Welke Latex dekt EN is goedkoop?
woensdag 18 augustus 2010 om 21:05
Ga ik net goed gemutst de kamer van mijn dochter onder handen nemen, het brandweerrood kwam ons de neus uit, dekt die verf voor geen meter. Voor geen ene centimeter, leek net kalkwater!!! Nu ben ik boos en wil ik morgen een latex kopen die wel dekt. Liefst goedkoop, want zo'n opknap-actie kost al genoeg (kwastje hier, dekbedovertrekje daar etc.).
woensdag 18 augustus 2010 om 21:09
woensdag 18 augustus 2010 om 21:18
Als je felle keuren op de muur hebt en je wilt de muur wit...
Eerst een laag grijze grondverf aanbrengen (gewone goedkope latex)
Daarna pas met wit aan de gang
Ga je gelijk met wit erover heen dan ga je van rood, naar iets minder rood, naar donker roze, licht roze en dan misschien wit
Tip die ik ooit kreeg van de verfboer...
En hij werkt!
Eerst een laag grijze grondverf aanbrengen (gewone goedkope latex)
Daarna pas met wit aan de gang
Ga je gelijk met wit erover heen dan ga je van rood, naar iets minder rood, naar donker roze, licht roze en dan misschien wit
Tip die ik ooit kreeg van de verfboer...
En hij werkt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 18 augustus 2010 om 21:22

woensdag 18 augustus 2010 om 21:50
Voor felle kleuren was er toch zo´n speciale verf die je er eerst overheen moest doen...hoe heet dat nou ook alweer. Het is lijkt niks te doen (je ziet de kleur nog net zo goed) maar als je er dan overheen gaat zie je er niks meer van. Werkt ook voor vlekken die je in/op de muur hebt.
Maar hoe het heet???
Maar hoe het heet???

donderdag 19 augustus 2010 om 22:08
quote:Missprincesa schreef op 18 augustus 2010 @ 21:50:
Voor felle kleuren was er toch zo´n speciale verf die je er eerst overheen moest doen...hoe heet dat nou ook alweer. Het is lijkt niks te doen (je ziet de kleur nog net zo goed) maar als je er dan overheen gaat zie je er niks meer van. Werkt ook voor vlekken die je in/op de muur hebt.
Maar hoe het heet???restoratieverf
Maar hoe het heet???restoratieverf