Hellup!

20-08-2010 22:13 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit om een blogonderwerp verlegen.

*zucht*

Zelden zo'n lege kop gehad als vanavond

Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij

Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.

Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.

Onderwerpen die de revu al gepasseerd zijn de afgelopen 2 uren

- Ben ik zwanger?

- Beschrijf je laatste neuk

- Wéér een moestuinblog

- Bijzondere groentes

Nouja....saai dus.

Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
Volgens mij zijn we hier ondertussen al met zijn allen jouw blog aan het schrijven, een beetje leuk aan elkaar plakken hoe 'het forum' je helpt met je 'blogblock' et voila
Of dat in ieder geval de openingsposts in de topics met nietszeggende topic titels als "helllllppppp!" altijd het beste gelezen worden?
Thnx Five!
quote:Hermes schreef op 20 augustus 2010 @ 22:26:

Een blog over topic termen, zoals andijvie.

Een blog dat een blog schrijven nog niet zo simpel is.

Een blog over het zit-op-de-bank-en-zapt a.k.a. man

Een blog over je muzieksmaak Mijn muzieksmaak? Ghehe. Laat ik dat maar niet doen
Hoewel....je brengt me wel op een idee....
quote:duploo schreef op 20 augustus 2010 @ 22:25:

Trash tv kijken en tegelijkertijd hierover posten op het forum (de programma's met knuffel John, de Pfaffs en bijvoorbeeld de genoemde popstars en hollands got talent).

- Je voelt je niet zo'n loser omdat er ook anderen kijken

- Het commentaar lezen van anderen is grappig

Ik verwacht in SOS sonja volgende woensdag ook weer een leuk potentieel!Hihihihi, wel de namen met xxxxx noemen hoor, de trash-meiden hier willen ook niet met de billen bloot.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Viva Angel5 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:26:

Mwaah Janna, ben zelf niet zo van de mode enzo Maar da's toch juist goed dan? Met jou nog heul veul mensen en als die een feestje hebben wordt er advies gevraagt op mode & beauty. Zelfs met foto's en omkleden en al soms.
Live toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:duploo schreef op 20 augustus 2010 @ 22:27:

Of dat in ieder geval de openingsposts in de topics met nietszeggende topic titels als "helllllppppp!" altijd het beste gelezen worden? Ja, zo stom was mijn suggestie dus niet
Weet iemand trouwens hoe je momenteel je favorieten in Youtube achter elkaar kan laten afspelen? Ik ben die optie kwijt!
quote:nouschi schreef op 20 augustus 2010 @ 22:29:

Live toch?Jaaa ook!
Schrijf daar dan een blog over

Je vergeet dan nooit meer hoe dat moet

Helaas kan ik je niet helpen want ik zet ze gewoon in een aparte map in de favorieten van de startpagina,
quote:Viva Angel5 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:29:

Weet iemand trouwens hoe je momenteel je favorieten in Youtube achter elkaar kan laten afspelen? Ik ben die optie kwijt!Nee wel eergister van een vriendin gehoord hoe je het moet opslaan.
quote:Viva Angel5 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:29:

[...]

Jaaa ook! Leuke blog over live en klaar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:S0LEIL schreef op 20 augustus 2010 @ 22:22:

Ik zou schrijven over topics die titels hebben als Heeeellppppp, Hellup, HeLluP en meer van dat moois

Foei Five, ga je schamen Goed idee idd! Sorry zonnetje, had hem nog niet gelezen.
Over komkommertijd en dat we al een week naar de komkommerhorloge van de weekup zitten te kijken. Ook hellup.
" Beschrijf je laatste neuk" sáái?

Ik zie toch dingen langs komen op dat topic waarvan sommigen zouden willen dat ze zulke saaie sex zouden hebben, hoor.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
*
Nah ik kan geen blog voltypen over Live of Youtube heur

Maar ik heb in middels een begin dankzij jullie

MV: opslaan heb ik wel, heb een hele lijst met favo's en die kon je eerder achter elkaar laten spelen, door dat te selecteren aan de rechterkant. Laatste week was het onderin, met een pop-upbalk, maar die is nu ook weer verdwenen
Wat Soleil zegt.
Ik vind hier dingen van.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2010 @ 22:34:

" Beschrijf je laatste neuk" sáái?

Ik zie toch dingen langs komen op dat topic waarvan sommigen zouden willen dat ze zulke saaie sex zouden hebben, hoor.

Als ik er een hele blog over zou schrijven, zou dat saai worden. Het topic is niet saai!
Kun je geen afdoend advies geven hoe stellen aan een vrouw voor een trio komen, of hoe jonge broekkies een hete MILF kunnen scoren? Kunnen we in het vervolg naar je blog verwijzen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@ BGB ik denk niet dat Five tijd heeft om aan al die verzoeken persoonlijk te voldoen....
Hahahaa jaaaa Bianc! Briljant plan! Ga ik zetten voor woensdag
quote:duploo schreef op 20 augustus 2010 @ 22:37:

@ BGB ik denk niet dat Five tijd heeft om aan al die verzoeken persoonlijk te voldoen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven