stom

19-08-2010 16:57 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb er punt achter gezet
Ik denk dat je niet gelukkig wordt met deze jongen.
Het is handig als je je verhaal wat leesbaarder maakt door alinea's en witregels te gebruiken, zinnen te beginnen met een hoofdletter, en op de juiste plekken komma's en punten in te voegen.

Het is nu een grote brij die niet uitnodigt tot lezen, en dat zal het aantal reacties beperken.
Goh.... hoe noem je zo'n man ook alweer....

EEN KIND!

Wegwezen meid!
Ik denk ook dat je niet gelukkig wordt met deze jongen.

Ook denk ik dat je het belang van interpunctie onderschat.
Ik weet dat het niet aardig is om te zeggen, maar meid; je verhaal is haast geen doorkomen aan. Ik ben tot 2/3 van je verhaal gekomen en ik hoop dat je eindigt met de vraag; " moet ik bij hem blijven? " , want dan is mijn antwoord : " geef die gozer een holpieper " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Idd even leesbaarder maken, want hier waag ik me zo niet aan...
Sakira? Wil je echt je leven delen met zo'n man? Hij gaat echt niet veranderen hoor. En vooral niet met de pil stoppen...
Sakira, het is zonder te willen zeuren wel een heel groot en lastig te lezen stuk tekst (geen alinea's, hoofdletters en interpunctie) zeker op een scherm.

Hij blijft dus liegen, jij kan niet begrijpen waarom, misschien is het wel een rasechte leugenaar, of misschien heeft hij ontdekt dat hij er toch mee wegkomt die leugens. Het klinkt iig niet als een leuke jongen.
Toen ik driekwart had gelezen vond ik dat ik al wel kon oordelen dat dit geen gelukkige relatie is.

Serieus, denk aan jezelf kind, laat die knakker jouw leven niet beheersen!
Tjee ik kon het bijna niet lezen. Je moet proberen je woorden af te maken. Maar ik snap de strekking natuurlijk wel.

Dit gaat niet meer gebeuren. Zet die jongen uit je hoofd, hij liegt alleen maar.
quote:Guinevieve schreef op 19 augustus 2010 @ 17:03:

Ook denk ik dat je het belang van interpunctie onderschat.(Dat is nu eens een geval van droge humor!! :-) erg grappig!)
Tjee ..vond de titel beter te begrijpen..
quote:luna30v schreef op 19 augustus 2010 @ 17:11:

Tjee ..vond de titel beter te begrijpen..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pfff, ik haak na regel 3 al af
Denk dat je beter verdiend dan in de zeik te worden genomen.
Sorry, niet leesbaar. Zei van zeggen schrijf je niet met een lange ij. Trug is terug, het is niet dee, maar deed, enz.

Verder een gebrek aan witregels, alinea's.
Ik ben gedeeltelijk door het hele verhaal geworsteld, maar na de eerste regels was het al wel duidelijk.

Zoek een andere vriend. Deze is het beslist niet, dit is een kleuter.
Ik zou best een onderbouwde reactie willen geven, maar ik snap serieus driekwart van het verhaal niet...

Begrijp ik goed dat:

1:hij meermalen met verschillende dames online of in het echte leven contact heeft gehad.

2: jij zijn uitleg daarover niet gelooft en het afdoet als smoesjes.

3: jou schoonfamilie min of meer toegeeft dat hij liever bij een ander is.

4: je vraag is wat je hier mee aanmoet?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik zal het even samenvatten:

TO woonde samen met een jongen die via internet achter haar rug om contact had met zijn ex en via zijn werk ook een leuk meisje kende. Als TO daarover wilde praten ontkende hij en kwam met smoesjes. Hij droeg ineens geen 'relatieassesoires' meer (foto, armband), maar had daarvoor een smoes. Net als voor krassen op zijn rug. Hij hield TO voor dat hij zo geheimzinnig achter de pc deed omdat hij in het geheim een huwelijksaanzoek voorbereidde. Blijkbaar zijn er wat alarmbellen gemist, want op een dag besloot meneer dat hij de relatie niet meer zag zitten en trok hij bij dat meisje van zijn werk in.

TO vraagt zich af waarom haar ex niet toegeeft dat hij loog en haar nog steeds het gevoel geeft dat zij het zelf fout ziet.

@ Sakira: je ex neemt je niet serieus. Hij bedonderde je toen jullie samen waren en bedondert je nog steeds. Hij is niet van plan dat toe te geven, want dat past niet bij het beeld dat zijn vriendin en zijn vrienden hebben van jullie relatie. Ook als hij nooit toegeeft dat hij loog, kan jij verder met je leven. Zo'n jongen wil je niet. Leer ervan en zorg dat je nooit meer in zo'n situatie komt.
Sakira, misschien heb je dyslexie of ben je de nederlandse taal niet zo machtig. Het verhaal is inderdaad wat moeilijk te volgen maar ik denk wel te kunnen concluderen dat deze jongen jou niet waard is.

Weg met die man.
quote:yette schreef op 19 augustus 2010 @ 17:27:

Ik zal het even samenvatten:

TO woonde samen met een jongen die via internet achter haar rug om contact had met zijn ex en via zijn werk ook een leuk meisje kende. Als TO daarover wilde praten ontkende hij en kwam met smoesjes. Hij droeg ineens geen 'relatieassesoires' meer (foto, armband), maar had daarvoor een smoes. Net als voor krassen op zijn rug. Hij hield TO voor dat hij zo geheimzinnig achter de pc deed omdat hij in het geheim een huwelijksaanzoek voorbereidde. Blijkbaar zijn er wat alarmbellen gemist, want op een dag besloot meneer dat hij de relatie niet meer zag zitten en trok hij bij dat meisje van zijn werk in.

TO vraagt zich af waarom haar ex niet toegeeft dat hij loog en haar nog steeds het gevoel geeft dat zij het zelf fout ziet.

@ Sakira: je ex neemt je niet serieus. Hij bedonderde je toen jullie samen waren en bedondert je nog steeds. Hij is niet van plan dat toe te geven, want dat past niet bij het beeld dat zijn vriendin en zijn vrienden hebben van jullie relatie. Ook als hij nooit toegeeft dat hij loog, kan jij verder met je leven. Zo'n jongen wil je niet. Leer ervan en zorg dat je nooit meer in zo'n situatie komt.Serieus? Dat heb ik er niet uit kunnen halen... Als dat zo is: run Sakira, run!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wees blij dat je van hem af bent. Die vriendin waar hij nu bij is, zal het zelfde overkomen. Verbrand de spullen die nog over zijn, en maak geen woorden, sms'jes of emails vuil aan hem. Het enige wat hij waard is, is de vuilnisbak.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Je laat gruwelijk over je heen lopen en je voor de gek houden. Ik vrees daarom dat je volgende vriendje weer een leugenachtige klootzak gaat zijn. Misschien moet je eerst maar eens aan jezelf gaan werken...
Sakira, ik denk dat het voor jezelf eigenlijk ook wel duidelijk is. Deze jongen vind het niet nodig eerlijk tegen jou te zijn. Hij dekt zichzelf in met leugens. Doet dingen achter jou rug en weet dat deze eigenlijk niet kunnen (anders had hij er niet over hoeven liegen toch?)

Sakira, als jij niet van jezelf houdt, kan iemand anders het ook niet doen. En als jij van jezelf houdt, dan laat jij deze jongen niet meer in je leven en ga jij lekker ervoor zorgen dat je alleen gelukkgi wordt.

Succes!

En trek je niet teveel aan van de kritiek op je schrijven. Ze/we bedoelen het niet gemeen. Ik weet dat Nederlands een heel lastige taal is om te leren en vind het daarom extra knap van je dat je het in een vreemde taal probeert te verwoorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven