3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!