jong en er klaar voor

19-08-2010 22:19 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allen,

zijn er meer mensen die jonger dan 25, 26 zijn en klaar voor kinderen? ik heb namelijk het idee dat er eigenlijk heel veel vrouwen zijn die al 30 zijn voor ze aan kinderen willen beginnen.

ik ben benieuwd of er ook een contratendens is.

wie o wie?
Ik ben er ook klaar voor (26) en partner ook. Alleen de rest van m'n leven nog niet
Meid, ik was al 33.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja hoor hiero.

25 toen de 1e kwam, net 27 (10 dagen) toen de 2e kwam.
Weet niet hoe 'afwijkend' we zijn, maar ik ben 25 en vriend is 24 en 3 november uitgerekend.
Ik was geheel tegen de verwachting in 23
Yep! Helemaal. Alleen nog studie afmaken...(25 en 28)
This is not kosher!
Yepz, Ik ben er ook klaar voor 24! Alleen me man 25 die wil nog een jaar of 3 wachten!! Jammer genoeg!!!

Ik wilde altijd al jong moeder worden, Maar moet nog even geduld hebben!
Ik ben er klaar voor hoor. Alleen man nog niet, en de rest van ons leven ook niet dus we wachten gewoon nog even.
Ik ben 24, wel afgestudeerd en een baan, maar zwanger van ons eerste kindje, over vijf weken uitgerekend. Mijn man is 29.
Al dertig?! Jeetje, als dertig al oud is.....
Hmmm 20 bij nr 1 toen nummer 2 kwam was ik 22 hierna kwam nummer 3 en was ik 23 en als toetje kreeg ik op mijn 27e nummer 4....

Mijn oudste is nu 11 en we kunnen geweldig lachen samen
hier iemand van 26, vriend 29 en over 9 weken uitgerekend van de eerste.

Wanneer je aan kinderen wilt gaan beginnen ligt aan jezelf en alle dingen die moeten kloppen. 30 is nog lang niet oud.
Wanneer ben je ergens klaar voor ????

Zelf moeder geworden toen ik 21 was en voor de 2de x toen ik 24 was.....ik dacht er toen helemaal "klaar" voor te zijn....

Nu ben ik 30 en nog altijd super blij met m'n kids ( en ook wel trots dat ik jong moeder ben geworden ), maar een antwoord op zo'n vraag krijg je denk ik toch pas achteraf.....

Ben inmiddels gescheiden van hun vader, wat ik natuurlijk toen der tijd nooooooit had voorzien....dus of ik er ook echt "klaar" voor was ????
21 En bezig voor de eerste.
Ik was 24 met de wens, 25 toen ik zwanger raakte en 26 toen baby 1 werd geboren.

Met 27 was ik zwanger van nr 2 en die wordt in december (ben nu 28) geboren.

Veel mensen vinden dat al vroeg.
21 en 36 weken zwanger van de 1e :-) ...
quote:Justine4 schreef op 19 augustus 2010 @ 22:46:

Ben inmiddels gescheiden van hun vader, wat ik natuurlijk toen der tijd nooooooit had voorzien....dus of ik er ook echt "klaar" voor was ????

Ja jeetje, dat weet je toch nooit?

Ik ben al vanaf mijn 16e samen met mijn man, 2 kinderen ook hele jong gekregen (18 en 20, eerste was niet gepland) en we zijn nog steeds getrouwd én gelukkig!

Je kan nou eenmaal niet in de toekomst kijken. Ik ben nu inmiddels 31 en mijn kinderen 13 en 11. Heerlijk vind ik het, grote kinderen en zelf ook nog jong.
ik was 28 en vriend 30 toen onze eerste werd geboren...redelijk gemiddeld geloof ik zo...en nee, of je nu 18 of 45 bent als je een eerste kind krijgt...helemaal klaar ben je er nooit voor...
Ik vind dit een erg leuk topic!

(mag ook wel eens gezegd worden toch?)
This is not kosher!
Ik had liever ook een kind gekregen toen ik 21 was. Maar soms heb je niks te willen in het leven. Nu eerst m'n studie afmaken en dan gaan we er voor!
Ik was 25 ik stopte met de pil en 28 toen de 1e geboren werd
is 30 oud dan? dat is toch redelijk gemiddeld/jong

Ik denk dat het er ook net aan ligt hoe je je leven wil inrichten, tegen de tijd de je afgestudeerd bent, samenwoont en zeker bent van een baan die bij je past ben je toch vaak wel minimimaal 28, denk ik.
Ik was 22 toen ik de 1e kreeg en 24 toen de 2e kwam. Ik vind het fijn dat ik jong moeder ben geworden en zou het zo weer hebben gedaan.
Ik ben 27 en ben er eigenlijk al jaren klaar voor maar mijn vriend niet 26, en onze relatie al helemaal niet (drie maanden met een jaartje aanloop) Dus eerst nog wat jaren samen lol hebben. (en vriend even afstuderen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven