Zo, even onder elkaar
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:31
quote:JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:29:
Wat denk jij Tchina? Zijn dit huisvrouwtjes waarvan de kleintjes nog even tv mogen kijken en vaders laat op de zaak blijft?
En nog even lekker dollen op Viva voordat hij thuis komt voor de wekelijkse vrijdagwip.Nou Festen uhhh Johanna, zullen we over jou een boekje open gooien?
Wat denk jij Tchina? Zijn dit huisvrouwtjes waarvan de kleintjes nog even tv mogen kijken en vaders laat op de zaak blijft?
En nog even lekker dollen op Viva voordat hij thuis komt voor de wekelijkse vrijdagwip.Nou Festen uhhh Johanna, zullen we over jou een boekje open gooien?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:32
Tchina, 27 seconden geleden
quote:
Jaschenca schreef op 20 augustus 2010 @ 20:24:
[...]
Met veel citroen zo te zien!
[afbeelding]
Ja, en jij bent een ongelolijke trut die vanachter een pc een hoop lef hebt.
Mijn naam heeft niets met China te maken, maar ja je ziet een paar letters staan en trekt heel stompzinnige een conclusie. Staat nog een T voor 'schat' en de ch spreek je uit met een harde 'g'.
Heeft iemand deze al getoverstafd?
quote:
Jaschenca schreef op 20 augustus 2010 @ 20:24:
[...]
Met veel citroen zo te zien!
[afbeelding]
Ja, en jij bent een ongelolijke trut die vanachter een pc een hoop lef hebt.
Mijn naam heeft niets met China te maken, maar ja je ziet een paar letters staan en trekt heel stompzinnige een conclusie. Staat nog een T voor 'schat' en de ch spreek je uit met een harde 'g'.
Heeft iemand deze al getoverstafd?
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:32
quote:JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:29:
En nog even lekker dollen op Viva voordat hij thuis komt voor de wekelijkse vrijdagwip.
Wat een milde mening hebt jij, Johanna.
In mijn ogen zijn het een stel gefrustreerde puistenkoppen die even lekker een topic van een nieuweling komen verzieken en van plezier met een natte broek achter nun foontje en laptopje zitten.
En nog even lekker dollen op Viva voordat hij thuis komt voor de wekelijkse vrijdagwip.
Wat een milde mening hebt jij, Johanna.
In mijn ogen zijn het een stel gefrustreerde puistenkoppen die even lekker een topic van een nieuweling komen verzieken en van plezier met een natte broek achter nun foontje en laptopje zitten.
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:34
Tchina, 18 seconden geleden
quote:
JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:29:
Wat een milde mening hebt jij, Johanne.
quote:
JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:29:
Wat een milde mening hebt jij, Johanne.
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:35
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:35