Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
maandag 16 augustus 2010 om 21:58
quote:SaffronSkies schreef op 16 augustus 2010 @ 12:54:
Hier ook nieuwe ontwikkelingen:
Zaterdag tijdje ingelogd geweest bij een chatbox. Na enige tijd kreeg ik een berichtje van een man waarvan het profiel me wel aansprak. Dus wat heen en weer gemaild, overgestapt naar msn en niet veel later gebeld. Het ging erg snel dus. Maar...het klikte ook heel goed. Die stem... Al gauw kwam het gesprek op de plannen voor het weekend en aangezien we beide geen plannen hadden voor de avond, zijn we iets gaan drinken. Nogmaals: dat gaat snel! Not my normal routine, zeg maar.
Ik ga 'm zeker weer zien. Weer 's een goeie ervaring met een online ontmoeting.Zonder foto?
Hier ook nieuwe ontwikkelingen:
Zaterdag tijdje ingelogd geweest bij een chatbox. Na enige tijd kreeg ik een berichtje van een man waarvan het profiel me wel aansprak. Dus wat heen en weer gemaild, overgestapt naar msn en niet veel later gebeld. Het ging erg snel dus. Maar...het klikte ook heel goed. Die stem... Al gauw kwam het gesprek op de plannen voor het weekend en aangezien we beide geen plannen hadden voor de avond, zijn we iets gaan drinken. Nogmaals: dat gaat snel! Not my normal routine, zeg maar.
Ik ga 'm zeker weer zien. Weer 's een goeie ervaring met een online ontmoeting.Zonder foto?
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:27
quote:bowiefan schreef op 16 augustus 2010 @ 21:42:
Gaat wel goed hoor,gisteren nog gebeld met J. en ben er echt klaar mee. Geen enthousiasme,echt niks,dan weet je het wel....
Heb via RP leuke contacten,kijken hoe het loopt,ik verwacht in ieder geval niets meer,sta er nu anders in.
Klinkt gezond! Geen grote schade opgelopen dus?
Ik heb mijn lauwe vent afgelopen donderdag weer gemaild, maar hoor nog niks terug. Volstrekt logisch overigens, want hij zit nu vast ergens in de bush bush zonder internet. Bovendien: ik ben zelf ook een kleine twee weken stil geweest na zijn 'zoenen mooi vooruitzicht'-mail. En tóch vind ik dit dan weer een beetje irritant. Het is gewoon gek om elkaar zo lang niet te zien terwijl je net aan het aftasten was of er iets kan ontstaan. Word ik dan ook weer een beetje onzeker van. Straks hoeft het van hem niet meer of is hij een leuke lokale schone tegengekomen... Niet doen, Rasa, niet doen... Zucht...
Gaat wel goed hoor,gisteren nog gebeld met J. en ben er echt klaar mee. Geen enthousiasme,echt niks,dan weet je het wel....
Heb via RP leuke contacten,kijken hoe het loopt,ik verwacht in ieder geval niets meer,sta er nu anders in.
Klinkt gezond! Geen grote schade opgelopen dus?
Ik heb mijn lauwe vent afgelopen donderdag weer gemaild, maar hoor nog niks terug. Volstrekt logisch overigens, want hij zit nu vast ergens in de bush bush zonder internet. Bovendien: ik ben zelf ook een kleine twee weken stil geweest na zijn 'zoenen mooi vooruitzicht'-mail. En tóch vind ik dit dan weer een beetje irritant. Het is gewoon gek om elkaar zo lang niet te zien terwijl je net aan het aftasten was of er iets kan ontstaan. Word ik dan ook weer een beetje onzeker van. Straks hoeft het van hem niet meer of is hij een leuke lokale schone tegengekomen... Niet doen, Rasa, niet doen... Zucht...
dinsdag 17 augustus 2010 om 15:37
Hey dames,
Wat een leuk topic om te lezen! Ik heb nog niet alles gelezen, maar het is wel fijn om verhalen te lezen van anderen. Ik heb twee weken geleden mijn eerste internetdate gehad, en ik was me toch zenuwachtig. Eerst heb ik het ook een paar keer uitgesteld. Het was een gezellige avond, gisteren zijn we gaan eten, was ook weer leuk. Maar ik heb nog niet zoiets van wow, dit is het.
Bovendien komt daar nog eens bij dat ik vrijdag een leuke avond heb gehad met een 'oude bekende', weet even geen beter woord. En dat was eigenlijk leuker dat de dates. Ik weet alleen niet of die persoon single is ofzo. Nu is het dus wel een beetje chaos in mijn hoofd, haha.
Ik heb me voorgenomen gewoon lekker tegenieten van alles wat ik doe en het allemaal wel zie wat er gebeurd. Ik wilde het in ieder geval ergens kwijt, en dit leek me het meest ideale topic!
Wat een leuk topic om te lezen! Ik heb nog niet alles gelezen, maar het is wel fijn om verhalen te lezen van anderen. Ik heb twee weken geleden mijn eerste internetdate gehad, en ik was me toch zenuwachtig. Eerst heb ik het ook een paar keer uitgesteld. Het was een gezellige avond, gisteren zijn we gaan eten, was ook weer leuk. Maar ik heb nog niet zoiets van wow, dit is het.
Bovendien komt daar nog eens bij dat ik vrijdag een leuke avond heb gehad met een 'oude bekende', weet even geen beter woord. En dat was eigenlijk leuker dat de dates. Ik weet alleen niet of die persoon single is ofzo. Nu is het dus wel een beetje chaos in mijn hoofd, haha.
Ik heb me voorgenomen gewoon lekker tegenieten van alles wat ik doe en het allemaal wel zie wat er gebeurd. Ik wilde het in ieder geval ergens kwijt, en dit leek me het meest ideale topic!
woensdag 18 augustus 2010 om 01:05
goedenacht 
Heb met veel plezier en medeleven dit topic zitten lezen en nu maar besloten ook te reageren
sinds een maand heb ik ook mij begeven op het internetdate curcuit, ben dus nog maar een groentje vergeleken met de meeste van jullie
heb sinds drie weken erg leuk contact met een jongen. eerst via de msn later ook sms (bellen niet want daar houd ie niet van, dat vond ik dan wel weer vreemd) het klikt iig heel goed en we hebben vorige week besloten af te spreken aanstaande vrijdag hebben we dus een date. Ik vind het erg spannend is voor mij dus voor het eerst maar het gevoel is heel goed, van beide kanten, verwachtingen zijn ook hoog..ook van beide kanten, mischien wel een beetje te hoog haha ben erg benieuwd hoe het gaat lopen
hebben jullie nog tips voor dit groentje, wat vooral niet te doen? haha
Heb met veel plezier en medeleven dit topic zitten lezen en nu maar besloten ook te reageren
sinds een maand heb ik ook mij begeven op het internetdate curcuit, ben dus nog maar een groentje vergeleken met de meeste van jullie
hebben jullie nog tips voor dit groentje, wat vooral niet te doen? haha
woensdag 18 augustus 2010 om 18:23
Wat niet te doen:
- Te laat komen of (nog erger) je date laten zitten
- Iemand de hele avond langs de relationship material meetlat leggen
- Praten over exen
- 'Lijstjes' afwerken (er schijnen serieus mensen te zijn die dat doen)
- Hoge verwachtingen hebben
Wat vooral wél doen: gewoon er een gezellige, luchtige avond van maken. Veel plezier alvast! Breng je hier verslag uit?
- Praten over exen
Wat vooral wél doen: gewoon er een gezellige, luchtige avond van maken. Veel plezier alvast! Breng je hier verslag uit?
woensdag 18 augustus 2010 om 18:57
Spannend Sandratjuh!
Wat niet te doen.. Rasa heeft het allemaal eigenlijk wel genomen.
Wees gewoon jezelf en stel jezelf als doel om een leuke avond te hebben. Als het dan een gezellige avond was, is het al winst!
Welkom alle nieuwe daters!
Taksi, bijna al je date.. leuk!
Rasa, wat een lastig exemplaar heb je. Lijkt me echt vervelend dat er zo'n tijd tussen zit. Daar zou ik ook wel een beetje van gaan piekeren.
Wat niet te doen.. Rasa heeft het allemaal eigenlijk wel genomen.
Wees gewoon jezelf en stel jezelf als doel om een leuke avond te hebben. Als het dan een gezellige avond was, is het al winst!
Welkom alle nieuwe daters!
Taksi, bijna al je date.. leuk!
Rasa, wat een lastig exemplaar heb je. Lijkt me echt vervelend dat er zo'n tijd tussen zit. Daar zou ik ook wel een beetje van gaan piekeren.
woensdag 18 augustus 2010 om 19:25
quote:Rasa schreef op 18 augustus 2010 @ 18:23:
Wat niet te doen:
- Praten over exen
-Geen seks de eerste date
-Het alleen maar over jezelf hebben
En idd wat Rasa zegt.
Wat niet te doen:
- Praten over exen
En idd wat Rasa zegt.
woensdag 18 augustus 2010 om 19:28
woensdag 18 augustus 2010 om 21:08
@bowiefan, wat leuk! Goed zeg, een man die via zijn profiel met jou communiceert. Heel creatief! Maar ook wel handig dat jullie elkaar nu gewoon rechtstreeks en privé kunnen mailen!quote:bowiefan schreef op 18 augustus 2010 @ 19:25:
Goeie aanvullingen! Ik geloof dat uitzonderingen op die eerste regel mogelijk zijn, maar over het algemeen helpt het niet als je iets duurzaams wil. En inderdaad, oprechte interesse tonen in de ander is niet onbelangrijk!
Maar Ises heeft natuurlijk ook gelijk wat het 'jezelf zijn' betreft.
Goeie aanvullingen! Ik geloof dat uitzonderingen op die eerste regel mogelijk zijn, maar over het algemeen helpt het niet als je iets duurzaams wil. En inderdaad, oprechte interesse tonen in de ander is niet onbelangrijk!
Maar Ises heeft natuurlijk ook gelijk wat het 'jezelf zijn' betreft.
woensdag 18 augustus 2010 om 21:26
Bedankt voor de tips! het meeste was ik toch al niet van plan om te gaan doen, op die hoge verwachtingen na dan haha ik kan er niks aan doen, het voelt zo goed kun je verliefd zijn op iemand die je nog nooit hebt gezien want zo voelt t wel...
t ergste is dat ik vakantie heb dus de hele week alleen maar met die date bezig ben haha, nog twee daagjes
uiteraard zal ik hier versalg uitbrengen, ik hoop niet dat ik dan heel hard van mn roze wolk ben gevallen
t ergste is dat ik vakantie heb dus de hele week alleen maar met die date bezig ben haha, nog twee daagjes
donderdag 19 augustus 2010 om 19:08
donderdag 19 augustus 2010 om 21:38
Ik weet t niet meer haha moet dit even kwijt.
Mijn R, heb ik nu een keer of 20 gezien. Wij hebben 1 x gezoend....de andere dag sex gehad. Daarna nog 2x bij elkaar geslapen, maar niks gebeurd. Krijg smsjes van hem met ihvj en ik mis je. Sms ik hem net of hij bij mij gooise vrouwen komt kijken in bed met een wijntje, staat zijn lasange in de oven.
Mijn R, heb ik nu een keer of 20 gezien. Wij hebben 1 x gezoend....de andere dag sex gehad. Daarna nog 2x bij elkaar geslapen, maar niks gebeurd. Krijg smsjes van hem met ihvj en ik mis je. Sms ik hem net of hij bij mij gooise vrouwen komt kijken in bed met een wijntje, staat zijn lasange in de oven.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:04
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:30
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:03
quote:taksi schreef op 20 augustus 2010 @ 15:04:
@ rasa, leuk!! Teken dat hij aan je denkt daar in de jungle!
Bij mij gaat het ook goed. S en ik zijn gisteren uit eten geweest en het was erg gezellig. Bij het afscheid gezoend en afgesproken snel weer af te spreken.
Ojee, ik geloof dat ik hem leuk vind!Ik zei je toch, allemaal onnodige heisa.
@ rasa, leuk!! Teken dat hij aan je denkt daar in de jungle!
Bij mij gaat het ook goed. S en ik zijn gisteren uit eten geweest en het was erg gezellig. Bij het afscheid gezoend en afgesproken snel weer af te spreken.
Ojee, ik geloof dat ik hem leuk vind!Ik zei je toch, allemaal onnodige heisa.
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:46
Zo ben ik ook weer even. Tussen mij en mijn vriend gaat het nog steeds super goed. We zijn een weekend weggeweest en dat ging erg soepel, geen irritaties oid. Er worden ook vakantie plannen gemaakt en de eerste foto samen is een feit.
Rasa fijn dat je weer wat gehoord hebt.
Bowie: ben benieuwd naar je date.
Rasa fijn dat je weer wat gehoord hebt.
Bowie: ben benieuwd naar je date.