Het gesticht
zondag 15 augustus 2010 om 15:01
Wie kan ook niet tegen verandering?
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
zondag 15 augustus 2010 om 15:14
Ik ben al gek van nature, dus het maakt niet zo gek veel uit... maar... ik vind het wel een beetje dom van mezelf dat ik mijn ava heb verwijderd toen ik in de zal-ik-wel-of-zal-ik-niet-van-nick-veranderen-periode zat. Leek me handig, voor het geval ik dat zou vergeten... uhhh, ja, op zich, maar nu heb ik dus een nieuwe avatar nodig omdat ik eigenlijk niet zo nodig van nick hoef te wisselen. Heel handig...
zondag 15 augustus 2010 om 15:29