Amsterdam
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:23
Hallo,
Even een vraagje voor de adam kenners.
Ik wil straks naar Artis en misschien nog even naar het IJ.
Waar kan ik dan het best en het goedkoopst parkeren voor beide opties? P en R zeeburg of arena of anders? Als ik bij Artis parkeer is dat niet handig als ik nog naar het IJ ga. Ik wil natuurlijk ook geen fortuin kwijt zijn aan ov. Trouwens ov chip heb ik niet eens.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Even een vraagje voor de adam kenners.
Ik wil straks naar Artis en misschien nog even naar het IJ.
Waar kan ik dan het best en het goedkoopst parkeren voor beide opties? P en R zeeburg of arena of anders? Als ik bij Artis parkeer is dat niet handig als ik nog naar het IJ ga. Ik wil natuurlijk ook geen fortuin kwijt zijn aan ov. Trouwens ov chip heb ik niet eens.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:31
nee dat klopt is niet goedkoop, maar bij p en r is het 6 euro en krijg je gratis ov erbij voor heen en terug. Alleen ik weet zelf niet welke p en r het handigst is voor Artis en het IJ beide. MIsschien is er ook een gratis parking waar je nog een stukje met ov moet. Deze bedragen zijn nog wel te overzien bedoelde ik.
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:32
Gevonden met GOOGLE
Transferium
Als grootste stad van Nederland is Amsterdam al enige jaren bezig een Transferia beleid uit te voeren. Haar bekenste is Transferium Arena, bereikbaar vanaf de A2. Op een Parkeren + Reizen kunt U parkeren voor ¤ 6 per dag. De parkeerplaatsen liggen net buiten het centrum. Uw auto staat er onder toezicht en de twee OV-retourtjes krijgt u er gratis bij. Meer informatie over Parkeren bij Transferium Amsterdam Arena
Lees meer op: Parkeren Amsterdam http://www.parkerenindest ... terdam.html#ixzz0xE9ujUFU
Transferium
Als grootste stad van Nederland is Amsterdam al enige jaren bezig een Transferia beleid uit te voeren. Haar bekenste is Transferium Arena, bereikbaar vanaf de A2. Op een Parkeren + Reizen kunt U parkeren voor ¤ 6 per dag. De parkeerplaatsen liggen net buiten het centrum. Uw auto staat er onder toezicht en de twee OV-retourtjes krijgt u er gratis bij. Meer informatie over Parkeren bij Transferium Amsterdam Arena
Lees meer op: Parkeren Amsterdam http://www.parkerenindest ... terdam.html#ixzz0xE9ujUFU
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:32
quote:Anne02 schreef op 21 augustus 2010 @ 10:31:
nee dat klopt is niet goedkoop, maar bij p en r is het 6 euro en krijg je gratis ov erbij voor heen en terug. Alleen ik weet zelf niet welke p en r het handigst is voor Artis en het IJ beide. MIsschien is er ook een gratis parking waar je nog een stukje met ov moet. Deze bedragen zijn nog wel te overzien bedoelde ik.Maar waar moet je vandaan komen dan?
nee dat klopt is niet goedkoop, maar bij p en r is het 6 euro en krijg je gratis ov erbij voor heen en terug. Alleen ik weet zelf niet welke p en r het handigst is voor Artis en het IJ beide. MIsschien is er ook een gratis parking waar je nog een stukje met ov moet. Deze bedragen zijn nog wel te overzien bedoelde ik.Maar waar moet je vandaan komen dan?
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:35
Ajax speelt wel vanavond tegen roda in de Arena. Als pas in de loop van de avond naar huis wil weet ik niet of dat dan handig is. Ooit eens in metro 54 gezeten richting de Arena vol met ajaxaanhangers. Dat was geen gezellig ritje. Zeeburg lijkt me ook dichterbij de locatie waar je moet wezen. Maar waarom niet gewoon de trein? De ring stond afgelopen dagen bomvol auto's ivm Sail.
zaterdag 21 augustus 2010 om 10:44
Fleurtje ik weet dat het 6 euro zoiezo kost en dan nog ov misschien. Het is alleen zo dat als je bij zeeburg parkeert je eerst naar cs moet met de tram en dan kan je pas richting artis. Er is helaas geen rechtstreekse tramverbinding. Ik denk dat ik toch maar daar ga parkeren. BIj de Arena kan je niet parkeren als er wedstrijden zijn.
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:02