F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
He Cees, is dat standaard dan, of pas sinds kort? Of zijn er kindjes weggegaan, dat je nu gewoon plek hebt op woensdag? Anders zou je natuurlijk kunnen kijken of je niet weer op donderdag kunt werken, en dan woensdag vrij. Scheelt misschien ook weer wat, dat er op donderdag wel vraag is.

Hier vanavond informatieavond gehad in Daan z'n klas. Was wel leuk om alle informatie te krijgen, hoewel het niet veel nieuws was.

Maar nu lekker naar bed, man brengt de kinderen weg, dus ik mag na het aankleden m'n bed weer in Late meld dus morgen
Wat doet die Rostelli op ons topic? ksst...ksst...wegwezen met die engerd!

Was wel leuk even die informatie-avond gisteren he Tieg. Wij kregen helaas wel te horen dat bij de vrijdag-juf van Nina in de vakantie borstkanker is geconstateerd Ze wordt komende week geopereerd en is voorlopig afwezig dus. Ze hebben wel al vervanging, een van de leidsters van de bso heeft onderwijsbevoegdheid (net gehaald) en gaat de vrijdagochtenden overnemen. Jonge meid hoor, 23, maar vind ik eigenlijk ook wel leuk, andere juf is 60, ook prima, maar beetje jonge inbreng is voor die kinderen vast leuk.

Wat is knippen Cees en Vis?
Cees knipt met vingers en dan hoopt ze dat Vis een keer slaapt. Rasti Tostelli is ingeroepen als hulptroep.
Tostelli?
Tieg hoe is het met je was? Loopt nog steeds niet zelf naar de machine? Ga je op mijn of op Cees haar verjaardag aan de baring?

Wat naar van de juf Lau. Mijn vader is geloof ik ook aflopende zaak aan het worden.
Oh Vis, dat loopt toch heel lang al met je vader of heb ik het nou mis? Jullie hadden toch weinig/geen contact? Kloteziekte, dat is het

Dus Cees knipt met haar vingers? zou een flink glas whiskey niet meer effect hebben?
of een moker?

vanavond kan ze weer in mijn ogen kijken, das op zich al slaapverwekkend genoeg..

vis, ik weet nog dat je vader toen wat in zijn been had toch? maar nu terug of uitgezaaid?

hoor t ineens weer heel veel... :sad:
Of een hamer?

Meld trouwens Heerlijk uitgeslapen, moest er alleen wel om 7 uur uit om man met de kinderen op gang te helpen... volgende keer breng ik ze wel weer weg. Schiet niet op zo, man en ik hebben ook een verschillende aanpak, en da's niet handig.

Minder nieuws Lau. Welke juf is dat dan, juf E. of juf N.? Hopelijk was ze er wel vlot bij...

Avond was zeker wel interessant, hoewel er eigenlijk ook wel weer weinig nieuws verteld is bij ons. Maar in ieder geval wel leuk om ook alle ouders een keer te zien (en naam te horen )

Was loopt nog steeds niet vanzelf naar de machine, dus ik ga er nu maar eens even wat inmikken... Badkamer wordt niet echt toonbaar zo. Wordt tijd dat ik ga bevallen, is de boel weer opgeruimd
Dat is juf N. Tieg, die is er altijd op vrijdag maar voorlopig niet dus. Nina is gek op haar dus die was vanochtend ook al teleurgesteld dat ze er niet was. Begreep dat er ook al wat uitzaaiingen waren, woensdag krijgt ze al een borstamputatie dus ziet er niet heel geweldig uit op het moment.

Ik hoor het ook steeds vaker om me heen, paar weken geleden nog een collega van man, ik meen een jaar of 40, die net twee maanden daarvoor voor de tweede keer vader geworden was. Die voelde zich niet lekker, dat ging maar niet over dus hij ging naar de dokter en een maand later is hij overleden Man was echt flink van slag ook daarvan.

Blijkbaar ben je toch niet slaapverwekkend genoeg Cees, als Vis nogsteeds inslaapproblemen heeft. Misschien Vis toch weer eens aan een leuke kerel toe?
Tjee, da's wel heftig dan

Goh, word er stil van...
komt er net een moeder een kindje ophalen en zei dat ze wat in de bonen was want de moeder van een vriendin was naar dokter geweest (ook al tijdje niet lekker) en bleek ook overal uitzaaiingen en ook maar paar maand te leven....

terwijl ik ds vanmiddag nog typte dat ik het zoveel om me heen hoorde (moeder andere vraagouder is deze week geopereerd ivm kwaadaardig gezwel en tante dr vriendin heeft weer kanker, terwijl ze heel lang schoon was)

Hoest met jouw moeder nitro?

ik vind het ook zo enge gedachte, net als bij die collega van Lau-man: je voelt je een tijdje ziek en dan is het zoiets heftigs en al gelijk zo erg... :(

stuur hork dan toch maar naar de dokter met zijn darmpijntjes..
Vis laat me gewoon in de steek... En in mijn eentje drinken is ook niks aan.....

Snuf
Zeur niet jankerd, ik zit hier klaar met een fles die al bijna leeg is.
Meld! Kind nog in buik, geen gerommel, niks

Straks eens even winkelen in W., misschien helpt dat wat... En vanavond gezellig straatbbq, ben benieuwd of het wat droog blijft...
quote:marlee001 schreef op 09 augustus 2010 @ 11:53:

Flink schudden met een pak brokjes, werkte bij onze kat altijd goed (nou ja, bijna altijd. Soms was hij ook gewoon zoek!).

Hoop voor je dat dit kind sneller komt Of mag hij/zij nog wel even blijven zitten?Haha, ik dacht toch even dat Tieg met een pak brokjes moest schudden om het kind de buik uit te lokken. Had de rest nog niet gelezen

Even verder lezen maar ik ben dus weer terug in nederland.

Tieg, je kan bevallen hoor wat mij betreft Lief dat je gewacht hebt.
Hee Nic!!

Leuk gehad?
Hee Nic! Goede vakantie gehad? Tja, wilde inderdaad even speciaal wachten voor jou

Maar 't kind zit er nog in. De buren denken dat ie morgen komt Ben benieuwd, zal vast niet

Nu lekker slapen, morgen weer op tijd op om het huis toonbaar te maken voor als het bezoek komt...
Hey Nic, welkom thuis! Hebben jullie het leuk gehad?

Tieg, hoe was de bbq? Wij hadden toevallig gisteren ook een straat bbq, erg gezellig. Erg laat geworden, kids hebben vanmorgen tot 9.15 uur geslapen. Is nog nooit gebeurd!!

En mooie dag vandaag om te bevallen, toch?
Welcome Back Nico!

9.15 wauw!!!
Bbq was erg gezellig, man was uiteindelijk om 3 uur thuis Heb zelf bagger geslapen, had wel last van m'n buik en bekken omdat ik iets te lang gestaan heb... Merk dat vandaag ook wel weer. Daan heeft het uiteindelijk tot 10 uur vanmorgen uitgehouden, en ligt nu een beetje voor pampus op de bank. Bezoek vanmorgen was ook erg gezellig, leuk om vriendje van Daan weer te zien.

Kind zit nog in m'n buik, dus de buren hadden geen gelijk... Nu zelf ook even rustig aan, even bijkomen.
Muggen tijd is aangebroken hiero... Word dr gek van... Morgen weer veilig onder de klamboe, want ze moeten mij steeds hebben.

BenOok zo'n lekker hapje!

Nic alle was weer op orde? Tim ook klaar voor school?

Ik doe jes alleen de ochtend nar school. Wilde m eerst laten overblijven ivm oppas kindjes, maar gelijk zo'n lange drukke dag vink ook wat sneu. Gelukkig koos ie het zelf ook uit, al kan dat morgen wee anders zijn!

volgens mij heb ik alle muggen nu vermoord, dus ga weer een poging slaap doen.
Dit gaat een lange dag worden.

.K.u.t. Muggen

Jippieeeeee we mogen weer naar school!!!!
Geweldig spul, stinkt onwijs, hoeven de muggen je ook niet meer.

Hier werden we vanmorgen om 8 uur wakker Dus ik heb Daan gauw aangekleed, man heeft hem uiteindelijk weggebracht, binnen 20 minuten zaten ze in de auto, en man door naar zijn werk. Nu Tessel wegbrengen, die heeft rustig aan mogen doen, maar is nog niet uitgeslapen

Verder alles rustig hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven