tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Kattenvrouwtje wat een verdrietig allemaal zeg. Jeetje..

Heel veel sterkte

Kattenvrouwtje, heel veel sterkte!

En slaap lekker voor de tetters die te bedde gaan
quote:biebelien schreef op 18 augustus 2010 @ 00:02:

ik had Splinter zo omstreeks nu ook nog wel even verwacht..

En Veronica..

Uh, Splinter durft niet zo goed.....

Ik moet 30 bladzijden bijlezen! Wat hebben jullie gedaan?!

Gewoon slap gezellig getetterd, of is er iets gebeurd? Ga morgen nog wel bijlezen hoor, maar dat gaat nu niet meer lukken.

(maar was vanavond naar de Parade, dus ik heb me toch wel vermaakt )
thnx.. moet zeggen dat ik het afgelopen kwartier weer voor t eerst een beetje gelachen heb na alle schrik van vandaag door dit topic te lezen.

kon zelfs niet genieten v cougar town/accidentaly on purpose/two&half man..dat wil wat zeggen..

bah.

mn vriend heeft vandaag wel eindelijk eeens een keer uitgesproken wat hij mist/minder vind gaan in onze relatie. echt een major vooruitgang. ik kon daar zo down van worden.. zat ik maar te zeuren/zeiken op hem maar nooit eens iets negatiefs terug.. nooit ruzie..geen luide stem.. en vandaag dan eindelijk eens een goed gesprek.. daar ben ik dan weer erg blij mee.

ook op zon rare en zware dag als deze.

donderdag 1e werkdag trouwens. spannend..

zo..dat was mijn samenvatting. ik ga nu na 4 borrels proberen te slapen en alles een plaats geven.

zal wel ff druk zijn in mn 'rl' maar ga proberen bij te lezen..

trusten ladies

oh en welkom doeiiiii.. mooie beestjes!
Kattenvrouwtje, da's wel veel in één keer om te horen te krijgen hè? Sterkte hoor, ook voor je vriend!

Slaap lekker, naar bed vertrekkende Tetters! En Bieb, fijn dat sombermans weer de deur uit is! Koffiedate klinkt idd als een veel beter idee voor morgen!

Ik ga zo ook lekker naar bad, nou ja eerst nog lekker lezen en dan weer een poging tot slapen doen. Zal ik wel of niet een halve pam nemen ter bevordering der inslaperij?

Vliegje, wat is H. toch mooi scherp gestreept!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Splinter, we hebben weer ouderwetsch zitten tetteren eigenlijk, je kan het bijlezen wel tot morgen uitstellen hoor. Het ging over spinnen, motoren, kappers/kapsels, fretten, het al dan niet op iemand lijken etc etc etc

Leuk, de Parade!
Pfff, waarom worden de Poekels toch altijd compleet gesjeesd als ik de vuilniszak verschoon? Ik word nou nooit zo blij van een vuilniszak
Yeuh, 3 op een rémi (met deze erbij 4)!!! *grist beker bij weet niet wie vandaan*
Olijf, hij is je van harte gegund!
Dank u, dank u. Ik zet 'm lekker op mijn nachtkastje vannacht dus de volgende moet moet 'm daar maar weer weghalen.
Oh, dat is dan leuk bijlezen morgen! Ik was nu net op de pagina dat jullie wat in sombermansstemming waren en schreven dat jullie de oude forumsfeer missen.

TH, laat je niet afschrikken hoor. Je post (van heel veel bladzijden terug, die je met veel moeite had geschreven) raakte me. Ik wil je hier eigenlijk helemaal niet missen!

Ik hoop wel dat het unheimische gevoel snel weer wegtrekt bij iedereen. De remedie daarvoor: lekker veel tetteren, dan ben je zo weer aan de nieuwe namen bekend. En veel knuffelen natuurlijk, dat helpt ook vast.

Dus: goed om te lezen dat het een lekkere tetter-avond was, ben ik blij mee!

Hoe spinnen daarin passen is me trouwens een beetje een raadsel, eerlijk gezegd...

Olijfje: geniet van je beker en slaap lekker!
En dan ga ik nu ook maar lekker slapen. Morgen thuis werken, dat fijn.

Slaap lekker, voor iedereen die nu nog niet slaapt.
Had ik jullie al geknuffeld vandaag?

Slaap lekker allemaal!!

En een voor jullie allemaal!!
Hellooooo, slaapkoppen!

Zit ik hier weer in mijn uppie terwijl het eten pruttelt, snik, he(hik)le(snik)maal(gierende uithaal) alleeen (bweh).

Maar goed, ik heb gezien dat de spin is weggehaald, dank Bieb voor het melden. Ik vind jou trouwens mega dapper. Toen ik ooit een spin had in onze woonkamer heb ik de 4 kids (toen allemaal nog klein) onder het motto laten we eens op zolder gaan spelen, meegenomen naar boven. Handdoek onder de deur ivm eventuele onderdoorkruipende spinnen, spelletjes doos en luiers mee naar zolder en daar gebivakeerd totdat manlief thuiskwam. Dus ik vind jou heeeeel erg dapper!

Doeii, welkom, leuk een Fred (klopt niet maar ik noem ze altijd Fred) en een Poes (dat klopt dan wel weer), leuk joh. Ik heb 2 doggies (teckel en golden) en 2 poezen (a la maison, jardin et cuisine) en een boel ieniemienie vissen. Ik kom hier op de raarste tijden want ik woon in Kale Garie (rara waar is dat?)

Nou ik heb weer genoeg aan "in je eentje slap l*llen" gedaan dus ga maar eens aan het eten opscheppen, doe ik ook nog eens iets nuttigs.

Truste of Goeiemorrege
Optimist tot in de kist!
Mogguh, knuffel voor kv
mogguh

jemigdepemig....de hemel is opengebroken hier.

het hoost!! niet normaal.

werd wakker van het geluid van de regen.

Kattenvrouwtje,sterkte!!!
Goedemorgen, ik kom kattenvrouwtje even knuffelen

O ja, jullie hadden het gisteren nog over vriendinnen en zo. Ik had vroeger een hartsvriendin dacht ik altijd. Ben ik daar even bedrogen uitgekomen. Zal het verhaal aan de andere kant neerzetten als ik er puf voor heb. Nu heb ik hele lieve vriendinnen om me heen. Via dit en een ander forum ontmoet, vriendinnen van de vrienden van itsman en oude vriendinnen die toch meer betekende als een gewone vriendin. Het clubje is klein maar dat vind ik niet zo erg. Dat heb ik liever
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogge tetters, nadat het hier gisteren een groot deel van de dag grijs is geweest + veel regen schijnt vandaag de zon . Dus ik ben ook al helemaal gedoucht en aangekleed en heb de inwendige mens van een eerste hapje voorzien en ga zo boodschappen doen.

Its, het is helaas en heel pijnlijk zo dat voor sommige vriendschappen opeens het liedje van het Goede Doel blijkt te kloppen Illusie. Ik las gisteren al een paar voorbeelden en heb zelf ook die ervaring. Maar wat mooi is het dat er dan ook weer iets anders voor in de plaats komt . Ik heb wel een grote kring van kennissen, maar het aantal mensen dat ik tot echte vrienden reken is veul kleiner.
Oh, kennen jullie die tetter die best van sport houdt maar de laatste weken niet zo veel gedaan heeft...en die gisteravond zo nodig een homerun moest slaan...en die vandaag bijna niet kan lopen van de spierpijn . Tsjonge, wat voel ik me vandaag een oud wijf zeg
haha TH je voelt weer dat je leeft moet je maar denken dan

ik pony laten knippen en wacht nu met bakkie leut in het cafe op vriendin.

er loopt hier een duif binnen te keutelen,raar dier..
Kattenvrouwtje wat een hoop naar nieuws op 1 dag! Heel veel sterkte gewenst
Nou ik had een 'belachelijk hoge vooropleiding voor deze functie' en ik moet wachten tot er weer vacatures voor een hogere functie zijn.

Zo gek. Ik mag nu wel schoonmaakwerk en productiewerk doen maar een mbo 4 functie is te hoog hoor.
Het Viva forum is papaja.
KV: veel sterkte de komende tijd.

Biebs: Is je vriendin er al?
Het Viva forum is papaja.
dus, dat is wel een beetje lachen tonks
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven