Ik heb een bruiloftsfeest, nu heb ik een mooi jurkje, maar dat vereist wel blote benen. Kan dat eigenlijk wel? (er zijn toch altijd van die etiquetteregeltjes voor bruiloften?)
Een panty eronder staat voor geen meter trouwens...
Officieel is het idd not done, ik vind zelf dat als je je benen erg mooi hebt verzorgd (goede ingesmeerd, onthaard én egaal bruin) dat het wel kan. Ligt ook een beetje aan hoe formeel de bruiloft is.
Of anders huidkleurige zeer dunne nylons? 8 denier Dit ingeval van de zeer formele bruiloft. Maar dat vestigt de aandacht dan weer op de eventuele blote armen.
Ik had laatst op een bruiloft een zomerpanty aan. Inderdaad 8 denier en zonder naad. Leek net of ik blote benen had maar toch iets mooier. Het was ook niet zo warm, vandaar.
Bloete benen kan best mits inderdaad mooi verzorgd, onthaard en verzorgde teennagels (mits open schoen).
quote:El_lebel schreef op 20 augustus 2010 @ 09:22:
Officieel is het idd not done, ik vind zelf dat als je je benen erg mooi hebt verzorgd (goede ingesmeerd, onthaard én egaal bruin) dat het wel kan. Ligt ook een beetje aan hoe formeel de bruiloft is.Eens.
Toen ik zelf de bruid was heb ik ook geen panty's gedragen. Het was midden in de winter, ik had hele bruine benen en het is bijna niemand opgevallen.
Ik vind het wel belangrijk dat je benen glad geschoren zijn, bruin zijn en een laagje creme hebben!
Anoniem_111176
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:09
Ligt ook helemaal aan het bruidspaar. Hoe hebben zij de dag voor ogen, hoe deftig is het allemaal? Als ze trouwen in een kasteel en een 10-gangendiner geven kan het m.i. niet. Gaat het er wat gemoedelijker aan toe, dan zou ik het zeker doen!
Ik was in juli op een warme bruiloft en had onder mijn zomerjurkje een dunne huidkleurige panty aan.
Doordat het zo dun is maakt hij net je outfit af.
Als ik keek naar de meiden die dit niet hadden dan was ik blij dat ik het wel had gedaan het stond wel netter.
De bruid heeft natuurlijk zelf ook een panty aan
Bij het feest heb ik hem weer uitgedaan
Anoniem_110678
zaterdag 21 augustus 2010 om 12:32
Ik vind het prima kunnen met mooie verzorgde benen. Met panty is het idd net ietsje netter, maar niet perse nodig. Als je een wat minder mooie huid hebt zou ik het wel doen.
Ik had als bruid echt geen panty aan hoor, en jurk tot de knie. En volgens mij hadden alle dames bij ons blote benen. Afhankelijk van de bruiloft (en weer) kan het dus best
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.