Hellup!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:13
Ik zit om een blogonderwerp verlegen.
*zucht*
Zelden zo'n lege kop gehad als vanavond
Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij
Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.
Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.
Onderwerpen die de revu al gepasseerd zijn de afgelopen 2 uren
- Ben ik zwanger?
- Beschrijf je laatste neuk
- Wéér een moestuinblog
- Bijzondere groentes
Nouja....saai dus.
Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
*zucht*
Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij
Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.
Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.
- Ben ik zwanger?
- Beschrijf je laatste neuk
- Wéér een moestuinblog
- Bijzondere groentes
Nouja....saai dus.
Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:17
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:23
quote:Viva Angel5 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:13:
- Ben ik zwanger?
Nouja....saai dus.
Volgens mij kun je daar wel 20 blogs over schrijven zonder dat het saai wordt... Ik blijf die topics hilarisch vinden.
Maar goed, ik ben net bevallen dus mijn kop is echt nog veeeeel leger dan die van jou!
- Ben ik zwanger?
Nouja....saai dus.
Volgens mij kun je daar wel 20 blogs over schrijven zonder dat het saai wordt... Ik blijf die topics hilarisch vinden.
Maar goed, ik ben net bevallen dus mijn kop is echt nog veeeeel leger dan die van jou!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:24
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:25
quote:flowerbloem schreef op 20 augustus 2010 @ 22:23:
[...]
Hahaha schrale troost, bedankt En van harte met je baby!
[...]
Hahaha schrale troost, bedankt En van harte met je baby!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:25
Trash tv kijken en tegelijkertijd hierover posten op het forum (de programma's met knuffel John, de Pfaffs en bijvoorbeeld de genoemde popstars en hollands got talent).
- Je voelt je niet zo'n loser omdat er ook anderen kijken
- Het commentaar lezen van anderen is grappig
Ik verwacht in SOS sonja volgende woensdag ook weer een leuk potentieel!
- Je voelt je niet zo'n loser omdat er ook anderen kijken
- Het commentaar lezen van anderen is grappig
Ik verwacht in SOS sonja volgende woensdag ook weer een leuk potentieel!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:26