Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben lekker bezig alleen. Ik wil alleen zeggen dat bij Mijn Profiel de avator wel al veranderd is, maar ik zie het hier niet. Bah....
Zet plaatje anders even op de groep? Ik heb de laatste keer plaatje plakken hier ook zitten pielen, weet niet meer hoe het nou uiteindelijk gelukt is....
halloooowwww!
Hallooow! :-)

Bridges wat heerlijk voor hen!! Leuk voor jou ook, nu kun je heerlijk baby-beppen.

We zijn net thuis, deel 1 is geweest. Het was met een orthopedagoog die spelletjes ging doen op video en een uitgebreide anamnese. Tot nu toe is er duidelijk een achterstand. Volg. week met logopedist en evt. nog de visie van de fysio.

Nu even relaxen..CG slaapt al als een blok.
He, nou dat hebben jullie in elk geval gehad Compu. Was de uitslag zoals je verwacht had? En hoe vond CB het, wilde ze zich een beetje van haar beste kant laten zien of vond ze het maar vreemd allemaal?

Lekker relaxen; heb je verdiend!

Ja Bridges, wat een heerlijk begin van de dag zo met al dat goede nieuws! Leuk leuk!
Het ging prima Hel. Ze was in topvorm. Een heleboel testen en gedrag wijzen richting een achterstand van een half jaar. Volgende week de logopedist en dan kunnen ze pas oordelen officieel. We hadden het verwacht, je merkt het als je vergelijkt met andere kindjes.

Is dat nautische weekend van vriend geweest,Hel? Nu voorlopig geen uithuizige acties?
Bridges, wat een geweldig nieuws!!!! Super! En prachtige foto!

Compu, wat heeft CG het goed gedaan zeg. Dat is een opluchting denk ik, dat je het hebt gehad en ze het goed deed.. Bij kindjeopkomst.nl kun je het vinden trouwens (column).

Amalia, wat leuk zo sint maarten lopen. Ben heel benieuwd naar een foto! Ehm, wat voor pooltje?

Mamax, wat leuk dat het zo´n succes was de verjaardag van Max. Wel heel erg veel mensen zeg. Leuk al die cadeaus. De gevers al kunnen achterhalen?

Bambino, wat een succes zeg, die kleurplatenactie. Dat is fijn. Ik heb de kleurplaat nog twee keer uitgeprint en naar een vriendin van vroeger gestuurd met twee kindjes.

Even iets anders, kent iemand een leuke site (of gegevens) van een vormgever van geboortekaartjes? Liefst iemand die ook de verzending kan doen naar een aangeleverd adressenbestand of stickers. De doos die wij hadden heb ik afgezegd. Als je niet reageert houdt het voor mij op...
Enka
Ja, is idd een succes, wel grappig. ah zullen ze leuk vinden, die kleurplaat.

Krijg vele positieve reacties, dat het een hele originele kleurplaat is.

Enka, applaus voor jou
voor Enka dan!

Juud, sterkte met de drukke week deze week!
Saai hoor, niemand hier.

Grote vent wordt nachtwerk denk ik en kleine vent slaapt, maar is ziekjes. Droge hoest, enorm verkouden en erg aan het piepen. Met een paracetamolletje in het holletje (ja, sint komt he) en een ui en luuf zijn we hopelijk gewapend. Houd hem wel goed in de gaten of de pseudo kroep niet terugkomt. Warm gedouched en wat gestoomd, hopelijk helpt het.
Goedemorgen

Thomas goed geslapen Jin?
www.poobies.com
Morgen dames
Oh Bridge! Wat een geweldig nieuws! Was de eerste ivf poging toch???

Nou echt super nieuws!

Hel, nou je het zegt: vrijdag moeten we naar Sjors dus dan kan hij mooi even zeggen wat hij er van vindt! Ondertussen ben ik dus nu 4 wassen aan het wegdraaien... Lekker klusje zo op deze regenachtige dinsdag.

Jin, Thomasje goed geslapen en al wat beter vandaag?
Star, poobies ontwerpt toch niet? Meer dat je standaard je eigen ontwerp kunt maken toch?

Typisch zo´n dag dat ventje beter naar oma kan en ik in mijn eigen humeur en moeheid kan gaarkoken. Beeeeeeeeeeeeeeeeh. Thomas redelijk geslapen, wel gehoest als een zeehond en paar keer aai over de bol gegeven. Man kwam laat thuis, dus ik werd wakker, kind half uur vertroeteld vannacht, man uitslapen, kind wakker om half zeven en man gaat zo weer werken. En ik ben echt doodop. Beeeeeeeeeeeeeeeeh. Maar helaas, geen oma in de buurt.
Hmmm weet ik eigenlijk niet van Poobies. Ken alleen aantal mensen die daar hun kaartje vandaan hebben, maar hoe of wat weet ik niet. Ik dacht idd dat je gewoon een kaart van hun kan kiezen.

Misschien Whopper?
www.geboortekaartontwerp.nl
www.kapiteinkunst.nl

ik blijf promoten;)
www.geboortepost.nl

Bij Poobies kan je wel zelf maken met foto bijvoorbeeld.
www.onsgeboortekaartje.nl
www.designergeboortekaartjes.nl
En oppas Jin voor een paar uurtjes?
He Jin, das balen.. En is die vent van je nu ook al weer weg dan? Die werkt ook niet weinig he? Hopelijk gaat Thomas straks nog even dutten, kan jij ook even liggen....
Star, ik heb whopper geprobeerd, maar zij doet geen verzending helaas. Maar ik houd het nog wel in het hoofd. Oppas zit op school helaas. Ik zal die andere straks eens bekijken. Merci.

Suze, vent is morgen vrij, maar dan kont een collega uit ander land de hele dag, dus heb ik ook niet veel aan hem en daarna is er een beurs van zijn ehm... hobby en dan heeft hij een ventjedag ozo! Hoe gaat het met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven