Kat slaapt op de wc?
woensdag 18 augustus 2010 om 23:13
woensdag 18 augustus 2010 om 23:43
woensdag 18 augustus 2010 om 23:48
quote:Clytemnestra schreef op 18 augustus 2010 @ 23:43:
Die van mij slaapt op mijn hoofd, op mijn kussens, mijn schone was, de boeken in de boekenkast, de vensterbank, de linnenkast, de burostoel, in mijn werktas, op mijn buro(liefst toetsenbord) en laatst vond ik dr in de picknick mand...dus tja..De mijne gooit eerst alle boeken uit de boekenkast, das een stuk onhandiger
Die van mij slaapt op mijn hoofd, op mijn kussens, mijn schone was, de boeken in de boekenkast, de vensterbank, de linnenkast, de burostoel, in mijn werktas, op mijn buro(liefst toetsenbord) en laatst vond ik dr in de picknick mand...dus tja..De mijne gooit eerst alle boeken uit de boekenkast, das een stuk onhandiger
woensdag 18 augustus 2010 om 23:58
donderdag 19 augustus 2010 om 00:09
donderdag 19 augustus 2010 om 00:39
Die van mij was als kitten al dol op wc's. Ze is er toen ook ingevallen en bijna verdronken. Ik krijg al weer kriebels als ik er aan denk.
Verder slaapt mijn poes ook overal. Wc, wasbak in de wc, van die grote boodschappentassen, doosjes, tijdschriften mand. Overal eigenlijk.
O zelfs in de wasmachine. Dat is echt eng.
Verder slaapt mijn poes ook overal. Wc, wasbak in de wc, van die grote boodschappentassen, doosjes, tijdschriften mand. Overal eigenlijk.
O zelfs in de wasmachine. Dat is echt eng.