Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Oppaspoes.
jin haar potentiele vriendin had gevraagd om op de poest te passen. Dat deed Jin, maar poes moest dus opeens om de dag naar de dierenarts...

En nu dus niet meer!
Want ze vond een stoeptegel die ze op poes heeft laten vallen? Of de poes liep tegen een klauwhamer aan?
Omdat vriendin terug is, of is poes kassiewijle?
quote:Star schreef op 19 augustus 2010 @ 10:45:

Want ze vond een stoeptegel die ze op poes heeft laten vallen? Of de poes liep tegen een klauwhamer aan? ik vraag het nog netjes...
Dat weet ik niet, mag ze straks zelf vertellen. Heb haar veel plezier gewenst met bijlezen straks want ze was idd in de supermarkt...

Jinny!!! Dat doe je toch niet, ons hier in spanning laten zitten en dan doodleuk boodschappen gaan doen!
En nou wil ik foto's gaan maken, is de batterij leeg. Er zitten van die dagen tussen...
Goed. Ik ga ook maar eens wat doen. Naar de supermarkt.

tot zover ons bruisende leven.

Je zal toch moeten eten, dus wel noodzakelijk die boodschappen
sorry, ik had het als grapje gepost en was het weer vergeten haha. Schaam je Jinny!
Ja! Ons zo in spanning te laten! Nu heb je nog steeds niet verteld wat er met de poes gebeurt is, stoeptegel of klauwhamer?
Kreeg telefoontje van buurvrouw van vriendin dat zij het doet want ze is weer terug van vakantie!
Yeah! En wist ze toen al dat er een abonnement dierenarts bij komt
Kijk. dat is nou nog eens goed nieuws Jin!

Wow, dat gaat goed met die kleertjes op MP Bridge! Kost het je veel tijd? Verstuur je dingen of laat je het ophalen?

Zow Star, lekker dan, een kleine hersenchirurg! Ze worden veel te bijdehand, die kleuters (ik tegen Maatje vanochtend voor de tigste keer dus een klein beetje geirriteerd: "doe die duim eens uit je mond, dat ziet er toch niet uit...". Maatje, verontwaardigd: "Je ziet er zelf niet uit mama!").
Al nieuws ergens?
Nope.

En bedankt voor het compliment Maatje.

Ceetje wist laatst ook te vertellen dat mijn drinkies en mijn billen wiebelen als ik loop. Ik ben een groot deinend monster.

Sail is errug druk maar wel heerlijk even aan het water. Vanavond met Ceetje naar het vuurwerk, vindt ze vast prachtig.
Ja nieuws: mijn tas is binnen en hij is mooi!

Of zat je daar niet op te wachten?

Stressed is just desserts spelled backwards
Ow, het zal je gezegd worden Star.... Die plakzoen met "maar je bent wel de allerliefste mama van de heeeeeele wereld" zat er zeker ook niet in he?

Waar was je, qua Sail? Nog wat van die boot in de kade meegekregen (stond uurtje geleden op nu, hoorde ik van collega)? Leuk, vanavond vuurwerk met Ceetje!
Mal, jaaaaa!!
Geen boot in de kade gezien nee! We stonden op het IJplein.
Noord toch?

Herinnerde me vanochtend dat ik 5 jaar geleden 10 keer op en neer ben geweest met de pont, kon alles prima zien (en gratiesj )!
quote:Maleficent schreef op 19 augustus 2010 @ 15:05:

Jaaa, !!! Geen
Tien jaar geleden ging ik op matrozenjacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven