Er zit een luidruchtige krekel in mijn flat
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:37
*waarschuwing hoog andijvie gehalte*
Het is half een 's nachts en ik kan niet slapen.
Waarom niet? Doordat er ergens in mijn flat een krekel verstopt zit. Da's niet erg, ware het niet dat het beestje geluid produceert. Flink wat. En da's irritant want ik wil slapen.
Hoe komt die krekel daar? Geen idee. Al vind ik het wel knap, want ik woon 1 hoog.
Da's ook niet wat ik wil weten. Ik wil er van af. Tenminste van het geluid. Maar ja, hoe vind ik die krekel en daarna wat doe ik er mee?
Ik moet morgen toch maar eens oordopjes kopen
Het is half een 's nachts en ik kan niet slapen.
Waarom niet? Doordat er ergens in mijn flat een krekel verstopt zit. Da's niet erg, ware het niet dat het beestje geluid produceert. Flink wat. En da's irritant want ik wil slapen.
Hoe komt die krekel daar? Geen idee. Al vind ik het wel knap, want ik woon 1 hoog.
Da's ook niet wat ik wil weten. Ik wil er van af. Tenminste van het geluid. Maar ja, hoe vind ik die krekel en daarna wat doe ik er mee?
Ik moet morgen toch maar eens oordopjes kopen
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:39

zaterdag 21 augustus 2010 om 00:56
zaterdag 21 augustus 2010 om 01:10
Het is midden in de nacht,
als Hermes begint met haar zoekopdracht.
Ze is op zoek naar die luidruchtige krekel,
want daaraan heeft ze er een bloedhekel.
Nog geen nachtrust of mooie dromen,
want die krekel moet eerst omkomen.
Met haar camuflagepak en zaklamp,
gaat ze op zoek naar het dier,
opeens heeft ze e'm in de visier,
Het arme dier is omgebracht,
en de missie dus volbracht!
als Hermes begint met haar zoekopdracht.
Ze is op zoek naar die luidruchtige krekel,
want daaraan heeft ze er een bloedhekel.
Nog geen nachtrust of mooie dromen,
want die krekel moet eerst omkomen.
Met haar camuflagepak en zaklamp,
gaat ze op zoek naar het dier,
opeens heeft ze e'm in de visier,
Het arme dier is omgebracht,
en de missie dus volbracht!
zaterdag 21 augustus 2010 om 01:24

zaterdag 21 augustus 2010 om 09:32
Vreselijk geluid.Heb in een winkel gestaan waar er heel heel lang eentje achter in het magazijn zat,als je dan niets te doen had ging je je echt ergeren aan dat gesjirlp..............laat staan snachts..
Heb je nog geslapen hahaha>?
Je zou het geluid op kunnen zoeken en dan insekten doder kunnen spuiten,misschien dat dat helpt?
Heb je nog geslapen hahaha>?
Je zou het geluid op kunnen zoeken en dan insekten doder kunnen spuiten,misschien dat dat helpt?

zaterdag 21 augustus 2010 om 12:43
Is het wel een krekel?
Want (*lachwekkend verhaal*):
Mijn moeder werkte bij een man die volgens eigen zeggen ook een krekel in huis had. Beest maakte een herrie.
De man was een enorme natuurfreak en vond het geweldig.
Mijn moeder mocht bepaalde hoeken van het huis niet meer stofzuigen omdat 'Japie' anders weleens in de stofzuiger terecht zou kunnen komen.
Ik weet niet hoe ze erachter kwamen maar uiteindelijk bleek het niet om een krekel te gaan maar om het brandalarm waarvan de batterij al heel lang leeg was. Dat gaf dat ding aan door middel van dat geluid..
Mocht het bij jou toch een krekel zijn, succes!
Want (*lachwekkend verhaal*):
Mijn moeder werkte bij een man die volgens eigen zeggen ook een krekel in huis had. Beest maakte een herrie.
De man was een enorme natuurfreak en vond het geweldig.
Mijn moeder mocht bepaalde hoeken van het huis niet meer stofzuigen omdat 'Japie' anders weleens in de stofzuiger terecht zou kunnen komen.
Ik weet niet hoe ze erachter kwamen maar uiteindelijk bleek het niet om een krekel te gaan maar om het brandalarm waarvan de batterij al heel lang leeg was. Dat gaf dat ding aan door middel van dat geluid..
Mocht het bij jou toch een krekel zijn, succes!