Zo, even onder elkaar

20-08-2010 16:15 618 berichten
Alle reacties Link kopieren
ONGESTOORD PRATEN OVER VAN ALLES. HET KAN NIET OP IEDER FORUM.
Ik was niet los aan het gaan johanna.

Ik was gezellig aan het kletsen.

Totdat jij nu kwam bitchen.

Dus....
MV ik zit in een loyaliteitsconflict.... doe ze de groeten!
Tchina, 33 seconden geleden

quote:

Whiskers schreef op 20 augustus 2010 @ 20:31:

Wat nu als de Angel dit topic sluit?

Waar moeten we dan naartoe?

Dan ga je toch gewoon wachten tot er weer iemand een nieuw topic opent om je onnozele geneuzel met je forumvriendinnen voort te zetten. Je moet toch wat met je loze leven.

Jij weet niks over mijn leven.
Hoe ziet Tchina nou dat ik een natte broek heb? Ik moest lachen en mijn Tena zat scheef, gebeurt anders nooit hoor!
quote:VivaAngel6 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:34:

MV, jouw gedachtengang is onjuist.

En als jullie gaan schelden gaat dit topic inderdaad op slot.Misschien had je 15 pagina's eerder moeten ingrijpen toen er zo gezellig 'ouwe chagerijn' en 'zuurpruim' geroepen werd. Er werd een topic geopend met een hele normale intentie, maar het wordt onmiddellijk volgeplempt met non-berichten, waardoor er totaal geen gesprek mogelijk meer is.
quote:Tchina schreef op 20 augustus 2010 @ 20:30:

[...]

Ja, en jij bent een ongelolijke trut die vanachter een pc een hoop lef hebt.

Mijn naam heeft niets met China te maken, maar ja je ziet een paar letters staan en trekt heel stompzinnige een conclusie. Staat nog een T voor 'schat' en de ch spreek je uit met een harde 'g'.
Ga je anders een beetje optutten voor die kerel joh. Komt hij thuis, zit je WEER in een slobberige grijze natte joggingbroek achter die laptop. Smeer wat op die rode vlekjes en toupeer je haar of zo. Schenk een borrel in en geniet van de vrijdagavond wip!

daaaag
Laten we hier nou heel zen en mindful boven gaan staan. Het is maar een klein stapje trouwens.
Illumi, 33 seconden geleden

Hoe ziet Tchina nou dat ik een natte broek heb? Ik moest lachen en mijn Tena zat scheef, gebeurt anders nooit hoor!

Tranen van het lachen!

quote:vliegvogeltje schreef op 20 augustus 2010 @ 20:36:

MV ik zit in een loyaliteitsconflict.... doe ze de groeten!Ja ik kom hier ook nog hoor, maar kan mijn trash-vriendinnen niet in de steek laten. Ik zal ze de groeten doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
JOHANNA1, 7 seconden geleden

Ga je anders een beetje optutten voor die kerel joh. Komt hij thuis, zit je WEER in een slobberige grijze natte joggingbroek achter die laptop. Smeer wat op die rode vlekjes en toupeer je haar of zo. Schenk een borrel in en geniet van de vrijdagavond wip!

daaaag

Daaahaaag!

quote:Tchina schreef op 20 augustus 2010 @ 20:35:

[...]

Dan ga je toch gewoon wachten tot er weer iemand een nieuw topic opent om je onnozele geneuzel met je forumvriendinnen voort te zetten. Je moet toch wat met je loze leven.Hooooooi wat gezellig je te zien hier!
'Zit je WEER in die slobberige grijze natte joggingbroek achter de laptop'

Dat vind ik een heel mooi beeld.
Hey Star!

quote:Illumi schreef op 20 augustus 2010 @ 20:38:

Laten we hier nou heel zen en mindful boven gaan staan. Het is maar een klein stapje trouwens.

Je hebt zeker lange benen in die grijze natte slobberbroek zitten.

klein stapje hahahah
Wordt helemaal verdrietig... waarom doen jullie nou zo lelijk
Slobberige grijze natte joggingbroek?

Spijkerbroek met geweldige kont in maatje 36.

quote:Tchina schreef op 20 augustus 2010 @ 20:38:

[...]

Misschien had je 15 pagina's eerder moeten ingrijpen toen er zo gezellig 'ouwe chagerijn' en 'zuurpruim' geroepen werd. Er werd een topic geopend met een hele normale intentie, maar het wordt onmiddellijk volgeplempt met non-berichten, waardoor er totaal geen gesprek mogelijk meer is.Ga lekker terug naar de Libelle dan als het daar zoveel beter is.
quote:Whiskers schreef op 20 augustus 2010 @ 20:39:

JO

Daaahaaag!

Dag lieverd... en NIET dat oude veelgewassen slipje aantrekken hoor. Dan zit je volgende week vrijdag weer op Viva te rellen.
quote:Whiskers schreef op 20 augustus 2010 @ 20:42:

Slobberige grijze natte joggingbroek?

Spijkerbroek met geweldige kont in maatje 36.

Ach en met die schattige derriere maat 36 kan je zelf een joggingbroek geil maken.
Johanna vindt het hier best wel gezellig, al met al.
Whiskers
quote:VivaAngel6 schreef op 20 augustus 2010 @ 20:34:

En als jullie gaan schelden gaat dit topic inderdaad op slot.

Ohh thank ... , ik wist al niet hoe ik mij moest verdelen tussen mijn lieve vrijmiboto-vriendinnen en mijn trash-vriendinnen die nu weer aan mij trekken bij popstars.

Gooi maar op slot en zeg iedereen dat ze naar het topic popstars komen, gezellig!!!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh..daar is mijn man!

daaaag
@ JOHANNA en Tchina...

Als jullie willen praten, dan mag dat, het is niet erg, wij hier van het forum bieden graag een luisterend oor.

Maar lijkt het jullie niet ook een veel beter idee, om dan een topic op psyche te openen?

Wij zijn er, ook voor jullie, we zullen luisteren, wijze raad geven, en tissues aangeven.

Onze armen om jullie heen slaan, onze schouders aanbieden, en jullie tegen onze zuidelijke bergen aandrukken.

Ondertussen kletsen wij hier dan gezellig verder, OK?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven