Amsterdam

21-08-2010 10:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Even een vraagje voor de adam kenners.

Ik wil straks naar Artis en misschien nog even naar het IJ.

Waar kan ik dan het best en het goedkoopst parkeren voor beide opties? P en R zeeburg of arena of anders? Als ik bij Artis parkeer is dat niet handig als ik nog naar het IJ ga. Ik wil natuurlijk ook geen fortuin kwijt zijn aan ov. Trouwens ov chip heb ik niet eens.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
TO, als je nu pas gaat afreizen weet je vrijwel zeker dat alle P's vol zijn. Pak lekker de trein.
quote:fleurtje schreef op 21 augustus 2010 @ 10:58:

[...]

watte???

Zeg ik iets geks???
quote:fleurtje schreef op 21 augustus 2010 @ 10:58:

[...]

watte???

Zeg ik iets geks???
Oh, het is voor vandaag, overheen gelezen. Ja, dat kun je wel shaken nu. Denk dat je wel voor tienen bij P&R mag zijn, wil je een plek hebben.
Ik snap niet dat mensen zo in hun auto verkleefd zitten. Als je naar het centrum van Amsterdam wilt gaan is het OV toch vele malen handiger? Tenzij je met allerlei zeer slecht ter been zijnde mensen reist, zie ik niet in waarom je dat niet zou doen.
quote:pantalaimon schreef op 21 augustus 2010 @ 11:06:

Ik snap niet dat mensen zo in hun auto verkleefd zitten. Als je naar het centrum van Amsterdam wilt gaan is het OV toch vele malen handiger? Tenzij je met allerlei zeer slecht ter been zijnde mensen reist, zie ik niet in waarom je dat niet zou doen.Ik ook niet hoor. Maar misschien heeft TO geen benen.
Anne, kun je Artis en Sail trouwens niet splitsen, moet het allebei op een dag? Misschien is alleen naar Sail gaan wat makkelijker.
Rij anders naar de Van der Madeweg. Daar kun je gratis parkeren en de metro nemen richting centrum. En het is minder bekend bij de dagtoeristen die nu massaal de P&R bevolken.
quote:nummerzoveel schreef op 21 augustus 2010 @ 11:16:

Rij anders naar de Van der Madeweg. Daar kun je gratis parkeren en de metro nemen richting centrum. En het is minder bekend bij de dagtoeristen die nu massaal de P&R bevolken.Nadeel daarvan is dat je geen ov-chip-dag-kaarten erbij krijgt.
TO is hopelijk allang al op weg naar Adam
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zit als amsterdammer altijd nee te schudden, naar mensen die op drukke dagen geen parkeerplaats kunnen vinden en mopperen over de hoge kosten. Door anne snap ik hoe die mensen denken, die snappen echt niet hoe druk het in Amsterdam kan zijn. Nu Sail, het is weekend, het is nog vakantie, volgende week Uitmarkt. Het is gekkenhuis. Ik pak soms niet eens de fiets en ga maar lopen.
ik heb me nu al 2 dagen tram 26 in moeten vechten om naar huis te komen (deze komt lags p&r zeeburg) het is echt bijna niet te doen zo druk. Zelfs voor het piepkleine stukje naar het muziekgebouw willen mensen met de tram. Mijn tip: neem de trein om naar sail te gaan en ga lopen. Artis is er de rest van het jaar ook nog

o ja via P&R zeeburg kun je ook met de 26 en de 10 naar Artis, maar die rijd gedurende sail niet.

En er is vanvond het prinsengracht concert dus straks wordt het nog drukker
Voor mij zijn dit soort evenementen reden om uit de binnenstad weg te blijven. Tien jaar geleden vielen Sail en de Uitmarkt in hetzelfde weekend. Ik dacht dat ik knettergek werd van de drukte.
Waar komt lijn 10 dan bij Artis?

Oh weet denk ik al: daar bij de acherkant, richting Marnixkade, toch?

Pffff, ik zou het veels te omslachtig vinden, die twee dingen op een dag. Een ding met P&R zou ik al omslachtig vinden.

Maar even Artis en daarna Sail. Om 10.23 gepost, dus dan hooguit een paar uurtjes in Artis. Zou ik ook nog es veel te duur vinden en ja, dan zou ik ook op vervoer gaan beknibbelen
quote:nummerzoveel schreef op 21 augustus 2010 @ 11:16:

Rij anders naar de Van der Madeweg. Daar kun je gratis parkeren en de metro nemen richting centrum. En het is minder bekend bij de dagtoeristen die nu massaal de P&R bevolken.Of parkeer in Diemen (zuid). En dan de tram nemen (9).
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 21 augustus 2010 @ 12:21:

Ik dacht dat ik knettergek werd van de drukte.

Oww

Ik vind het hier al druk als de rommelmarkt en het ringrijden op 1 dag valt...
quote:pantalaimon schreef op 21 augustus 2010 @ 11:03:

TO, als je nu pas gaat afreizen weet je vrijwel zeker dat alle P's vol zijn. Pak lekker de trein.De combi lekker en de trein bestaat ook niet op dit moment: Gisteren naar Sail geweest met te trein: niks extra treinen, niks extra lange treinen. Wel een extra korte trein ivm ontbreken treinstel. Wel de trein volproppen tot er echt niets meer bij kan.
Er is vandaag Sail, Parade , Prinsengrachtconcert, en Ajax speelt thuis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:pearle schreef op 21 augustus 2010 @ 13:15:

[...]

Oww

Ik vind het hier al druk als de rommelmarkt en het ringrijden op 1 dag valt...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:pearle schreef op 21 augustus 2010 @ 13:15:

[...]

Oww

Ik vind het hier al druk als de rommelmarkt en het ringrijden op 1 dag valt... Hehe herkenbaar
quote:nouschi schreef op 21 augustus 2010 @ 13:42:

Er is vandaag Sail, Parade , Prinsengrachtconcert, en Ajax speelt thuis.Plus dat het vakantie is, en weekend, dus dat geeft afgezien van de evenementen al een hoop dagjesmensen en touristen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven