T-huis
woensdag 18 augustus 2010 om 17:07
Ik houd wel van Nemo, en die van jou is ook leuk
Net met Star en Ceetje naar Naturalis geweest. Was leuk, ondanks mijn stuiterende monster van 5 Die heeft trouwens geen ijsje meer gehad, Star Strenge moeder
Nu weer thuis. Chica en ik zitten in vriendenboekjes te schrijven. Dat is weer helemaal hot dit schooljaar
Net met Star en Ceetje naar Naturalis geweest. Was leuk, ondanks mijn stuiterende monster van 5 Die heeft trouwens geen ijsje meer gehad, Star Strenge moeder
Nu weer thuis. Chica en ik zitten in vriendenboekjes te schrijven. Dat is weer helemaal hot dit schooljaar
woensdag 18 augustus 2010 om 21:18
donderdag 19 augustus 2010 om 11:25
Lief, kleine Miier die gaat staan! En lekker, al die tijd die je met hem door kunt brengen, één op één, als Chica op school zit. Jammer dat je nu weer moet werken...
Was Naturalis leuk?
Travis, jij treft het ook altijd zo lekker met buren, he? Zoek jij daar je huisjes op uit?
Ben nog even in Putje geweest en ben zo weg!
donderdag 19 augustus 2010 om 17:09
donderdag 19 augustus 2010 om 17:15
Dat had ik willen zien!!!
Had je ook een lege fles in je hand, om het plaatje compleet te maken?
Nee, nog thuis, want weer lappenmand hier, ongelooflijk. Maar morgen gaan we écht! (Maar dat zeiden we gisteren en eergisteren en de dag daarvoor ook. Ik leg het niet eens meer uit, komt er op neer dat we allemaal ziek zijn of zijn geweest.)