Kat slaapt op de wc?

18-08-2010 22:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wou zonet naar de wc en ik deed de deur open, onze kat lag op de wc mat te slapen?? !! haha ik schrok maar is dit gedrag normaal?
Had de kat misschien een date met de wc-eend?
haha spijker! ( heb geen smilies op mobiel but lmao)
quote:bromsnor schreef op 18 augustus 2010 @ 23:11:

Had de kat misschien een date met de wc-eend? Kan wezen, als het dezelfde is als de onlangs gecastreerde kater van TO, dat ie gewoon nieuwe seksuele opties aan het proberen is!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 18 augustus 2010 @ 23:13:

[...]

Kan wezen, als het dezelfde is als de onlangs gecastreerde kater van TO, dat ie gewoon nieuwe seksuele opties aan het proberen is!Geheel nieuwe bijwerking ontdekt
Die van mij slaapt op mijn hoofd, op mijn kussens, mijn schone was, de boeken in de boekenkast, de vensterbank, de linnenkast, de burostoel, in mijn werktas, op mijn buro(liefst toetsenbord) en laatst vond ik dr in de picknick mand...dus tja..
once upon a time called.....right now
Ik zou willen dat die van mij het tot het wcmatje beperkte, die heb ik namelijk niet nodig, de wasbak wel . . . . .
quote:Clytemnestra schreef op 18 augustus 2010 @ 23:43:

Die van mij slaapt op mijn hoofd, op mijn kussens, mijn schone was, de boeken in de boekenkast, de vensterbank, de linnenkast, de burostoel, in mijn werktas, op mijn buro(liefst toetsenbord) en laatst vond ik dr in de picknick mand...dus tja..De mijne gooit eerst alle boeken uit de boekenkast, das een stuk onhandiger
Hihi, Als wij niet uitkijken hier, kruipt onze panter IN de pot... Hij houdt van water... :P Dus hier moet de bril altyd omlaag haahha
http://www.youtube.com/watch?v=8KswnjMa-MQ

over de kraan een stukje opendraaien gesproken
quote:Firene schreef op 18 augustus 2010 @ 23:48:

[...]

De mijne gooit eerst alle boeken uit de boekenkast, das een stuk onhandiger ohja, die van mij ook handje van..gggrrrrr of zeuren bij de badkamer kraan of ie ff open kan
once upon a time called.....right now
Ha die van mij ligt wel op vreemdere plekken te slapen hoor. Sokkenla, wasbak, half op een traptree, onder de kast, achter de bank, echt overal.
Die van mij was als kitten al dol op wc's. Ze is er toen ook ingevallen en bijna verdronken. Ik krijg al weer kriebels als ik er aan denk.

Verder slaapt mijn poes ook overal. Wc, wasbak in de wc, van die grote boodschappentassen, doosjes, tijdschriften mand. Overal eigenlijk.

O zelfs in de wasmachine. Dat is echt eng.
Eén van onze katten ligt sinds enkele dagen graag in de badkuip: op een handdoek die ze van de rand heeft getrokken en uiteraard zonder water . Dus raar, welnee!
O en in de dvd kast. Dan kom ik thuis en dan liggen alle dvd's door de kamer en madam ligt prinsheerlijk te pitten
Heel normaal.

Jongste kat slaapt in de wasbak in de badkamer en de oudste in de douchebak.
Mijne slaapt op de wc,en poept en plast netjes in de wc........kwestie van opvoeden whahahaaha
Ik ben toch blij dat mijn hond gewoon op de bank slaapt.
Heel normaal gedrag. Die van ons slaapt op de wc mat, in de wasbak (en nee de kraan zachtjes aanzetten helpt niet, vindt hij juist heerlijk), op het douchematje, op onze kussens en dan lekker duwen totdat jij er naast ligt etc.
quote:daffyduck schreef op 19 augustus 2010 @ 06:10:

Mijne slaapt op de wc,en poept en plast netjes in de wc........kwestie van opvoeden whahahaahaTrekt hij ook door? Bah!
Die van mij komt aan rennen als ik de WC schoonmaak.

Hij is helemaal gek op de bleek geur en gaat dan spinnen met de WC kroelen
quote:Tinus1977 schreef op 19 augustus 2010 @ 08:46:

[...]

Trekt hij ook door? Bah!Nee dat helaas niet,maar na jaren in de wasbak van mijn keuken gepoept te hebben toch wel fijn,de wc....

nou ja wilde net zeggen, mijne drinkt uit de wc. (eigenlijk uit alles behalve de waterbak) raar beest die kat van mij.

je zou hem maar over het hoofd zien
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven