ik gekocht had voor K zijn bijna kniekousen i.p.v. enkelsokjes. Nu heeft hij mijn sokken aan. Ik moet er weer wat bij kopen. 6 paar sokken is een beetje te weinig.

En ik heb honger. Eens kijken wat ik kan snaaien. Zakkie chips maar denk ik.
Olijf, ik loop serieus als een halve bejaarde, vooral de spier achterin mijn bovenbeen rechts doet echt zeer. En eigenlijk word ik vanavond weer geacht te trainen .

Tonks

Francis, dat schiet wel lekker op zo
Ik zit nu achter een kom erwtensoep met brood. Lekker.

En K ging nog ff de stad in voor een externe harde schijf. Onze computer doet het niet goed meer. Komt ie gewoon terug met een nieuwe computer....
TH

Tjeej Rat, wat een onzin dat hij het gesprek verder niet noteert.

Snert, lekker

Inmiddels een huisartsass gesproken en zij vond het ook niet zo handig geregeld van mijn eigen huisarts. Zij gaat iig voor mij de bloeduitslagen opvragen en mij bellen vandaag of morgen.

Verder voel ik me erg belabberd. Kreeg bij klant te horen of ik niet ging flauwvallen want ik zag er eng wit en pips uit.

En bedankt

*einde zeikmodus*
balen Francis... en wat als er nou echt wat erg is,dan moet een patient dus eerst een halve speurtocht houden om iemand aan de lijn te krijgen.

hoop dat ze je straks wel de uitslag kunnen vertellen dan.

Tonks,balen hoe krom dat soms werkt

hier kwam het net ook weer met bakken uit de lucht.

terwijl we rond de middag buiten konden zitten.

hopelijk vanavond wel droog want laatste muziekavond hier en wou nog wel even een biertje kopen.

*duimduimduim naar de weergoden*

ondertussen prikt mijn hoofdhuid als een gek,de verf trekt in en straks weer grijsvrij.

ik moet zo es wat spullen voor Lowlands gaan pakken....wat neem ik allemaal mee....?
Francis een zonnebankje doet wonderen!

En de warmte en het licht zijn ook goed voor je
Hee lieverds,

daar ben ik ook weer eens.

Met een dikke voor KV, wat een bak met narigheid. Veel sterkte.

Verder schiet het hier niet op met solliciteren. Er komt niks uit mijn vingers. En ik voel me doodmoe, en dat is niet echt een goed uitgangspunt om te gaan bellen voor de mogelijkheden van een open sollicitatie.... Pfff, de rekeningen lopen wel gewoon door natuurlijk.

Nou goed, vandaag dan nog maar aan de research, en dan morgenochtend wil ik twee bedrijven contacten.
Oh, Bieb, je gaat gewoon naar Lowlands, ik heb geen kaartje kunnen scoren dit jaar helaas. Hopelijk volgend jaar, gelijk als de vvk begint. Heel veel plezier alvast!!!!!
Je hoofdhuid prikt als een gek? Is dat niet een beetje raar, Bieb? Toch geen allergische reactie? Of heb je dat altijd?
quote:MissLoki schreef op 18 augustus 2010 @ 15:16:

Oh, Bieb, je gaat gewoon naar Lowlands, ik heb geen kaartje kunnen scoren dit jaar helaas. Hopelijk volgend jaar, gelijk als de vvk begint. Heel veel plezier alvast!!!!!Er zijn nog heeeeel veel kaartjes op MP. Die worden natuurlijk steeds goedkoper, dus als je wilt, is er misschien best iets te regelen.
Enne, meenemen voor een festival....bellenblaas, altijd goed, regenlaarzen, poncho.....
Nou ja Cis, wat een idioterie met die huisartsen...je zal idd maar snel iemand nodig hebben zeg!

Bieb, ik zou iig (een paar?) van die weggooi-regencapes meenemen. Het wordt volgens mij best warm dit weekend (25 gr ofzo??) maar wel met kans op buien. Dus laagjeskleding denk ik maar!

Hier hoosde het net ook nog maar nu blauw met wolken, maf weer. Ik gooi de balkondeur maar weer ff wijd open en dan laatste laag gel op mijn nagels doen en dan zijn ze weer pico bello!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo, net op marktplaats een mooie salontafel gescoord, met een handgreepje wat bij de andere meubels past. Zonder overleg met vriend. Ben benieuwd wat hij er van vindt.

Ohja, lowlands, leuk Bieb!

Weggooiponcho's ja. Die zijn handig.

Ik ga trouwens zaterdag op zondag bij vriend in het stapelbed slapen
Jah, maar ik heb een keer een echte gekocht, en een keer een valse, waar ik bij de ingang achter kwam (gelukkig daar een nieuwe kunnen kopen) maar nu heb ik ook geen budget apart gezet ervoor. Ben wel naar een net zo gaaf festival in belgie (Dour) geweest dus ik ben tevreden...heb ook geen vrij. Maar volgend jaar zo gauw de kaartjes in de vvk zijn, koop ik hem gelijk, en voor vriend want die gaat natuurlijk te laat zijn anders en vrienden ook. Dus komt helemaal goed.....maar dan nog ben ik wel een klein beetje jaloers (maar niet op een slechte manier hoor)
Maar die valse, was dat zo'n e-ticket, ML, of een "echt" kaartje?
Bieb, man hier zou zeggen "als de Auping (of ieder ander merk, wij hebben ook iets anders) niet past ga ik niet". Je begrijpt dat samen naar een popfestival m niet gaat worden .

Panta, wat balen dat je zo moe bent, maar ook niet zo raar na de krachtsinspanning voor je scriptie. Denk ik.

Francis, wat fijn dat er toch nog aardige assistenten bestaan die wel moeite willen doen! En idd, misschien toch even die zonnebank in elkaar schroeven voor een beetje kleur?

En Bieb, prikkende hoofdhuid lijkt me niet helemaal oke toch? Dat heb ik nooit als ik van kleur verander (trouwens best een goed idee om weer eens iets in mijn haar te smeren).

Olijf, je mag me toch eens uitleggen hoe je dat zelf doet, je nagels. Ik heb laatst geprobeerd ze simpelweg te lakken (zelfs een basislaagje aangebracht) en dat werd me toch weer een bende.

Ratteke: doortastend typje hoor, die man van jou! En een heule nieuwe comp is niet verkeerd toch
ik koop altijd alleen maar LL kaartje via het officiele kanaal,veel te riskant anders...je hoort zoveel ellende daarover.

En dan is 150 euro geen kattepis.

Mijn hoofdhuid is al een poos gevoelig,de verf bijt er in zo lijkt het.

Maar nu uitgespoeld en kan weer tot rust komen.

Ik had ook zoveel afgeknapte haren...die komen allemaal weer door nu en zijn korte stugge haartjes die door de lengte soms rechtop blijven staan..valt des te meer op als ik niet op tijd weer verf.

panta,balen van vermoeidheid.

Misschien even een paar dagen niets "moeten" van jezelf?
Ikke ga ook naar LL hoor

regenponcho's heb ik al en mijn bikini ook. Dan kan ik alle weersomstandigheden aan toch

arme Th, je lekker laten masseren hoor

fijne arts Cis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Is ook fijn TH, ze belde me net al. Alles is goed, ben heel erg gezond, bloedtechnisch.

Ik antwoordde dat ik had gehoopt dat mijn ijzer te laag was. Want, kuurtje en dan weer energie. Ze vroeg wat mijn klachten waren. Heel moe, wit en voel me niet zo geweldig. Vooral geen energie. En, vertelde ik, dat is sinds ik na mijn overspannenheid van 7 weken weer op arbeidstherapie ben gaan werken. Tja, antwoordde ze, wil je nu echt dat ik je ga uitleggen dat je lijf nog niet wil en dat je rustig aan moet doen?

Graag, dan kan ik dat weer doorgeven aan mijn leidinggevende die weer op vakantie is, straks een weekje terug komt en weer 2 weken gaat.

Dus, ze heeft mij uitgelegd wat voor wonderlijk systeem ons lichaam is en hoe belangrijk het is om deze signalen niet te negeren

Volgendeweek heb ik een belafspraak met de arbo. Dan zal ik nog even het advies van de huisarts herhalen. Rustig aan, niet te snel op willen bouwen.

Tot zover mijn uitslag.
Nagels lakken daar begin ik niet eens aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven