F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
heb nog tig kozijnen en ramen, dus je hebt keuze!
Ja, die ramen en kozijnen heb ik hier ook nog wel, maar die mag ik van man dus niet doen

Lau, ik ga donderdag in ieder geval samen met man, oma komt hier oppassen. Jij/jullie gaan ook?

En begin september is de kleuterdag, dan zullen ze ongetwijfeld nog mensen nodig hebben. Is gewoon op school, maar wel op donderdag trouwens.

Ik twijfel nog een beetje, er wordt bij Daan op de bso om mensen gevraagd die kunnen helpen bij het opzetten van de oudercommissie. Lijkt me aan de ene kant wel heel leuk, maar kost ook wel weer veel tijd. Is over het algemeen natuurlijk wel weer 's avonds, dat scheelt weer.

Bakken, is gelukt, kreeg complimenten Je bent welkom morgen, Lau.

Pfff, vanavond weer op tijd naar bed. Wel wennen vandaag, met Tessel de hele dag thuis. Was wel gezellig zo, ze waren alleen erg druk toen we Daan opgehaald hadden.

En wel grappig, ze gingen bij Daan in de klas tekenen over de vakantie. Wij zijn natuurlijk niet weggeweest, maar hij heeft dus verteld en getekend over onze vakantie in Londen
Gutenmorgen!
Dat ziet er echt goor uit allemaal zeg.

Ik zet zelf wel een bakske.
Dat zijn cornflakes enzo. Een gezond ontbijt.

Maar dat heb jij niet nodig, want jij hebt je corrigerende string natuurlijk..

Bedacht me dat jij veel zieliger bent, en ook maar een topic moet openen, want jij hebt meer eitjes verloren. Gelukkig nog wel gezegend met 1 kind en geen man.
Ja en aflopende ww en en en en
Ja mooi kut allemaal...

Ben zoooo zat van de belastingdienst.. Wacht nog steeds op mijn ko-toeslag van 2008, die in mijn herinnering toch wel 2000 euri was. Al paar keer gebeld en ze zijn er nog steeds mee bezig... zucht.

Heb nu dus maar wijzigingen aangebracht in die van 2010, want ze willen wel graag dat ik de inkomstenbelasting wel a la minute betaal... :angry:

Toeslag van dit jaar viel me trouwens tegen, voor sil kregen we eerder wel heel wat terug, maar hij is nu de enige die opvang geniet. Dus mss moet dat dan ook maar stopgezet worden.

(lichtelijk in paniek, nu ik mijn bankrekening heb gezien na de vakantie... en geen inkomsten had die weken.. )

Tis hier weer stil; sil naar kdv en jes in trance voor de tv...

Ga nu maar eens wat doen!
ha ladies,

sorry voor de afwezigheid. Alweer dikke week geen vakantie meer maar gewoon druk

Wel lekker vakantie gehad trouwens, uiteindelijk toch nog wel aardig wat in t huis gedaan, er komt vooruitgang in. We probern voor mini haar eerste verjaardag nu haar kamer af te hebben. ben benieuwd of dat gaat lukken.

Afgelopen weekend heerlijk gezeild met mn moeder en broers, erg gezellig en leuk!!

Dok, jou adres in de Ak klopt toch? Dan probeer ik van de week de mini-monkey op de bus te doen. Je mag hem geowon hebben hoor.

Vis, wat is er met jou gebeurd? Al uitzicht op iets werkigs? of nog steeds driemaal niets? Evt omscholing of iets dergelijsk via cwi?

casey, klote zeg van de belastingdienst. dat schiet niet lekker op. Hebben we al opties voor een nieuwe meeting bij jou?

en je bent deze week nog vrij?

tieg, hoe gaat het met de laatste loodjes?

Kids moeten hier maandag weer beginen. Meis gaat naar de nieuwe school, ben benieuwd. Hoop dat ze een beetje snel kan wennen. Ik wl daar eigenlijk ook wel actie me ergens tegen aan gaan bemoeien. Zal eens kijken waar ze mensen voor vragen.

Zwemmen is hier trouwens pas vanaf 6. Maar we zitten nu te kijken of we Meis op dansles gaan doen (dat wil ze erg graag).

met mini en mannetje gaat t ook lekker. Mannetje kletst de oren van je kop, hele verhalen en slaapt tussen de middag niet meer. Is ook erg van de driftbuien trouwens. Vooral in winkels en op straat is het erg leuk om te gaan liggen huilen, fijn.

En mini kan nu heel de kamer door. Je legt er ergens neer, en een paar minuten later zit ze opeens ergens anders. Erg grappig maar wel even goed opletten met het kleine speelgoed van de anderen.
Hey Nitro!

Wat goed dat jullie toch nog wat gedaan hebben!

En meeting volgens mij heb ik die nooit ingevuld...

Mss maar snel een datum afspreken idd, dat de kids naar buiten kunnen (al weet je t in NL nooit..)

Ben nu lekker op dreef met mijn zakelijke boekhouding, ff klacht geschreven naar belastingdienst en ga zo denk ik weer eens verder uitpluizen wat ik weg kan gooien, naar goed doel kan doen en nog wat opbrengt..

Dok, ben jij bekend met Villa Zwerfhond? Heb jij die ooit eens een donatie gedaan?
Meld! Wat later vanmorgen, moest eerst koffiedrinken en cakejes eten met Lau en Lasse Was gezellig, weer even bijgekletst.

Vis, schiet niet op met solliciteren? Balen zeg, is er gewoon niks, of ben je het telkens net niet?

Nitro, fijn dat het wat opschiet in huis, moet er nog veel gebeuren? Hier nog een hoop kleine klusjes, die ook maar niet opschieten. Binnenkort maar eens een lijstje maken, kan opa ook aan de slag als hij zich verveeld

Cees, ik zat ook al te denken dat wij ook nog wat hadden met de kinderopvangtoeslag. In ieder geval die van vorig jaar, maar 2008 is wel heel veel langer terug. Wel balen. En Jesse heeft helemaal geen opvang meer?

Verder weinig bijzonders hier, kind zit nog steeds in m'n buik. Mag er ondertussen wel eens uitkomen eigenlijk...

Nu eerst maar eens lunchen, en daarna een dutje doen. Heb toch nergens zin in vandaag, en lijk me wel steeds moeier te voelen
Tieg het spijt me, ik denk dat ik eerder ga bevallen dan jij, heb ineens nesteldrang! :-)

De hele woonkamer ligt bezaaid met zakken en dozen. Ben zo'n type die niks kan weggooien want stel je voor dat je het eens nodig hebt.. Maar nu na 2 jaar moet ik toch eens gaan schiften..
Ze golfden op de zee van liefde

En leefden nog lang en gelukkig... Zucht.

Travis slaap je al?

Anders knip ik nog even.

Tieg hoe slaap je deze laatste weken? Ook omdat de barkeeper nu een vaste stek heeft...

Ach ja toen hij haar rug afdroogde, is de vonk overgesprongen.

Daan een nieuw stekkie las ik?

Nu de oogjes maar dicht, heb geen zin om zelf mijn warme melk on te doen.
Knip maar even.
meld!

Slapen gaat prima Cees, ik blijf alleen hartstikke moe. Maar misschien moet ik iets vroeger gaan slapen

Dus op zich, is de barman hier niet nodig

Nu even wat nuttigs doen, heb gisteren niet echt veel gedaan... Zeg maar gewoon niks...
Niks doen is toch heerlijk
Klopt, maar het vervelende is dat die mand met was niet vanzelf weer schoon is
Huh niet???
was in de machine gooien kost mss 5 minuten tijd?

daarna 2 uur niks doen.

was in droger max 5 minuten of was ophangen 10 minuten.

daarna 2 uur niks doen.

indien de was in de droger ging:

opvouwen en opbergen, ong 10 minuten.

indien de was aan de lijn: nog 2 uur niks doen.

indien de was aan de lijn binnen: morgen is er weer een dag.

om vervolgens weer niks te doen.

.wat een leven....
Ik heb geeneens was...
maar dat moed verzamelen om die was te gaan doen, dat is vermoeiend...

Net een klein rondje dorp gedaan, bij bieb, postkantoor, cadeauwinkeltje, supermarkt en broodkraam langs. Bijna 1,5 uur gewandeld, dus mag ik straks wel weer een dutje doen

Moet ik alleen wel op tijd wakker worden om Daan te gaan halen...
Tieg, blijft Daan over? Dat is wel lekker heb je wat meer rust, dan dat gevlieg tussen de middag.

Maar lekker nog even je rust pakken, toch! Straks heb je t weer druk zat.

Casey, nesteldrang, je bent toch niet zwanger.... (Of heb ik nu echt wat gemist!?)

Ukkies gaan volgende week voor t laatst naar kdv in oude woonplaats. Gisteren druk aan de fotoshop geweest voor traktaties, met hele leuke foto van mini, zal m straks wel in de Ak zetten.

Kunnen jullie ook eens wat foto's plaatsen? ben erg benieuwd hoe groot ze allemaal zijn!)
Neeee Nitro, ik vind 2 al genoeg! Petje af voor jou, Tieg en Dok. Jij hebt ze helemaal kort op elkaar!!

Ik moet echt wennen aan mijn nieuwe werkweken hoor.. Normaal alleen donderdag vrij, maar nu dus ook op woe.. Dus woe hele dag het idee dat t dond was en nu dus het gevoel dat ik weekend heb. Niet dus.. Nog druk dagje ook nog, dus moet zo maar plat.

Ik knip nu vast voor je T-vis *knip*

Morgen weer aan de zoep hè!

Trusten allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven