3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Happy New Topic
Alle reacties Link kopieren
Heppie nieuw toppic!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!
Alle reacties Link kopieren
Pffffffffffffffffffffffffff AR, waar bleef je??
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic
Alle reacties Link kopieren
mooie OP Anne





heppie niew topik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Happy New Topic!! Mooie OP Anne!





*schenkt 4 cm port in... en neemt weer een peuk*
Alle reacties Link kopieren
tussen het bbqen door, heppie new topic!
Alle reacties Link kopieren
mooi op AR!
Lekker Appel... BBQ!! Eet smakeliek verder!
Alle reacties Link kopieren
ik ga weer verder bbqen.
En het jammer van een nieuw deel is... het valt dan altijd even stil....
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! En ik ga weer verder!!



Adios!
Want... waar hadden we het ook alweer over??
Hasta la Vista Choco!
Alle reacties Link kopieren
*veegt de zwwetdruppels van voorhoofd*



Wilde op laatste moment nog wat veranderen...



*noteert een keer schrijven en niets veranderen*
Alle reacties Link kopieren
over films
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 20 augustus 2010 @ 21:17:

Want... waar hadden we het ook alweer over??Nergens over... want het was bijna Oud en Nieuw... en dan gaat het altijd nergens over
quote:AnneRoos74 schreef op 20 augustus 2010 @ 21:17:

*veegt de zwwetdruppels van voorhoofd*



Wilde op laatste moment nog wat veranderen...



*noteert een keer schrijven en niets veranderen*
Alle reacties Link kopieren
Happy new Topic!
quote:rosanna08 schreef op 20 augustus 2010 @ 21:17:

over films

Ohhh ja...

we hadden:



- coalminers daughter (echt een aanrader, vooral als je van country-muziek houdt)

- convoy (erg leuk als je ex vrachtwagenchauffeur is )



wat hebben we nog meer? Sound of Music??
Alle reacties Link kopieren
Nou ja word ik ook nog uitgelachen..
quote:AnneRoos74 schreef op 20 augustus 2010 @ 21:19:

Nou ja word ik ook nog uitgelachen.. Ik zie gewoon voor me hoe je zwetend en puffend in de stress raakte
Alle reacties Link kopieren
haha AR, het is gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven