3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:21:

Als je vriend ook veel knoflook op heeft maakt dat niks uit hoor Appel!Dat klopt!
Alle reacties Link kopieren
Zeg Appppppel, wil je me niet zo napraten?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 20 augustus 2010 @ 22:20:

Heb ik iets gemist uit het oude topic?Ja! hoe-eet-pop-stap-voor-stap-een-ijsje
Alle reacties Link kopieren
Zeg josje, wil je mijn naam goed spellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:22:

[...]





Ja! hoe-eet-pop-stap-voor-stap-een-ijsje
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 20 augustus 2010 @ 22:21:

Pop, ik ben morgen weer bij je in de buurt. alleen morgen? of overmorgen ook nog?
Happy new topic!



Zien jullie ook nog steeds hetzelfde achtergrondmeisje?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond al die ppppp's wel leuk eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Chris lijkt me heel moeilijk voor je
Alle reacties Link kopieren
overmorgen ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Heey IBI, ik ging net even op je andere topic kijken of er nog nieuws was. Hoe is het met HIH, de koorts al wat gezakt?
Alle reacties Link kopieren
Haai Ibi!



Hoe gaat het met HiH?
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk ook heel belangrijk hoe is het met jou IBI?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 20 augustus 2010 @ 22:25:

overmorgen ook nog.Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
@ Poppedotje: leuk is anders ja.



@ IBI: hoe is het nu met je man?
Lig eindelijk in bed. Was in de veronderstelling dat het huis best netjes was. Immers ik ben er niet om het te vervuilen of een zooi van te maken.

Toen ik dus thuis kwam en even kritisch keek ivm. de komst van Freak en mini morgen schok ik een beetje. Schone ongevouwen was op bed. Vuile vaat in de slaapkamer. Een kussen in de woonkamer. Gereedschap overal en nergens. Een ladder in de badkamer. Rekeningen waar je ook keek. Een vieze wc enz. enz. Ben nu dus maar vast begonnen met een hele boel en zet morgen mijn wekker vroeg zodat ik nog ff verder kan.
Koorts was gezakt tot 37,9 maar later in de avond gestegen naar 38.6. Ik belde hem net wakker per ongeluk. Veel koude rillingen en pijn.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet te druk Ibi, ik denk niet dat Freak dat heel erg vind
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
He bah Ibi, wat was de uitslag van de longfoto?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het iets gezakt is de koorts. Hopen dat de ab goed aanslaat.

Enne maak je niet te druk om je huis, je hebt wel andere dingen om aan te denken nu (vindt Freak vast ook hoor!!!)
Nou das ook zo stom die krijgen we morgen pas te horen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Appel! kunnen we zeker eens wat afspreken! gezellig!
ow nou ik ik wel een ander meisje!
Alle reacties Link kopieren
Tjeez Ibi, dat kunnen ze toch zo zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven