Het gesticht

15-08-2010 15:01 841 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ook niet tegen verandering?

Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs

Wie is helemaal van slag?

Kom in het gesticht!

De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.

Regel van het gesticht:

Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.

Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.

Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.

Wij danken u voor het begrip
Na de kerstliedjes zijn nu de meezing-liedjes aan de beurt!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:mylenevalerie schreef op 19 augustus 2010 @ 15:59:

[...]

Ja ik was mijn medicijnen nog vergeten in het gesticht en Shahla weigerde het uit het raam te gooien . Maar fijn dat ik weer thuis ben.Nee, je begreep me niet. Ik wilde je zeggen dat ik nog een voorraad in de schuur had maar je vatte mijn wegwerpgebaar en andere gebaren verkeerd op. Je kunt nu een dosis komen halen, ik vul het dagelijks aan of je komt een ander keertje. Als ze in het gesticht niks meer willen geven. Die hanteren een limit. Belachelijk toch?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 19 augustus 2010 @ 17:06:

[...]

Nee, je begreep me niet. Ik wilde je zeggen dat ik nog een voorraad in de schuur had maar je vatte mijn wegwerpgebaar en andere gebaren verkeerd op. Je kunt nu een dosis komen halen, ik vul het dagelijks aan of je komt een ander keertje. Als ze in het gesticht niks meer willen geven. Die hanteren een limit. Belachelijk toch?

Limiet?

Ja duh... dat kàn toch zomaar niet... tsssss
Goed dat je er weer bent in het gesticht Djaza, want ik zag je allemaal gewaagde dingen neerzetten op de totaal verkeerde plek . Hier kun je jezelf weer tot jezelf komen door alle pillen op alfabet te leggen.
Nou, in het gesticht vinden ze dat een 'must'. Ik verdenk ze ervan dat ze anders voor zichzelf te weinig pillen overhouden. Dus niks het belang van de patiënten waar ze de mond van vol hebben maar ondertussen..zitten ze in zichzelf gewoon te tellen hoeveel ze na elke uitdeling zelf nog hebben.

Het is toch raar dat je de ene dag 5 pillen krijgt en de dag erop een halve? (Als de stichtelijke dames langs komen, hoor je wel eens het een en ander hè.)

Vandaar dat ik mijn eigen voorraden aan ben gaan leggen, vond het zielig voor de mensen in het gesticht.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ja phoe Iris, heb wel even een flinke dosis nodig denk ik...

En toch blijf ik het een prachtig en mooi fenomeen vinden, dit forum. Je verdiept je in zaken die je anders misschien nooit aan de orde zou hebben (en da's mar goe ok!).

En for the record: ik doe uitsluitend en alleen aan vanille-sex...
quote:shahla schreef op 19 augustus 2010 @ 18:09:

Nou, in het gesticht vinden ze dat een 'must'. Ik verdenk ze ervan dat ze anders voor zichzelf te weinig pillen overhouden. Dus niks het belang van de patiënten waar ze de mond van vol hebben maar ondertussen..zitten ze in zichzelf gewoon te tellen hoeveel ze na elke uitdeling zelf nog hebben.

Het is toch raar dat je de ene dag 5 pillen krijgt en de dag erop een halve? (Als de stichtelijke dames langs komen, hoor je wel eens het een en ander hè.)

Vandaar dat ik mijn eigen voorraden aan ben gaan leggen, vond het zielig voor de mensen in het gesticht.

Euj, dat is slim!

Ha-hans? Waar bèn je??
Ik heb verse pruimentaart met vanille-room en pistachenootjes ( pruimen uit tuin van de buurtjes), iemand?

Vanille seks heb ik niet...
quote:dangeensuus schreef op 19 augustus 2010 @ 18:22:

...Vanille seks heb ik niet...Chocolade dan? (mokka mag overigens ook)
quote:Djaza schreef op 19 augustus 2010 @ 18:21:

En for the record: ik doe uitsluitend en alleen aan vanille-sex...Ik niet hoor, ik doe uitsluitend aan urenlanga Tantrasex met de instructievideo van Sting aan.
Ja heerlijk Suus, met een toefje mayo, hmmmm.
Sting???

Doet die aan sex?

(dondert snoeihard van haar stoel)
...of bedoel je String aan...?
Nee ik bedoel echt geitenwollesokken Sting. Die heeft aai-sex zo ongeveer uitgevonden, google maar.
Ah, dus toch onze geitenwollesok himself...

Ik zal me d'r 'ns in verdiepen (wellicht leuke verrassing voor Red, de overstap van vanille- naar aai-sex...).
quote:Djaza schreef op 19 augustus 2010 @ 18:31:

Chocolade dan? (mokka mag overigens ook)Nou... geef mij maar pistacheseks of kokosseks. Ik weet niet hoe dat is... Wat ik alleen maar durfde te denken, wordt door de ander gewoon gezegd.
World of Warcraft: Legion
quote:Djaza schreef op 19 augustus 2010 @ 18:21:

Ha-hans? Waar bèn je??

< Rent zo hard als hij kan naar Djaza. >

Ja?

< Hijgt als een hond. >
Haha, Hans leef je uit, hier zijn we allemaal gek toch?
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2010 @ 18:05:

Goed dat je er weer bent in het gesticht Djaza, want ik zag je allemaal gewaagde dingen neerzetten op de totaal verkeerde plek . Hier kun je jezelf weer tot jezelf komen door alle pillen op alfabet te leggen.Ja maar........ Ja maar....... die heb ik net op kleurvolgorde gelegd......
Dr. Hans, ik wil graag m'n voorraadje wat uitbreiden. Ik wil gele, groene èn blauw pilletjes (en ja, liefst met vanille-smaak).

Enne Hans, laat je niet gek maken hier door dat wijvengeklets...
Ja, zo gek als een deur. Maar ik heb nog nooit een gekke deur gezien. De meesten blijven gewoon netjes in het kozijn.

Nee hoor... ik zal zorgen voor een nieuwe voorraad smarties. Als de voorraad aangevuld is, d.w.z. iedereen tevreden, dan peer ik hem weer. Na een paar uur kijk ik of jullie nog braaf zijn gebleven.
(Djaza: jouw Ava is echt geweldig miss kitty!)
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 18:47:

[...]

Ja maar........ Ja maar....... die heb ik net op kleurvolgorde gelegd...... [afbeelding]Kijk, dàt is praktisch!
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 18:48:

(Djaza: jouw Ava is echt geweldig miss kitty!)Dank dank, had eerst een zeer verantwoorde boedha, maar die kleedde niet zo heul slank af. Kitty past volgens mij meer bij mijn karakter... Plus het is natuurlijk een hilarisch karakter!
quote:Djaza schreef op 19 augustus 2010 @ 18:49:

[...]

Dank dank, had eerst een zeer verantwoorde boedha, maar die kleedde niet zo heul slank af. Kitty past volgens mij meer bij mijn karakter... Plus het is natuurlijk een hilarisch karakter!

Haha ja echt wel! heb echt alle afleveringen gezien! geweldige serie!

Misschien een goede activiteit voor morgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven