3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
heb je spijt Chris?
Oeiii Chris... je kunt elkaar dus beter niet tegenkomen? Waarom gaat het niet samen als je zoveel van elkaar houdt, of wil je dat liever niet vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ben uitgebbqed. Is dat een woord? Nee? Nu wel!
Alle reacties Link kopieren
Haai Appel!
Alle reacties Link kopieren
Heuj Pop!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 20 augustus 2010 @ 22:16:

Ben uitgebbqed. Is dat een woord? Nee? Nu wel!
Lieve maisjes... ik val om. Ik ga echt te bedde... Chris ik lees morgen bij, ik hoop dat je wel lekker slaapt vannacht, tot morgen







En deze keer ben ik echt geen Heintje...



tab

tab

enter

KLIK
Alle reacties Link kopieren
Trusten Bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:16:

heb je spijt Chris?



Nee, nergens van. Ik heb het vorig jaar uitgemaakt. We hadden niet dezelfde toekomstverwachting. Ik ben 35 en hij een heel stuk ouder.

Ik wilde graag samenwonen, samenleven en in alle opzichten man en vrouw zijn. Hij wilde niet samenwonen en zijn eigen leven houden zoals het was. Hij het het nou eenmaal 50 jaar op zijn manier gedaan, en mijn manier vindt hij denk ik te confronterend.
Alle reacties Link kopieren
Dat zullen we nog wel zien Bi! Truste!
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten Heintje Bianca
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten Bianca.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak ook alvast even mijn tandenborstel erbij als jullie het niet erg vinden
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk Chris, veel van elkaar houden maar allebei verschillende verwachtingen hebben
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat iedereen vroeg naar bed vandaag!?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook heel goed mijn tandenpoetsen want heb iets teveel knoflook op.
Alle reacties Link kopieren
Lastig Chris
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iets gemist uit het oude topic?
Alle reacties Link kopieren
Pop, ik lig er eigenlijk altijd rond tien uur in... Ben geen avondmens
Alle reacties Link kopieren
Lastig Chris.
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend ook veel knoflook op heeft maakt dat niks uit hoor Appel!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:19:

Moeilijk Chris, veel van elkaar houden maar allebei verschillende verwachtingen hebbenJa, leuk is het niet. Ik heb het vorig jaar uitgemaakt, in februari heeft hij uitgesproken dat hij een toekomst met mij ziet op dezelfde manier als dat ik het zie. Maar hij had/heeft er tijd voor nodig. Die heb ik hem gegeven. Na gister heb ik hem vandaag laten weten, dat ik hem die tijd niet meer kan geven. Omdat het me teveel pijn doet en ik eigenlijk verder wil met mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Kweenie Appel, heb wel een boel gelezen, maar ben voor achten de stad ingegaan en nog neit bijgelezen
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven