Hellup!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:13
Ik zit om een blogonderwerp verlegen.
*zucht*
Zelden zo'n lege kop gehad als vanavond
Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij
Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.
Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.
Onderwerpen die de revu al gepasseerd zijn de afgelopen 2 uren
- Ben ik zwanger?
- Beschrijf je laatste neuk
- Wéér een moestuinblog
- Bijzondere groentes
Nouja....saai dus.
Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
*zucht*
Zelden zo'n lege kop gehad als vanavond
Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij
Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.
Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.
Onderwerpen die de revu al gepasseerd zijn de afgelopen 2 uren
- Ben ik zwanger?
- Beschrijf je laatste neuk
- Wéér een moestuinblog
- Bijzondere groentes
Nouja....saai dus.
Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:56
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2010 @ 22:52:
O ja, Stc ; zo hebben Meds en ik een keer op élke pijler een topic over Peter RRRR de Vries geopend, ik heb ooit eens een keer elke pijler voorzien van een topic die iets met klaar komen te maken had en zoiets heb ik ook weleens gedaan met kerst ..........those were the days........ja shit, snel even het laatste nieuws over Peter R. topiccen....
O ja, Stc ; zo hebben Meds en ik een keer op élke pijler een topic over Peter RRRR de Vries geopend, ik heb ooit eens een keer elke pijler voorzien van een topic die iets met klaar komen te maken had en zoiets heb ik ook weleens gedaan met kerst ..........those were the days........ja shit, snel even het laatste nieuws over Peter R. topiccen....
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:57
Sneeuwballentopics:
- Show je handtas, koelkast, kledingkast, toilet... weet ik wat
- Wat eet je met kerst, sinterklaas, pasen, sintjuttemis, ...
- Wat doe jij met je nick: houden, switchen, ruilen, vernieuwen, inleveren
- Showbizz: verliefd/ verloofd/ getrouwd; zwanger/bevallen, jarig
- Lekkere: mannen/vrouwen en dan volgt lelijke mannen/ vrouwen
- Met wie zou je WEL willen neuken wordt gevolgd door Met wie zou je NIET willen neuken
....
- Met wie zou je WEL willen neuken wordt gevolgd door Met wie zou je NIET willen neuken
....
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:57
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 augustus 2010 @ 22:55:
Nou cavia dat is toch van de week nog gebeurd met al die pollen topics. en die week ervoor hadden we ineens tig meeting topics.
5, ben benieuwd naar je blog. Netjes dat je toestemming vraagt aan de TO bij persoonlijke topics.Je hebt gelijk, dat was ik al weer vergeten zeg. Maar dat bedoel ik dus.
Nou cavia dat is toch van de week nog gebeurd met al die pollen topics. en die week ervoor hadden we ineens tig meeting topics.
5, ben benieuwd naar je blog. Netjes dat je toestemming vraagt aan de TO bij persoonlijke topics.Je hebt gelijk, dat was ik al weer vergeten zeg. Maar dat bedoel ik dus.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:00
quote:duploo schreef op 20 augustus 2010 @ 22:57:
Sneeuwballentopics:
....
Een blog over trendsettende forummers en trendvolgende forummers?
Wie heeft er de leukste / meest in geposte topic(s) geopend?
Sneeuwballentopics:
....
Een blog over trendsettende forummers en trendvolgende forummers?
Wie heeft er de leukste / meest in geposte topic(s) geopend?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:03
quote:nummerzoveel schreef op 20 augustus 2010 @ 23:00:
Ja, Antonionio, je nik is wat ongelukkig gekozen. Antonio was een zeer geliefd...uhm gehaat.... of uhm.... laten we het houden op opvallende forummer. Helaas is hij niet meer onder ons.Hij is niet meer onder ons, forummers, maar toch nog wel onder ons, levenden?
Ja, Antonionio, je nik is wat ongelukkig gekozen. Antonio was een zeer geliefd...uhm gehaat.... of uhm.... laten we het houden op opvallende forummer. Helaas is hij niet meer onder ons.Hij is niet meer onder ons, forummers, maar toch nog wel onder ons, levenden?
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:05
quote:nummerzoveel schreef op 20 augustus 2010 @ 23:00:
Ja, Antonionio, je nik is wat ongelukkig gekozen. Antonio was een zeer geliefd...uhm gehaat.... of uhm.... laten we het houden op opvallende forummer. Helaas is hij niet meer onder ons.
helaas? dat is dan sarcastisch bedoeld neem ik aan?
hmm..dat wist ik niet.ik lees al wel even mee, maar nog niet zo lang en ook lang niet alles..naja, het is niet anders..
ik zal me gedragen hoor..
Ja, Antonionio, je nik is wat ongelukkig gekozen. Antonio was een zeer geliefd...uhm gehaat.... of uhm.... laten we het houden op opvallende forummer. Helaas is hij niet meer onder ons.
helaas? dat is dan sarcastisch bedoeld neem ik aan?
hmm..dat wist ik niet.ik lees al wel even mee, maar nog niet zo lang en ook lang niet alles..naja, het is niet anders..
ik zal me gedragen hoor..